{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
880 visninger | Oprettet:

*Tyndmave {{forumTopicSubject}}

Hvor længe er det oki at min dreng på snart to år, har tynd mave, og stort set ikke spiser noget mad.. han drikker men det er megte meget lidt.. og han er temlig bleg efterhånden.. Det har stået på siden torsdag.. var til lægen med william i mandags hvor hun sagde at der ikk måtte være blod i hans aff. og mere end 38,5 i feber.. han har ikk feber og blod, men synes snart det er for meget.. Hjælp ! ! ! !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  *Tyndmave
  • #1   9. mar 2011 Jeg vil starte med at stoppe helt med at give mælke produkter. Og holde igen med produkter der indeholder mælk.
    Derudover give reven gullerødder der har lagt i vand i min en halv time og gerne banan.

Det plejer at virke hos os(Dog skal det siges at min søn og jeg sjældent får mælkeprodukter da vi ikke tåler det)

• #2   9. mar 2011 Noah havde det i næsten 14dage var ved at gå ud af mit gode skind det var så synd for ham, men så længe han ikke var slap og fik væske ville min lægen ikke gøre noget..
    Surmælk produkter skulle være godt det sagde min læge også mad uden fiber...
    Go bedring med den lille..

• #3   9. mar 2011 Hold dig til vand til ham.. Og hvis han bliver slap osv så kontakt lægen, fordi har selv prøvet og ha' en dreng som blev dehydreret af tynd mave..

• #4   10. mar 2011 min dreng har også tynd mave og han får marie kiks og saftevand det sagde min læge at jeg skulle give ham, men han har heller ikke feber og er frisk nok.

Kommentér på:
*Tyndmave

Annonce