{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
982 visninger | Oprettet:

:( {{forumTopicSubject}}

Tobias har ligget med mellemøre betændelse den sidste måned og stoppede så på penicillin i torsdags. fredag og lørdag havde han det perfekt, men i går til hans barnedåb blev han pludselig skidt igen, og nu har vi været ved læge i dag hvor han fik konstateret RS virus OG mellemøre betændelse.

Han græder og græder, har våde bleer, spiser ikke rigtig og vil ikke sove. Er bare rigtig skidt. Så vi tog til vagtlæge kl 19 i dag , og fik bare af vide:
"nej hvor ser han fin ud, han er jo god til øjenkontakt og så længe han kan det, så er der ikke noget at være bekymret for. Tag i bare hjem igen" .... han har næsten ikke sovet natten til i dag, eller i dag for den sags skyld...

Han græder og græder. Hvad skal jeg dog stille op? smiley er virkelig så træt oven på dåben hele weekenden + han så ikke sover i nat. Hvis jeg ikke får en ordentlig nat nu bliver jeg snart sindsyg. ej det gør jeg jo ikke, men det er lige før :((((

- ville bare dele sorgen med jer ;/

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  :(
  • #1   7. feb 2011 ja kan kun sige at vi har været helle den tur igennem med læge besøg, lægevagt osv osv og en dreng der græd og græd og 2 forældre der også græd... afsted til ørelæge igen og igen og fortæl hvordan jeres dreng har det... vores dreng fik som 1 årig dræn i begge øre og endelig har vi en glad og smilende dreng som kan hører os og begynder at snakke... bare insistere og der skal ingen henvisning til, du ringer bare til ørelægen så teger de som regel børn rigtig hurtigt ind

• #2   7. feb 2011 vi har næsten også lige været indlagt med vores søn fordi han han hadet den der rs virus. hvis han begynder og have svært ved at trække vejret og hoster tykt slim op og piver når han trækker vejret. skal i tage til jeres egen læge det gjorde vi og blev indlagt med det samme

• #3   7. feb 2011 Hej.. Hmm underligt at i ikke er blevt indlagt med ham.. Vores søn fik midt i januar konstateret rs virsu og vi blev indlagt i 4 dage... Og fik afvide at alle børn under 6 mrd blev indlagt fordi de er så små...
    Vores søn var MEGET snottet, havde høj feber og havde lungebetændelse...
    Håber virkelig for jer at han snart bliver frisk igen... Det er ikke sjovt med så syge børn...

• #4   7. feb 2011 søger en sigende overskrift som beskriver lidt bedre hva emnet handler om smiley
    God bedring til din søn.

• #5   7. feb 2011 Tobias har ikke feber, måler det et par gange om dagen, og han har ikke haft det ..... Var også ved egen læge tidligere i dag, og blev bare sendt hjem med penicillin og øjendråber . Vil gerne snart have en rask søn der er som han plejer at være, for det er her ved at være trættende

• #6   7. feb 2011 Det kan jeg virkelig godt forstå... God bedring med ham..

• #8   7. feb 2011 jeg giver ham panodil inden han sover om aftenen, men syntes ikke det hjælper så godt.

• #9   7. feb 2011 Tania :
    2.2. Overskrifter af Forum-indlæg
    Et indlægs overskrift skal sige noget om indlæggets indhold. Et eksempel kan være: Du søger en prisvurdering af din sofa og en god overskrift vil være: “Hvad er min sofa værd”. Hvis du har fået nye billeder, så skriv f.eks.: “Der er kommet nye billeder af min baby”.

Vi forbeholder os retten til at ændre intetsigende overskrifter som f.eks. “Se her”, “hjælp” og lignende til en mere sigende overskrift, efter skøn fra hjælpe-administratorerne.

Kommentér på:
:(

Annonce