22. mar 2010 Følger: 12 Følgere: 12 Babyer: 2 Emner: 236 Svar: 1.763
UPDATE på 41 i feber ! {{forumTopicSubject}}
Ja som nogen herinde ved havde Oliver igår langt over 41 i feber - jeg ringede til egen læge, da vagtlægen sagde at han var sund og rask - jeg sagde til vagtlægen at jeg troede der var noget med hans øre, men nej nej han sagde at Oliver havde så fine øre og at der intet var med dem.
Jeg kommer så ned til min egen læge med det samme, der er optaget inde ved hende, men hun siger til damen at hun lige måtte gå udenfor og vente til Oliver havde været inde, så han kom til med det samme, da han kom derind ringede hun med det samme på børneafd. og meldte at han kom i en fart !
Kom så ind på sygehuset med en dreng slap som aldrig før, årh han var så dårlig :'/ Jeg ringede grædende til henrik fordi jeg var virkelig bange for at miste Oliver!
Han bliver undersøgt og der bliver taget blodprøver - vi fik en stue med det samme, og Oliver lagde bare helt slap ! Så kommer der en øre specielalist og siger at han aldrig har set et så betændt øre før, og at Oliver med det samme skal opereres og bla. have lavet et lille hul i trommehinden. der går så ca. 20 min. så følger vi ham ned på operationsstuen, ligger ham på bordet dernede :'/ Holder ham i hånden til han sover Har aldrig prøvet noget værre !
Efter en times tid vågner han op inde på opvågningen, og er stadig meget træt, han har fået lagt drop så han fik pencilin i droppet.
Efter ca. 4 timer har han ikke skyggen af feber mere Så skønt ! Men han sover så faktisk hele dagen, og hele natten - han vågnede i morges kl halv 10 og var noget mere frisk
Nu er vi så kommet hjem igen -SKØNT- han er stadig meget træt, og stadig dårlig, men det går fremad.
Lige nu har han så fået lidt feber igen men dog "kun" 39,6 .Han sover nu og det regner jeg med han gør til imorgen
Lige en update herfra
mar 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Emner: 29 Svar: 487
Men skønt at høre Oliver har det bedre. Det lyder som noget af en forskrækkelse:-(
mar 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Babyer: 2 Emner: 236 Svar: 1.763
mar 2010
Jeg havde en episode da Oliver var 2 mdr, hvor han døjede med hård mave, hvor han bare skreg og skreg - ringede så til vagtlægen, som sagde at han skulle have 10 ml. af sådan noget bestemt afføringsmiddel (kan ikke huske navnet herpå) Og det var jo også fint nok, og sendte Henrik afsted for at hente det på apoteket - da han så kommer derned siger hende der arbejder der " Jamen ikke for noget, men hvad skal du bruge så meget af det til?" Henrik fortæller så hvad der var galt osv. og hun udbryder " For fanden da, nej det må han slet ikke få", det er så åbenbart afføringsmiddel de bruger til ældre mennesker og de må kun få 3 ml. så hvis lille bitte Oliver havde fået de 10 ml. som lægevagten havde sagt ja så var han højst sansynlig død !!!!!!
Der ringede jeg nemlig derind og gik HELT amok, råbte og skreg i tlf. men han sagde han intet måtte sige om ham jeg havde snakket med !
Var så gal/bange at jeg rystede . så nej jeg stoler heller ikke på dem
jan 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 1 Emner: 61 Svar: 213
HOLD K..... EN SPADE.
Undskyld men bliver så sur på dine vejne
mar 2008
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
Satme godt forstå hvis du er sur på den vagtlæge. Håber der er et sygehus som tager alvorligt fat i ham...
mar 2008
Vi har selv haft mange dårlige oplevelser med vagtlægen - dog heldigvis ikke så slemt
jul 2010
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 128
Godt at i kom afsted med ham og at i er hjemme igen:-) . sikke en omgang
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 88 Svar: 1.198
jun 2008
Følger: 47 Følgere: 47 Emner: 476 Svar: 3.476
Men godt at han er i bedring igen, og godt der blev gjort noget.. Puha da..
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 214 Svar: 2.339
men åh jeg synes så tit man hører at læger lige pt er pænt dårlige til at vurdere!!
men godt i fik hjælp
mar 2010
Jeg har nu klaget til patient klagenævnet, og så har jeg skrevet til ude og hjemme
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 121 Svar: 654
Hvad fanden skal man egentlig med vagtlæger når de ikke gider at tage sig ordentlig af tingene, jeg har også før ringet til en vagtlæge fordi min Oliver havde 40,5 i feber men han sagde at det var først farligt over 42, men det var jeg ikke tilfredst med og kontaktede derfor egen læge så snart de åbnede og han havde også mellemørebetændelse (har han haft 4 gange, så ved godt når den er gal) en anden gang kunne jeg få en tid efter 3 timer og jeg var helt grædefærdig, de tager jo slet ikke en særiøs.
jun 2008
Følger: 47 Følgere: 47 Emner: 476 Svar: 3.476
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 88 Svar: 1.198
UPDATE på 41 i feber !