{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.902 visninger | Oprettet:

tynd mave, dagpleje imorgen??? {{forumTopicSubject}}

marcus har her i eftermiddag haft tynd mave, dp har ikke mærket til det tidligere idag, han har været lidt små pylret, men ingen feber og som sagt har der intet været i dp... han startede for alvor i mandags i dp og idag har de for første gang været ude og være sammen med en masse andre børn, så det pylren kan vel også godt bare være fordi han er blevet lidt overstimuleret??

men spørgsmålet er jo så, skal jeg sende ham i dp imorgen eller lade ham blive hjemme???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Ophængning af 3 billeder og et spejl 1.500 kr.
  • Samling av sofa 500 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Afmontering af gammel vaskemaskine + montering af ny (væg-gennemføring) 1.000 kr.
  • Udskifte kuglehane 843 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tynd mave, dagpleje imorgen???
  • #2   11. mar 2010 helt vandet er det ikke, bare sådan lidt splatagtigt ;o) mmmmmm

• #6   11. mar 2010 tror nu altså lige jeg ser tiden an resten af dagen, for det er ikke mere end ca 3 uger siden han havde næsten en uge med begge veje syge, og det her er slet slet ikke på den måde, så tænker lidt at han måske har spist noget der giver ham tynd mave, nu har jeg lige lagt ham lidt, fordi han virkede meget træt selvom han har sovet en del i dp. men han har jo så også oplevet en masse idag..

• #7   11. mar 2010 Der er næsten ikke noget der smitter mere eller hurtigere så nej jeg synes ikke det er ok

• #8   11. mar 2010 Har hna haft det den ene gang, eller flere gange?
    For Noah har tit bare en enkelt gang splat mave, også er det det, så mærker vi ikke mere... når han har det sådan, så kommer han afsted, men har han det mere end en gang, så bliver han hjemme...

• #9   11. mar 2010 han har ofte haft en dag hvor der lige er kommet splat et par gange.. han har lige skidt her før jeg puttede ham og det er normalt igen, så jeg er ret sikker på det er noget fra maden, tror lige jeg skal høre dp hvad han har fået at spise ;o) han virker frisk nok, så tror ikke han er syg, det plejer også at være sådan at han er rigtigt pylret når han har det skidt, og sådan har det ikke været idag, så tror han kommer afsted, skrev også lidt med dp, og hun synes også det lød til at han er frisk nok til at komme afsted.

• #10   11. mar 2010 hvis han lige har haft almindelig afføring, så tror jeg ikke der er noget i det...

• #11   12. mar 2010 ja er også overbevist om nu at det bare var lidt skidt mave ;o) og ikke sygdom, kunne også være det samme ;o) så han er kommet afsted idag, dog ar vi så aftalt at hvis der skulle være det mindste så ringer hun, men det regnede ingen af os med, for kl 5.30 vågnede han og var lige så frisk som han plejer, så ingen alarm klokker ringer i mit hoved he he ;o)

• #12   12. mar 2010 som hovedregl siger man at børn ikke må komme i pasning efter diarré før de har haft en normal afførring, så hvis han har det skulle der ikke være noget problem

• #14   12. mar 2010 Tania
    ja det er også dødirriterende
    især dem der bare giver panodil til morgen så de kan aflevere feberfri børn argh
    jeg har fuld forståelse for at det er svært at få tingene til at hænge sammen når man har syge børn, men det berettiger bare ikke at man udsætter andres børn for smitte

• #16   12. mar 2010 Wauw, den med panodilen har jeg aldrig hørt om.... shit noget svineri!!
    Nede ved Noah's dagpleje er der a og til en pige der kommer i gæstepleje dernede, og hvis hun er syg, SKAL hun ha feber før end forældrene holder hende hjemme... det resulterede i Noah blev smadder syg, og dagplejemoren konfronterede dem så med det, og de trak bare på skulderen og sagde, "jamen hun har ikke feber, så SKAL vi jo ikke holde hende hjemme"...

• #17   12. mar 2010 Jeg har brugt panodil til noah, men det har kun været ved mellemøre betændelse, aldrig for at slå feberen ned.... også er det lige før at bare næsen løber lidt, så har vi holdt en fridag...

Kommentér på:
tynd mave, dagpleje imorgen???

Annonce