{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.409 visninger | Oprettet:

Puha en oplevelse :/ {{forumTopicSubject}}

Jaae bliver ringet op her til morgen / formiddag af naboen der er helt ude af den .. Hendes lille datter på 7 mdr ligger med feber kramper og hun ber mig om , om jeg ikke godt vil komme ind til dem .. Vil jeg self , så jeg vældter ud af sengen ( med sværbækkenløsning , av det kan mærkes nu smiley ) ¨nå men jeg kommer der ind og får afvide at ambulancen er på vej .. Jeg sætter mig og nusser lille pigen på ryggen så moren kan få noget tøj på .. Ambulancen kommer så og afsted det gik .. Jeg tager så med .. Lille pigen har haft kramper siden kl 10.57 og de for dem først stoppet da vi er halvvejs på sygehuset , kl 11.35 smiley Og nu ligger den stakkels lille pige i resperator på odense sygehus ..

FUCK en hård omgang selv om det ikke er mit eget barn .. Det var bare vildt og se .. Og hun så ligger der den lille pige og ikke kan trække vejrt selv længere .. Puha ..

Ved ikke hvad jeg vil med dette bare ud med det ..


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Puha en oplevelse :/
Kommentér på:
Puha en oplevelse :/

Annonce