{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.632 visninger | Oprettet:

Svamp :( {{forumTopicSubject}}


Øv, så fik Caroline rød numse, der gik ikke mangehalve timer, så var den KNALD rød, så gik der et split sek så skaldede den .. smiley

Åhh min gode gud, der stod jeg så !!!!! (( Caroline er min første ))
Ehme .. Så mig hen til tlfén og ringe til min søster, som også er "førstegangs mor", dog til en dreng på 3 mdr ..
- men men men, hun havde en mistanke til det kunne være svamp, de havde oplevet det samme med deres ..
Så jeg ringer til lægen og får tid ..

Jeg kommer op med Caroline og ganske rigtigt, det er svamp !!! smiley
Både i numsen og munden (Trøske) - Stakkel barn..

Men hun er nu i behandling og det ser allerede efter ½døgn MEGET bedere ud.. Ihvertfald i måsen .. smiley

Ville enlig bare hører om andre havde prøvet det, ( Det er der jo nok ret sikkert .. )
Og så hvordan jeres forløb havde været ..
Jeg kan nemlig allerede se tydelig forandring, men min søster sagde det tog en kriiig , og hun skal jo behandles til det er helt væk . Så det jo helt op til måsen hvor længe vi skal smørre ..

:S


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Svamp :(
Kommentér på:
Svamp :(

Annonce