{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng hylder op 930 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • easy bed assembly 480 kr.
  • Rengøring af 55 m2 lejlighed. 500 kr.
  • Hjælp til at flytte rullegardiner + dør 850 kr.
  • samling af højskab 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvordan starter skoldkopper
  • #3   30. mar 2009 Skoldkopperne bryder først ud ca 14 dage efter man er smittet. Nogle gange kan der forekomme en forkølelese op til knopperne kommer.... Det ligner myggestik med en vabel på toppen, du er ikke i tvivl om det når de er der...
    Mike har lige haft dem, hans brød ud med 2 på maven, senere omkring kønsdelene og så lige så stille resten af kroppen, ryg, fødder ansigt, hårbund og hænder.... Det er osse meget forskelligt hvor angrebet de er af det..... nogle unger får det simpelthen i mund, ørere og på øjenlåg, simpelthen over alt.... så uheldige var vi heldigvis ikke....

• #4   30. mar 2009 Har hørt det godt kan starte med lidt småfeber 1-2 dage i forvejen.

• #5   30. mar 2009 det er jo fordi min datter har høj feber.. og min dagplejers barnebarn har lige haft det... (hun ved dog ikke hvordan det er startet) men hun mente det evt kunne være i luften.. hvis i forstår så er bare lidt bange for om det er det.. da jeg er gravid.. men hun har ingen form for kopper endnu men en forkølelse med rigtigt høj feber...

• #6   30. mar 2009 heidi du kommer bare hvis hun ahr det heheheheh

• #8   30. mar 2009 hehheheh nu har michela 40.3 i feber.. så falder den ikke inden for meget kort tid.. må jeg kontakte lægen... synes lige den er for høj nu

• #9   30. mar 2009 Skoldkopper kan starte med lidt feber og hovedpine 2-3 dage før smiley

• #10   30. mar 2009 Christina - Det gør altså ikke noget at dit barn har skoldkopper selvom du er gravid smiley

Min datter har skoldkopper nu, og jeg er selv gravid så har undersøgt det smiley

Kommentér på:
hvordan starter skoldkopper

Annonce