{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.520 visninger | Oprettet:

Øvhvor er jeg træt af sygdom og læger {{forumTopicSubject}}

I december blev Sille syg, det er hun ellers aldrig, Og lægen mente at det nok var virus og måske en lungebetændelse på vej.. på 4 dage var vi afsted to gange og vi fik bare afvide at vi kunne komme igen når hun havde lungebetændelse.. Sidste gang vi var hos lægen var en torsdag, samme dag tog vi til bornholm pga guldbryllup.. Hele fredag sov hun, hvlket hun ikke burde da hun er 1½ år og normalt kun sover to timer udover nattesøvn.. Når hun sov det væk og blev frisk igen..

I torsdags begyndte hun så at hoste igen og fredag eftermiddag fik hun feber på 40-41. Vi kontaktede vagtlægen der mente at dte var nytteløst at komme da det bare var influenza.. Lørdag har hun stadig høj feber og nogen gange næsten på 42 så vi kører 30 km ind til en vaglæge, Hun kigger i øret, Der var lidt undetryk, lytter på lungerne, intet at komme efter og ser i halsen heller intet at komme efter..
Hun mente så at det er falsk strubehoste og den høje feber, som hun ikke målte, var jo bare et godt tegn på et godt immunforsvar.. Hm okay så...
Søndag ingen feber.. Jubiii tænker man og idag blev jeg ringet op ikke engang en time efter hun blev afleveret fordi hun var syg igen.. Så jeg hentede et tudendene slattent barn og nu venter jeg bare på klokken bliver 15 så vi igen kan tage til lægen.. Puuuuuha jeg er træt af det her.. Manden har haft tandpine i en uge og har først en tid på Tordag og jeg selv overbrækkede hele soveværelset inat..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øvhvor er jeg træt af sygdom og læger
Kommentér på:
Øvhvor er jeg træt af sygdom og læger

Annonce