{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.475 visninger | Oprettet:

suk suk {{forumTopicSubject}}

Min datter blev skam syg idag.
Min dagplejemor afleveret hende med 39.9 i feber... håber feberen falder ellers må vi en tur til lægen i morgen, ja det betyder så jeg har barnet første sygedag.....

Er der andre hvis børn har feber (uden grund)

Det tog mig 1 time for at få hende til at sove... fuck det er synd for hende, synes altid hun bliver ramt af et eller andet..... suk


skulle bare lige ud med det


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  suk suk
  • #1   29. apr 2008 ´ja min datter kom hjem igår med 40 i feber og var fuldstændig væk, har aldrig oplevet hende sådan. hun lå bare i mine arme og sov hele tiden.. ville værken lege eller grine.
    lidt underligt når man er vandt til at en s barn karter rundt når de er syge..
    og sådan var hun igen her til aften. så jeg tror at vi skal en tur forbi lægen imorgen.


  • #2   29. apr 2008 ja det er ik særlig sjovt at kigge på, min datter har da leget lidt, men hun har været meget pyller. men der var også på et tidspunkt hun gade knap 41 i feber der var hun helt væk der tog vi til vagtlægen, men de gjorde ingen ting. synes desværre ik der er megte hjælp at hente ved lægen når børn har feber, men hvad skal de også lige gøre.....

  • #3   29. apr 2008 ja det er jo det. også derfor at jeg ikke er taget afsted. de siger så at hvis de har feber 3 dage ræk så skal de undesøges.. så hvis min har feber så skal vi afsted imorgen..


  • #4   29. apr 2008 okay det viste jeg ikke, men jeg har det bare dårligt er meget nervøs for hun ligger der og sveder i sengen og trækker vejret underligt. (pga feberen) man bliver sku bange for der sker noget. det er den utrykhed, ved man ik ved hvad det kommer af

  • #5   29. apr 2008 ja det er rigtigt nok. jeg kom først i seng kl halv 1 fordi jeg ikke kunne sove.
    men jeg er allerede gået oven på så jeg kan høre hende..


  • #6   29. apr 2008 jeg har babyalarm tændt.... her hjemme..

  • #7   29. apr 2008 oki.. jeg kan godt høre hende neden under normalt. men igen som du siger man er bange for ikke at høre dem hvis de kløjs så vil jeg hellere sidde oven på..

  • #8   29. apr 2008 men du må da lige skrive hvis i har været ved lægen i morgen måske jge kunne bruge det til noget, men ved ik om vi gør har prøvet det så mange gang og de siger bare det er en virus

  • #10   29. apr 2008 gjorde i noget for at holde feberen nede=? er det ik noget med børnepernodil kan holde feberen nede?

  • #11   29. apr 2008 (link fjernet) nogen der har prøvet det

  • Henrik S
    Henrik S Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Svar: 6
    #12   29. apr 2008 Har svaret i dit andet indlæg.
    Jeg giver min søn 2 ml. flydende panodil til børn. Når feberen er meget høj. Det holder i 4-5 timer. og han får lidt ro.
    Men snak altid med din læge først. Så man ikke kommer til at give for meget.
    Eller en stik pille. De er også gode.


Kommentér på:
suk suk

Annonce