{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
697 visninger | Oprettet:

økonomi {{forumTopicSubject}}

Hej mig og min kæreste har snakket meget om at vi gerne vil have et barn men vi er lidt i tvivl om økonomien da vi ingen anelse har om hvad det koster sådan ca om måneden fra de er nyfødte altså med bleer og alt det der man nu skal have. det godt være det er et lidt mærkeligt spørgsmål men håber der er nogle der kan hjælpe os på forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  økonomi
  • #1   11. jan 2009 altså vores bank har sagt at vi skal regne med 1500 pr barn om måneden, det er godt nok lidt lavt sat og kun sat ud fra at vi jo får børnepenge også...
    det er det vi sætter af til bette så snart han kommer til verdenen i april.

• #2   11. jan 2009 puha det er et svært spørgsmål, vi bruger jo bare penge til den bitte når vi har behøv..
    i starten kunne jeg godt vente de 3 mdr med at købe tøj til den bitte så der brugte jeg ikke så meget, men bleer skal der til og evt mme komme rjo meget an på om du ammer...
    jeg vil skyde på gennemsnit jeg bruger nu (datter 2½) 1500kr dp. og 1000kr til bleer sutter, tøj og dvs. o månederen, nogen mdr. mere end andre måneder.

• #3   11. jan 2009 ditte hvordan kan han sige 1500kr om månederen ? det er tit det slet ikke dækker dp når det kommer der til.

• #4   11. jan 2009 det er jeg godt klar over, og det var heller ikke hvad banken normalt vil anbefale da de altid vil anbefale at man selv har alle pengene, men når man lægger børnepengene oveni så mente hun at det kunne række, det er det hun selv bruger på hendes barn som går i dp også....

• #5   11. jan 2009 puha her hjemme tror jeg vi bruger 1000kr oveni ud over dp. men det kommer jo an på hvad man køber til sine børn osv.. er ikke så god til at sparer ser ikke altid hvad det koster..

• #6   11. jan 2009 men det kommer jo også an på om man vælger kommunal dp, privat dp eller vuggestue, der er jo forskel på prisen også i de forskellige kommuner... jeg mener at banken normalt vil anbefale 2500 til hvert barn og så er det ret godt fordi man så får børnepenge oveni...

men er pengene små skulle man kunne klare sig for 1500 plus børnepengene.

• #7   11. jan 2009 okay tusind tak for jeres svar:-)

• #8   11. jan 2009 ditte ja nemlig vi har privart dp og vi bruger i alt om måneden 2500kr ser mere eller midre... så passer det fint med det din bank siger så.. og så får jeg jo børne penge hver 3 måned.. de er jo ikke fordel om månederen så dem får jeg ekstra uden de ryger til bugetten...

• #10   11. jan 2009 min mike man behøver da ikke købe ekstra flyvderdragt osv.. jeg har godt nok den sammme med hjem hver dag

Kommentér på:
økonomi

Annonce