{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.505 visninger | Oprettet:

så skete det for alvor {{forumTopicSubject}}

Nu fik jeg gjort det endeligt og helt forbi med faren jeg har barn sammen med

nu må jeg bare lige høre jeres mening
da vi var sammen havde vi en ordningen der hed at han kom og sov 2 hver dage i ugen

hvad ville i gøre droppe den ordning eller fortsætte den hvor han så sover på børneværelset?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vandhane der drypper AKUT 1.000 kr.
  • Hjælp til at sætte Gardinskinner og væg ramme op 800 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophængning af udendørs lampe 595 kr.
  • Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  så skete det for alvor
  • #1   17. mar 2014 Han får vel sit eget hjem hvor han kan have barnet til overnatning? Selvfølgelig skal de da ses. smiley

• #2   17. mar 2014 stemmer i med pernille.
    hvorfor skal han overnatte ve dig?undskyld mig men bliver jeres barn ikke snot forvirret af alt det tumult med jer?

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #3   17. mar 2014 Tror det er godt for dig rikke.

Manden må få barnet på besøg i eget hjem vel?

Håber i får styr på det en gang for alle så jeres dreng kan få noget stabilitet. .. det må han have brug for.

• Malene K
    Malene K Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 262
    #4   18. mar 2014 Hvis i har fælles forældremyndighed kan faren jo have han overnattende hos sig selv?
    Jeg ville ikke forvirre mit barn mere end højst nødvendigt- og havde jeg gjort det forbi ville jeg ik have ham overnattende.

• #5   18. mar 2014 sadan helt alvorligt ts- synes du selv det er smart han skal overnatte ved dig? kan du ikke selv horer det lyder vanvittigt hele jeres forhold? i kan sku ikke varere det bekendt overfor den lille mand i hhar valgt at seatte i verden, og jo slf kan han mearke at der er zero ro naar det kommer til jer 2.. i er vel voksne, saa maa i altsaa seatte jeres eget ego paa hylden nu , jeres dreng er ikke tjent med det/
    og naar du skriver ang han saa skkal overnatte ved jer stadig, det lyder for mig til det er endnu en grund til i ikke skal vearer helt feardige med hianden alligevel , i gaar vel fra hianden fordi i netop i skal opholde jer under samme tag mere end hvad nodvendigt er ??? og fedt hvis du selv deltog i den egen trad:)

• #6   18. mar 2014 netop fordi ik ikke skal opholde ved hianden mener jeg:)

• #7   18. mar 2014 Husk også at være OBS på, at hvis han overnatter, kan det have konsekvenser for dine tilskud fra kommunen - hvis du får det!

• #8   18. mar 2014 Hvis I ikke er sammen, ja så må han jo Heller ikke opholde sig ret meget i dit hjem, hvis du skal have støtte.. og nej han skal ikke sove ved dig.. Det gør dit barn forvirret og det lyder som om at du ikke hel er ovre ham.. Når barnet kender sin far godt, når i har været vant til at ses så skal samvær da være ved ham selv. Afhængig af barnets alder. . Intet samvær er sådan at forældrene skal sove i samme hus. Ja så er man i min optik stadig sammen!

• #9   26. mar 2014 Jeg skal nok deltage har bare lige haft en del at se til da jeg har været indlagt med en cyste der er bristet på æggestokken

men jeg kan godt se jeres pointe i det i skriver
    jeg får bare dårlig samvittighed fordi faren så kun vil kunne se sin søn hver anden weekend hvis jeg ikke kan give ham mulighed for at overnatte her
    og det er det der ireterre mig af ht.
    Pga. Hans arbejdstider og at han bor i Frederikssund så får han svært ved at kunne ha ham overnattende i hverdagene

så det er nok mere der mit problem med det hele ligger
    for forholdet er helt slut der er ikke mere at komme efter

• #10   26. mar 2014 Så skal du jo være indstillet på du ikke vil kunne få nogen tilskud, plus du nok ikke for en ny kæreste tror sku de færreste vil finde sig i x en overnatter, plus sådan er det jo at gå fra hinanden? Hvis du synes dette så synd så kan du jo forslog en 7/7 ordning så har i ham ligemeget, men kald mig bare en satan for jg er nu overbevist om det blot er fordi så ved du hvor han er også ved du jo godt i ikke er helt færdige med hinanden, du gør ikke din søn en tjeneste ved han skal sove ved jer set er vist kun dit behov

• #11   26. mar 2014 Nej jeg synes ikke du er en satan har indset at det må ophøre nu

og 7/7 ordning kan faren ikke pga. Afstanden fra ham til dagpleje og hans job

Kommentér på:
så skete det for alvor

Annonce