4.505 visninger
|
Oprettet:
så skete det for alvor {{forumTopicSubject}}
Nu fik jeg gjort det endeligt og helt forbi med faren jeg har barn sammen med
nu må jeg bare lige høre jeres mening
da vi var sammen havde vi en ordningen der hed at han kom og sov 2 hver dage i ugen
hvad ville i gøre droppe den ordning eller fortsætte den hvor han så sover på børneværelset?
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
feb 2014
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 23 Svar: 478
hvorfor skal han overnatte ve dig?undskyld mig men bliver jeres barn ikke snot forvirret af alt det tumult med jer?
nov 2011
Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
Manden må få barnet på besøg i eget hjem vel?
Håber i får styr på det en gang for alle så jeres dreng kan få noget stabilitet. .. det må han have brug for.
jun 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 262
Jeg ville ikke forvirre mit barn mere end højst nødvendigt- og havde jeg gjort det forbi ville jeg ik have ham overnattende.
feb 2014
og naar du skriver ang han saa skkal overnatte ved jer stadig, det lyder for mig til det er endnu en grund til i ikke skal vearer helt feardige med hianden alligevel , i gaar vel fra hianden fordi i netop i skal opholde jer under samme tag mere end hvad nodvendigt er ??? og fedt hvis du selv deltog i den egen trad:)
feb 2014
feb 2014
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 7 Svar: 22
sep 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 13 Svar: 327
dec 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 155 Svar: 671
men jeg kan godt se jeres pointe i det i skriver
jeg får bare dårlig samvittighed fordi faren så kun vil kunne se sin søn hver anden weekend hvis jeg ikke kan give ham mulighed for at overnatte her
og det er det der ireterre mig af ht.
Pga. Hans arbejdstider og at han bor i Frederikssund så får han svært ved at kunne ha ham overnattende i hverdagene
så det er nok mere der mit problem med det hele ligger
for forholdet er helt slut der er ikke mere at komme efter
feb 2014
dec 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 155 Svar: 671
og 7/7 ordning kan faren ikke pga. Afstanden fra ham til dagpleje og hans job
så skete det for alvor