Mærkeligt forhold til sex {{forumTopicSubject}}
Hej:) det her kommer måske til at lyde mærkeligt men sad lige på facebook og så billeder af en af mine gamle klassekammeraters nyfødte dreng. Så kom jeg til at tænke på, samtidig inspireret af en anden tråd herinde om aldersforskelle, at jeg engang gerne vil have en lillebrøster til Jonathan og jeg med glæde ville gennemgå alt ved graviditeten, stræknærjer, plukveer, alt, også de mindre sjove ting. Lige bortset fra en ting jeg slet ikke kan forestille mig at skulle og det er selve samlejet. Jeg kan faktisk slet ikke klare tanken om det lige nu.
Er der andre der har haft det sådan er år efter fødsel ? Hvordan har i det med det nu?
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 57 Svar: 668
Men jeg læser nogen gange artikler eller blogs/klummer med mødre som efter 2 år stadig har svært ved at finde tilbage til sexlysten...
Så jeg tror virkelig det er helt normalt. Begge dele: både at man er hurtig og meget langsom om at få lyst til sex igen.
Jeg har generelt ikke en sindsyg stor sexlyst, min mands lyst er helt klart større. Jeg kunne sagtens gå flere mdr uden sex, men vil savne nærhed og omsorg med det samme hvis det forsvandt.
okt 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 89 Svar: 1.199
Jeg kan forestille mig at det må være frustrerende - især hvis man er i forhold. er man ikke i forhold betyder det ikke så meget lige nu og her, men på sigt..
Måske skal du vende det med din læge?
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 323 Svar: 2.341
Inden vi fik Emma havde sex hverdag
Men nu sker det af og til at det først er hver 2-3 dag vi sexer.
Jeg gider ikke og har ikk lyst, men for min mands skyld gør jeg det, han skal ikk straffe for min lydt ikk er der, og bag efter en go om gang sex så blomster forholdet jo igen så jeg vil ikk kun undvære det selv om jeg ik gider .
Ved godt det lyder underligt men ja det bare mig hr hr
sep 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 13 Svar: 327
Selvom det er over 2 år siden jeg har født, så kan jeg godt nogen gange få det helt kvalmende nede i maven når nogen snakker meget vulgært om sex og især om sæd. . Virkelig sådan puha artigt hvor jeg næsten skal brække mig.. og til andre tider gør det mig intet.. Det skal siges at jo jeg har haft sex siden jeg fødte, men ikke så meget som tidligere. Tror også meget afhænger af hvor træt kroppen er efter en lang dag enten med baby eller tilbage på job..
Mit råd er lyt til dig selv..
aug 2011
Følger: 1 Babyer: 3 Emner: 96 Svar: 786
Her er lysten den samme eller er pt gravid og så stiger lysten voldsomt
Mærkeligt forhold til sex