2.060 visninger
|
Oprettet:
så er det min tur {{forumTopicSubject}}
jeg skal skilles....
jeg ved ikk helt hvorn jeg skal forholde mig til det...
nogen gode råd....
maj 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 607
jan 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 211
jeg kan ikk helt få det til og gå op for mig...
og jeg aner intet om hvad jeg nu skal...
jan 2013
så jeg har bare kæmpet for og få noget til og blive bedre som har været dødsdømt længe...
føler mig røvrendt og skidt på
jan 2013
jeg håber bare jeg kan hive mig selv op af det her hul for har to børn der har brug for mig nu
sep 2012
Følger: 7 Følgere: 7 Emner: 61 Svar: 419
okt 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Emner: 123 Svar: 958
jan 2013
han skal på ingen måder gøres til en stor nar for så slem er han heller ikk
og det er heller ikk det jeg vil med indlægget jeg vil bare gerne have noget råd og vejledning til hvad så nu.
feb 2010
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 14 Svar: 1.477
Er han eller du flyttet ?
Er du sikker på han ikke kun har sagt det med pigen for at såre dig, du kan jo i grunden havde såret ham ved din udmelding
Det er virkelig aldrig sjovt at skulle hver til sit, men hvis det ikke fungere er det sikkert det rigtige for alle parter, og ikke mindst de søde uskyldige børn
To glade forældre er virkelig det bedste.
Og er det ikke godt når i er sammen, skal det nok blive det når man er hver til sit.
Jeg har aldrig været gift, men har da et voldsomt brud med min søns far i lasten. Og det var pisse hårdt, men jeg har aldrig haft det bedre end jeg har det nu:-)
Tiden heler alle sår.
Jeg var helt nede og ramme bunden, og måtte hive mig op igen.
Se om du ikke har en nær person der vil høre på det du nu engang har brug for at komme ud med, hva end det er skidt eller godt, også gør klart at du ikke har brug for råd, blot øre.
Den bedste måse at komme oven på er ved at komme følserne igennem. Had, sorg, savn, glæde. Fortvivlse osv.
Stort krAm herfra...
jan 2013
jeg er 100 på at det ikk bare er noget han har sagt da det er noget man har ku se.....
det er ham der er flyttet så jeg bliver her i lejligheden med begge børn
feb 2010
Så er det jo vigtigt at få flyttet hans adresse, da du jo har de samme udgifter, men regner ikke med han betaler hvis han ikke bor der.
Du kan søge boligsikring, og nedsat instutionsplads (dette kan du kun hvis han har flyttet sin adresse), også kan du søge forhøjet børnepenge (dem der kommer hver tredje måned). i kan gå på kommunen og anmode om hjælp til bolig til ham. Da en skildsmisse er uforudset, og i har børn, så de burde hjælpe ham med en bolig.
Du kan søge børnebidrag fra ham, 1247kr pr barn, men det behøver du ikke endnu, du har 6måneder fra hn har flyttede sin adresse, hvis du vil have tilbagevirkende..
Er da ked af at han har været sådan en kujon at han ikke har valgt dig fra da han mærkede sine følser..
Hva er det du tænker du har brug for vejledning til ?
jan 2013
feb 2010
Og bidrag fra far søger du gennem statsforvaltningen.
Det er jo vigtigt at han ikke tror i er sure på hinanden.
Så jeg ville nok sige noget alla- mor og far er blevet enige om
At far flytter hjem til .... Da vi simpelthen ikke kan finde ud af at være kærester.
Med vi er ikke uvenner, vi er gode venner, og vi elsker dig rigtig meget ..
Eller noget ligende
jan 2013
Erika joo men det blev hurtigt sat på standby igen... og det er da vidst meget godt...
jeg troede jo tingene så noget anderledes ud end de egenligt har gjort...
jul 2008
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 204 Svar: 726
Jeg er sikker på at du kommer igennem det her meget bedre end din mand. Håber fandme han fortryder sit valg. Det dumme numse hul.
aug 2013
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 71
Og det virker da til han har været ærlig omkring det, så det er da sådan det skal gøres.
Selvfølgelig rigtig ærgeligt, håber du bliver ok ts.
okt 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Emner: 123 Svar: 958
sry for caps.
men nej når han ikke har gjort mere ved det fortjener han ikke at blive hakket ned
maj 2013
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 87 Svar: 456
De første 2 - 3 måneder er de værste. Da jeg først fik fjernet alle hans ting og jeg startede på en frisk i ny lejlighed, fik jeg det meget bedre. I starten skrev jeg til ham konstant og nærmest tiggede ham om at komme tilbage.
Kram herfra!
Undskyld, jeg lige bruger din tråd her til at ønske Erika tillykke os - havde ikke set hun var gravid igen. Tillykke Erika!
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 203 Svar: 2.935
Jeg ville personligt selv føle skidt på hvis min mand gik rundt og tændte på en anden og så gik her og lod som ikke en dyt fis
Nå men når er sagt så til dit egentlige spørgsmål så har jeg selv i tidernes morgen smidt min søns far ud bare fordi jeg slet ikke kunne se en fremtid i mellem os, i starten var det helt vildt svært men kunne pludseligt se hvor meget nemmere min hver dag var, han var jo ikke til den store hjælp så havde bare et "barn" mindre og skulle tage mig af og efter få måneder så var jeg lykkelig over min beslutning, så jeg er ikke i tvivl om at du vil gå en svær tid i møde og tag den hjælp du kan fra dine veninder eller forældrer til at få hver dagen til at køre på ny som enlig mor og hav konstant i baghovedet at ja det er sur røv lige nu men det skal nok blive bedre selvom det ikke føles sådan lige nu
jan 2013
det er på ingen måder meningen min "mand" skal gøre til en ond person... han er såmænd god nok....
som andre siger kan man jo styre hvad man føler.. og nej han har ikk gjort noget ved det..... det der har gjort mig gal er at det har stået på i så lang tid uden jeg har vidst noget.....
vi skilles som gode venner fordi det er bedst for vores to dejlige unger....
mar 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 58 Svar: 168
så er det min tur