{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  så er det min tur
  • #1   27. aug 2013 Bare en trøster herfra, ingen gode råd desværre. men føler med jer, det kan aldrig være nemt.

• #3   27. aug 2013 det er et helvede....
    jeg kan ikk helt få det til og gå op for mig...

og jeg aner intet om hvad jeg nu skal...

• #4   27. aug 2013 frk grøn selve beslutningen tog jeg fordi det hele har været røv mellem oss... hvad jeg dog ikk forventede var og få smidt i hovedet af manden at han har været vild med en anden pige i lang tid og bare ikk har ville sige noget pga børnene....
    så jeg har bare kæmpet for og få noget til og blive bedre som har været dødsdømt længe...
    føler mig røvrendt og skidt på

• #6   27. aug 2013 frk grøn tak....

jeg håber bare jeg kan hive mig selv op af det her hul for har to børn der har brug for mig nu

• #7   27. aug 2013 Årh søde du smiley Kram herfra.

• #8   28. aug 2013 ej hvor træls ven det er da bare noget lort. syntes mænd der ikke kan holde sig til deres koner og kærester skal have kappet klokkeværket

• #9   28. aug 2013 mor du skal jo huske at han ikk har handlet på det trods alt..

han skal på ingen måder gøres til en stor nar for så slem er han heller ikk

og det er heller ikk det jeg vil med indlægget jeg vil bare gerne have noget råd og vejledning til hvad så nu.

• #10   28. aug 2013 Jamen vejledning til hvad ?
    Er han eller du flyttet ?
    Er du sikker på han ikke kun har sagt det med pigen for at såre dig, du kan jo i grunden havde såret ham ved din udmelding smiley

Det er virkelig aldrig sjovt at skulle hver til sit, men hvis det ikke fungere er det sikkert det rigtige for alle parter, og ikke mindst de søde uskyldige børn smiley
    To glade forældre er virkelig det bedste.
    Og er det ikke godt når i er sammen, skal det nok blive det når man er hver til sit.

Jeg har aldrig været gift, men har da et voldsomt brud med min søns far i lasten. Og det var pisse hårdt, men jeg har aldrig haft det bedre end jeg har det nu:-)
    Tiden heler alle sår.
    Jeg var helt nede og ramme bunden, og måtte hive mig op igen.
    Se om du ikke har en nær person der vil høre på det du nu engang har brug for at komme ud med, hva end det er skidt eller godt, også gør klart at du ikke har brug for råd, blot øre.
    Den bedste måse at komme oven på er ved at komme følserne igennem. Had, sorg, savn, glæde. Fortvivlse osv. smiley

Stort krAm herfra...

• #11   28. aug 2013 hende l

jeg er 100 på at det ikk bare er noget han har sagt da det er noget man har ku se.....

det er ham der er flyttet så jeg bliver her i lejligheden med begge børn

• #12   28. aug 2013 Okay,
    Så er det jo vigtigt at få flyttet hans adresse, da du jo har de samme udgifter, men regner ikke med han betaler hvis han ikke bor der.
    Du kan søge boligsikring, og nedsat instutionsplads (dette kan du kun hvis han har flyttet sin adresse), også kan du søge forhøjet børnepenge (dem der kommer hver tredje måned). i kan gå på kommunen og anmode om hjælp til bolig til ham. Da en skildsmisse er uforudset, og i har børn, så de burde hjælpe ham med en bolig.

Du kan søge børnebidrag fra ham, 1247kr pr barn, men det behøver du ikke endnu, du har 6måneder fra hn har flyttede sin adresse, hvis du vil have tilbagevirkende..

Er da ked af at han har været sådan en kujon at han ikke har valgt dig fra da han mærkede sine følser..

Hva er det du tænker du har brug for vejledning til ?

• #13   28. aug 2013 jamen netop alle der her økonomi ting og hvordan skal jeg sige det til børnene... her tænker jeg mest på min søn på 4 år ..... alle sådan nogle vigtige og praktiske ting

• #14   28. aug 2013 Du søger boligsikring og det gennem borger.dk
    Og bidrag fra far søger du gennem statsforvaltningen.

Det er jo vigtigt at han ikke tror i er sure på hinanden.
    Så jeg ville nok sige noget alla- mor og far er blevet enige om
    At far flytter hjem til .... Da vi simpelthen ikke kan finde ud af at være kærester.
    Med vi er ikke uvenner, vi er gode venner, og vi elsker dig rigtig meget ..
    Eller noget ligende smiley

• #15   28. aug 2013 Hende l tak for dine råd og vejledning

Erika joo men det blev hurtigt sat på standby igen... og det er da vidst meget godt...
    jeg troede jo tingene så noget anderledes ud end de egenligt har gjort...

• #16   28. aug 2013 Cybex kram.
    Jeg er sikker på at du kommer igennem det her meget bedre end din mand. Håber fandme han fortryder sit valg. Det dumme numse hul.

• En mor.
    En mor. Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 71
    #18   28. aug 2013 Hvorfor er det I angriber manden sådan? Man kan altså ikke selv gøre for hvad man føler, så hvordan skal han fortryde det 'valg'?
    Og det virker da til han har været ærlig omkring det, så det er da sådan det skal gøres.

Selvfølgelig rigtig ærgeligt, håber du bliver ok ts.

• #19   28. aug 2013 jeg beklager jeg angreb manden læste det som om han var vild med en anden i den forstand, altså vild sex kyssen osv. MEN EFTER AT HAVE LÆST DET FLERE GANGE FORSTÅR JEG BEDRE,
    sry for caps.
    men nej når han ikke har gjort mere ved det fortjener han ikke at blive hakket ned

• #20   28. aug 2013 Din stakkel, men du skal nok komme igennem det, det er jeg sikker på. Har næsten selv sku hele turen igennem. Var dog ikke gift med Daniel, havde "kun" registeret samlever med ham.
    De første 2 - 3 måneder er de værste. Da jeg først fik fjernet alle hans ting og jeg startede på en frisk i ny lejlighed, fik jeg det meget bedre. I starten skrev jeg til ham konstant og nærmest tiggede ham om at komme tilbage.
    Kram herfra!
    Undskyld, jeg lige bruger din tråd her til at ønske Erika tillykke os - havde ikke set hun var gravid igen. Tillykke Erika!

• #21   28. aug 2013 sorry men jeg synes han er stor skovl, en ting er at man falder for en anden det er vel en ærlig sag men noget andet er at han ikke selv gør det forbi og samtidigt sådan set holder dig for nar.
    Jeg ville personligt selv føle skidt på hvis min mand gik rundt og tændte på en anden og så gik her og lod som ikke en dyt fis smiley

Nå men når er sagt så til dit egentlige spørgsmål så har jeg selv i tidernes morgen smidt min søns far ud bare fordi jeg slet ikke kunne se en fremtid i mellem os, i starten var det helt vildt svært men kunne pludseligt se hvor meget nemmere min hver dag var, han var jo ikke til den store hjælp så havde bare et "barn" mindre og skulle tage mig af og efter få måneder så var jeg lykkelig over min beslutning, så jeg er ikke i tvivl om at du vil gå en svær tid i møde og tag den hjælp du kan fra dine veninder eller forældrer til at få hver dagen til at køre på ny som enlig mor og hav konstant i baghovedet at ja det er sur røv lige nu men det skal nok blive bedre selvom det ikke føles sådan lige nu smiley

• #22   28. aug 2013 tak for alle jeres kommentarer...

det er på ingen måder meningen min "mand" skal gøre til en ond person... han er såmænd god nok....

som andre siger kan man jo styre hvad man føler.. og nej han har ikk gjort noget ved det..... det der har gjort mig gal er at det har stået på i så lang tid uden jeg har vidst noget.....

vi skilles som gode venner fordi det er bedst for vores to dejlige unger....

• #23   1. sep 2013 Jeg gemmer lige dit emne, da kæresten og jeg liige er gået fra hinanden.

Kommentér på:
så er det min tur

Annonce