{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.330 visninger | Oprettet:

Kaare H
Kaare H
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6

Opmuntere konen :) {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen jeg har en kæreste som er 40 plus 5 og hun er nu ved at være godt og grunding. træt af at være gravid hun kørte galt i januar hvor hun. pådrog sig nogle skader i bæknet og i den region så hun har, nok smerter at bøvle med nu oven i at være gravid... men hun fik lavet en hindeløsning igår tror desværre ikke den har virket noget.. hendes søstre. og mor har alle gået langt over termin nå... men er der noget jeg kan gøre for at opmundre, hende nu? for bliver lidt i øv humør af at se hende sådan og at hun har så ondt er lidt på herrens. mark vi har aldrig været en graviditet sammen første gang for os begge så. nogle af jer piger. hvad kan jeg gøre for hende for er gået tør for ideer.

mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opmuntere konen :)
  • Kaare H
    Kaare H Tilmeldt:
    jul 2013

#1   27. jul 2013 Må prøves gave hendes fødder en ordenlig tur her den anden aften hun blev helt tilpas og rolig af det smiley

• Kaare H
    Kaare H Tilmeldt:
    jul 2013

#2   27. jul 2013 det gjorde vi i går da vi skulle lave noget så det måske kunne sætte noget i gang efter den hinde-løsning smiley men har bare på fornemmeren det ikke har hjulpet smiley

• Kaare H
    Kaare H Tilmeldt:
    jul 2013

#4   27. jul 2013 ja det er hårdt for hende og det ved jeg hjælper hende alt hvad jeg kan og støtter hende har jeg gjort fra den dag hun blev gravid har været med til alt smiley men må prvøve en velværes gavekort til hende så hun kan føle sig tilpas smiley

• #5   27. jul 2013 ''masser'' hende, blide strøg og kløen over hele kroppen/ryggen og lækker fod massage (også gerne i laaaaang tid) og gerne en masse lækre frugt i kan spise imens eller chokolade- nogen siger faktisk at fod massage også kan sætte gang i noget smiley

• #6   27. jul 2013 Køb hendes ynglings is det lækkert her i sommer varmen

Kommentér på:
Opmuntere konen :)

Annonce