{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.585 visninger | Oprettet:

ARRIG!! {{forumTopicSubject}}

Vidste ikke hvor jeg skulle smide emnet, men jeg er simpelthen pissed på min datters far..

Hun har haft en uges ferie med sin far og igår da hun kommer hjem, ser jeg at han fanme har klippet hendes hår :|
Jeg kunne have knaldet ham sådan en!! Jeg blev så vred og ked af det at jeg græd..

Har arbejdet flere måneder på at hendes "pandehår" skulle blive langt for at slippe af med pandehår og kunne lave en frisure på hende.. nu er det ødelagt..

Brokker mig selvfølgelig til ham, så siger han fanme at hvis han ville farve hendes hår rødt eller lilla gjorde han da det..

Lige nu kunne jeg knappe hovedet af ham.. hvad fanden skal jeg stille op med det?

Jeg er så tosset!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ARRIG!!
  • #1   16. jul 2013 Er det ikke noget med at man ikke kan gøre noget med barnet uden at bopælsforældren har givet sit samtykke? :S

• #2   16. jul 2013 Pas smiley En ting ville så være hvis en frisør havde klippet hende, men det har far og farfar selv lige klaret.. og det ligner lort.. jeg er simpelthen så ked af det..

• 2014 <3
    2014 <3 Tilmeldt:
    jul 2013

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 23
    #3   16. jul 2013 Mener da at sådan noget som frisør mm er det bopælsforælderen der skal stå for?

• #4   16. jul 2013 Først vil jeg bare sige jeg godt kan forstå du er sur, det ville jeg også være, for det andet ved jeg ikke om du kan gøre noget, men kan du jo nok ikke..
    Jeg tænker selvom det er lidt for sent nu at du skal ignorere det for mon ikke han bare gør det for at genere.
    Det er jo enlig ret harmløshed, men han ved han kan ganer dig ved at gøre sådan.

• #5   16. jul 2013 Nøj jeg var blevet tosset!!! Aner ikk om der er noget at gøre, men jeg tror det ikke.

• #6   16. jul 2013 Jeg ville sige til ham at han skal betale for en klipning hos frisøren nu hvor han har skamferet din datters hår!

• #10   16. jul 2013 har prøvet det samme med min søn, hans far synes han var ved at blive lidt langt håret og da han havde ham tog han lige en trimmer og klipper hele skidtet, det var så sur røv for han skulle bruges som hår model få dage efter, men kan vel takke mig selv for ikke og ha kommunikeret den videre med faren.
    Jeg har det nu engang sådan at jeg valgte at jeg gerne ville have min søn boende hos mig og det var ok med faren men med det sagt valgte jeg ikke og tage samtlige retighed til at faren også måtte ha en mening om hans søns udseende osv men efter den lille episode blev vi enig om han lige ringede hvis han ville klippe ham smiley

• #11   17. jul 2013 Jeg ville fortælle ham at du er rigtig ked og frustreret over at han har gjort det, og fortælle ham at der var en plan med der lange hår.
    Og så bede ham om at nævne det for dig en anden gang, hvis han synes hendes hår er for langt, og så pænt minde ham om at det altså er dig som har bopælen og derfor ordner den slags ting, medmindre I aftaler andet. Og så lige fortælle ham hvor meget han skylder dig for frisøren.

Vito er også lidt langhåret for tiden, da han har været syg hver gang han havde frisørtid, og så hans far afleverede ham forleden, nævnte han da også i spøg at han havde overvejet trimmeren. Men han VED at jeg var blevet ked og sur. Og så kunne jeg jo i øvrigt fortælle at han HAR en ny frisørtid.

• #12   17. jul 2013

kristina l

Online 7 minutter siden
    Har man fælles forældre myndighed må han vel gerne gøre det...??står i modsatte situation...Maya har meget tykt og langt hår og hun koger når det er så varmt og kan hurtigt komme til at se træls ud. har aftalt med frisøren at hun skal klippes hver 3-4 måned da det er ødelagt indenunder og skal holdes ved lige..hendes far siger hun ikke skal klippes da han mener hun bare skal ha det lange hår .Har sagt hun er nødt til det da der ødelagt osv. men han mener bare hun kan få¨en hårkur. Hun bliver jo ikke trimmet eller noget så må indrømme at hun altså bliver klippet på mandag som aftalt men i pæn sommer pigefrisure

Du må jo forklare ham at der var en plan med håret men at hvis hun skal klippes en anden gang foretrækker du frisøren.
    Man må jo blive bedre til at kommunikere og så må du ha hende til frisør hvis det er så slemt,

I er begge forældre til hende og mener ikke at bare fordi man har bopælsadressen så bestemmer man alt..

• #13   17. jul 2013 Cookie > like i care.. Han skal IKKE røre hendes hår!
    Vil dårligt være bekendt at tage hende med uden for en dør..

• #16   17. jul 2013 Cookie > Havde de bare været til frisøren, men han har SELV klippet det..
    Jeg var stadig blevet ked og skuffet fordi jeg netop har ladet det vokse af en årsag og har passet og plejet det skide hår..

• #18   17. jul 2013 Nej han brokkede sig over at det var for langt, tja jeg prøvede jo at komme af med pandehåret og få lavet skilning i stedet..
    "arh men hun kan ikke se ud af øjnene" - nej tosse så prøv at BØRSTE håret eller sætte en spænde eller elastik i..

• #19   17. jul 2013 havde du nævnt for ham at det var meningen at det skulle vokse langt så han ikke har tænkt det bare var snøleri fra dig af at du ikke havde fået det ordnet ?

• #20   17. jul 2013 altså inden han fik hende på ferie?

• #21   18. jul 2013 Ikke lige inden.. men har haft nævnt at hun ikke længere skal have pandehår.

• #22   18. jul 2013 så er det heller ikke fair, smiley

• #23   18. jul 2013 Derfor bør man snakke om sådanne ting inden man bare gør det..

• #24   25. jul 2013 Min datters far klippede hendes lange hår i en page.. Der var jeg godt nok også rasende ..

• #25   27. jul 2013 Jeg var gået fuldstendig amok.. nu ved jeg ikke om i har dels, eller du har fuld forældre myndighed?? Anyways, det JERES barn, og der med JERES beslutning.. og hvis du har prøvet at få det til at vokse for at kunne lave frisure, i flere mdr... Grrrr..
    Små børns hår er så fint og tyndt, og har de pandehår er det jo umuligt at lave en frisure, uden pandehåret hænger ned i panden igen, efter 5 min... Og for os piger betyder hår, altså mere end for drenge.. selv om det på vores børn.. det er det samme.. du havde sat dig noget i hover, arbejdet på det i flere måneder, og så lader idioten det klippe. . Fjols !! smiley smiler

• #26   27. jul 2013 Nøjagtig Monique - og flot navn smiley

• #27   28. jul 2013 Det må du jo bare lige forklare ham en gang for alle. smiley for de der spontane enemands beslutninger, holder jo ikke når det er noget man er to om at bestemme. Og så uden at snakke om det.. umodent og egentlig os uansvarligt.. er man gået fra hinanden, er det stadig begges ansvar, at træffe store beslutninger sammen, når det angår et barn, som er ved den ene part. Ikke for jeres skyld men dels for barnets skyld... Jeg er skilsmisse barn, og mine forældre skændes som sindsyge efter skilsmissen. Os fordi min far træf beslutninger alene, som HAN lige syntes var "smart" når jeg så blev afleveret hos mor, pegede hun på mig og begyndte at snerre af min far... Hold nu op det var træls for mig.. elskede når de snakkede sammen om tingene, og var enige, så jeg ikke sku være "bekymret".. min mor siger den dag i dag, at min far bare gjorde alt dette for at være træls, på tværs og ramme hende... Ved at BRUGE mig, nærmest... Jamen tak får. . Tak for lort.. da jeg var otte gad jeg ikke besøge min far mere, fordi jeg vidste det ville ende i ballade mellem min mor og far.. børn forstår meget mere end man lige regner med.. og er man fra hinanden bør man stadig tænke på barnets bedste.. nogle tænker måske, "hallo, piger, det bare en klipning, håret vokset ud"... Ja, gu vokser håret sku da ud igen, men det der er mest irreterende er sku da at ens eks, som har en barn, ødelægger hva man har brugt to mdr. På, og det at han træffer sådan en beslutning på egen hånd".... Christ.. smiley

Ja, det et smukt navn, så godt dine skønne billeder, af lille monique smiley pisse yndig smiley og fine små krøller . . Elsker krøller . . Men i 'bare lidt krøllet hår', er frisure uden hår i panden altså mest praktisk.. gad vide hva din eks tænkte smiley

• #28   29. jul 2013 tror kvinder skal lære at mænd ikke er tankelæser. hvor skulle han vide fra der var en plan med håret hvis du ikke har fortalt det

• #29   29. jul 2013 Monique > har gjort det klart for ham at det ikke sker igen og tak smiley er også en meget stolt mor smiley

Kristina > som skrevet vidste han GODT at hun ikke skulle have pandehår mere, har haft snakket om det i næsten et halvt år - også inden vi gik fra hinanden

• #30   29. jul 2013 Kristina- om han vidste det eller ej er det stadig normalt man lige konfrontere den anden med det. Da det er et fælles barn!

Camilla- ja, det kan jeg da godt forstå smiley

Kommentér på:
ARRIG!!

Annonce