{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.242 visninger | Oprettet:

Ida B
Ida B
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 22

Hvad ville i gøre i min situation? {{forumTopicSubject}}

Forleden kunne jeg ikke finde mit Nemid, jeg fandt det så ved et tilfælde i min kærestes tøjskuffe. Jeg undrede mig lidt over hvordan det var kommet derned, og gik ind og kiggede på min bankkonto. Der var en masse kontant hævninger på i alt ca. 7000 kr som var foretaget inden for den seneste måned og som jeg ikke havde hævet!! Jeg spurgte min kæreste, eftersom han kender min pinkode, om han havde noget med det at gøre. Det var så ham, der havde hævet dem, han håbede jeg ikke ville opdage det for han ville sætte pengende ind igen. Han sagde han var vildt presset økonomisk, og hvis han havde spurgt om han måtte låne dem af mig, havde jeg sagt "nej". Hvilket også er ganske rigtigt eftersom han har en gæld til mig på over 20.000 kr, for hans bil der stod i mit navn, hvor han ikke har afbetalt noget til mig i snart to år.
Jeg fik så 8000 kr af ham idag, men føler bare at jg har mistet tilliden til ham, er så pisse vred.
Hvad ville i gøre hvis i stod i min situation? ville i kunne tilgive igen? Det skal lige tilføjes, at vi har et barn sammen og et på vej.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad ville i gøre i min situation?
  • #2   2. mar 2013 Jeg ville nok først og fremmest finde ud af hvorfor han er presset? Derefter ville jeg selvfølgelig fortælle ham at det er altså bare noget han ikke gør igen! Ellers er det ud.

Men er han presset fordi der er en spillegæld? Skylder han andre penge?

For mig lyder det som om der skal noget hjælp til. Måske i kunne sætte jer ned og lave et budget og få lidt klarhed over situationen
    smiley

• #3   2. mar 2013 Han var røget ud på stedet hvis det var min kæreste- totalt uacceptabelt tillidsbrud!

• #4   2. mar 2013 Jeg var gået helt kold, og han var sikkert også blevet smidt ud prompte. Men om jeg havde droppet ham helt, det kommer helt an på omstændighederne og hvorfor han havde stjålet mine penge.

Kæmpe tillidsbrud, og det ville være afsindigt svært at komme over det igen.

• Ida B
    Ida B Tilmeldt:
    mar 2012

#5   2. mar 2013 Han sagde han skulle bruge pengene på noget husleje til hans butik der var gået konkurs. Ellers ville udlejeren fjerne alt hans værktøj. Han har kaos i sin økonomi, men bliver vred hvis jeg prøver at snakke med ham om det. Vi har særskilt økonomi af samme grund.

• #6   2. mar 2013 Ida - jeg har stået i samme situation med en tidligere kæreste. Han stjal også fra mig, endte også op med at stjæle min pung. Jeg endte forholdet. Du skal ikke finde dig i det. Der er ingen undskyldning for at stjæle fra sin partner!!!!!

• Ida B
    Ida B Tilmeldt:
    mar 2012

#7   2. mar 2013 Jeg skældte ham vildt ud, havde lyst til at smide ham ud. Idag var vi inviteret til hans mors fødselsdag, men jeg havde ikke lyst til at tage med, og lade som om alt var i orden.

• Ida B
    Ida B Tilmeldt:
    mar 2012

#9   2. mar 2013 Han skylder mange hundredetusinde kroner til Skat, politiet, div. firmaer, venner familie osv. Han har i mange år levet totalt økonomisk uansvarligt, lukket øjnene fra regninger og rykkere. Nu er hans firma gået konkurs og han er røget på kontanthjælp, så han har ikke mulighed for at afdrage på noget. Han ville være en god kandidat til "Luksus fælden" Jeg har prøvet at inddrage hans mor i hans problemer, men dette har bare resulteret i, at jeg er blevet uvenner med han mor. Ved ikke om man kan søge hjælp nogen steder fra

• #10   2. mar 2013 Her var han røget ud smiley ville simpelthen ikke kunne stole på en der havde gjordt sådan smiley hvis man ikke har fællesøkonomi og den ene bare hæver på den andes konto uden at få lov er det tyveri !

• #11   2. mar 2013 Hvad med at vise ham den her tråd? Måske han så kan se at der er ingen der ville finde sig i det samt at det kræver total åbenhed fra hans side og at I skal lave en økonomisk plan!

• #12   2. mar 2013 Du fik dine penge igen, det er vel vigtigst.
    Jeg var blevet mega gal, men ville godt kunne tilgive det når nu han har betalt tilbage.
    Jeg ville dog anskaffe mig et nyt kort med ny kode og så ikke give ham min kode igen!

Kommentér på:
Hvad ville i gøre i min situation?

Annonce