Hvad ville i gøre i min situation? {{forumTopicSubject}}
Forleden kunne jeg ikke finde mit Nemid, jeg fandt det så ved et tilfælde i min kærestes tøjskuffe. Jeg undrede mig lidt over hvordan det var kommet derned, og gik ind og kiggede på min bankkonto. Der var en masse kontant hævninger på i alt ca. 7000 kr som var foretaget inden for den seneste måned og som jeg ikke havde hævet!! Jeg spurgte min kæreste, eftersom han kender min pinkode, om han havde noget med det at gøre. Det var så ham, der havde hævet dem, han håbede jeg ikke ville opdage det for han ville sætte pengende ind igen. Han sagde han var vildt presset økonomisk, og hvis han havde spurgt om han måtte låne dem af mig, havde jeg sagt "nej". Hvilket også er ganske rigtigt eftersom han har en gæld til mig på over 20.000 kr, for hans bil der stod i mit navn, hvor han ikke har afbetalt noget til mig i snart to år.
Jeg fik så 8000 kr af ham idag, men føler bare at jg har mistet tilliden til ham, er så pisse vred.
Hvad ville i gøre hvis i stod i min situation? ville i kunne tilgive igen? Det skal lige tilføjes, at vi har et barn sammen og et på vej.
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 31 Svar: 270
Men er han presset fordi der er en spillegæld? Skylder han andre penge?
For mig lyder det som om der skal noget hjælp til. Måske i kunne sætte jer ned og lave et budget og få lidt klarhed over situationen
jan 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 10 Svar: 495
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
Kæmpe tillidsbrud, og det ville være afsindigt svært at komme over det igen.
mar 2012
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 22
jan 2013
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 38
mar 2012
mar 2012
aug 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 14 Svar: 197
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 31 Svar: 270
okt 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 89 Svar: 1.199
Jeg var blevet mega gal, men ville godt kunne tilgive det når nu han har betalt tilbage.
Jeg ville dog anskaffe mig et nyt kort med ny kode og så ikke give ham min kode igen!
Hvad ville i gøre i min situation?