{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.400 visninger | Oprettet:

H J
H J
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Forbi gået og gemt {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen Jeg skal være far for første gang. Vi er begge første gangs forældre baby kommer til sommer dejligt glæder mig og ser frem til det jeg er selv 19 og det er hun også. Vi har begge styr på vores liv og har begge vores familier iorden nå men frem til mit problem... Jeg skal jo være far og jeg føler mig forbi gået af min kæreste og hendes familie de foretager beslutninger omkring barnet ang. Barnevogn og andre praktiske ting i form af udstyr jeg vil købe alt nyt har penge til at kunne købe alle fornødne ting men jeg bliver aldrig spurgt om noget hver gang der er noget hører jeg det altid fra andre end min kæreste og alle siger altid det er så godt for hende og det er så fantastisk men føler de glemmer mig lidt for jeg er 50 procent af det.. Og det er ikke noget jalousi drama bliver bare ked af det over jeg ikke bliver ønsket Tillykke Ingen hører hvordan jeg har det udover min mor.. Og jeg føler mig bare lidt som en doner nu.. Alt forgår i en rygernes fart over mit hovede selvom det er vores liv min kæreste er nok bare for påvirkelig over for hendes familie måske? Og elsker mig kæreste Ove alt på jorden er så glad for hende Skulle ud med det et sted da der ikke er hjemme sider for unge mænd der skal være fædre

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.
  • Ny bruse slange 600 kr.
  • perlatorstykket fra køkkenet faldt af 700 kr.
  • Vaskemaskine vil ikke starte, virker som om program vælgeren er frosset men melder ikke fejlkode, 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forbi gået og gemt
  • #1   12. feb 2013 Hej h j
    Jeg havde samme problem dog er det blevet bedre nu, men måtte også sige min mening hvis den var af anden holding ogholde fast i det, det viste sig bare de ikke troede jeg gad give mig 100% i barnet liv, så du sku måske bare få det sagt som det er og si til hvis du er uenig

• #2   12. feb 2013 Jeg ville snakke med hende om hvordan du har det. Det er dit og hendes barn ikke hendes forælder. Og det skal du fortælle hende ellers bliver du tosset

• H J
    H J Tilmeldt:
    feb 2013

#3   12. feb 2013 Har sagt til hende flere gange hun må skrue lidt ned for det med hendes familie blander sig sårn for jeg har sagt flere gange vi hun kan ikke hænge sådan i sin familie når vi selv skal til at være en familie.. For jeg vil ikke være med til vi bliver en kopi af hendes familie det virker et par dage. Men så efter en uge når de har haft kløerne i hende så er vi tilbage hvor vi startede...

• #4   12. feb 2013 Jeg ville os helt sikkert tage en snak med hende om dine bekymringer . Gravide kvinder lever lidt i en bobbel og første gangs gravide bliver hurtig påvirker af andre (hendes familie) så du bank i borde og sige hey! Det os mit barn og vores fælles barn og du vil gerne være en del af det. Og sige du syntes de skal blande sig udenom lidt( på en pæn måde) bedste forældre ved ikke beder og vil kun der bedste for det barn der kommer .. Det er meget godt men kan blive for meget. Og langt hen af vejer er de faktis ikke klar over ..

Så op af stolen unge mand og snak højt som en mand, ellers bliver det ved også når barnet er født smiley

• H J
    H J Tilmeldt:
    feb 2013

#5   12. feb 2013 Har banket i bordet flere gange hun respektere mig og jeg respektere hende men tror ikke familien har meget respekt for mig det går kun i smadder når hun har været sammen med dem uden mig..

• #6   12. feb 2013 Så syntes jeg da du skal tage en snak med dem . Det nok det eneste der hjælper . Har selv prøvet det og det virkede for mig . Det jo ikke sikkert de er klar over det .

• #7   12. feb 2013 Jeg ville også tage en snak med hende, og hjalp det ikke ville jeg tage initiativ. Tag simpelthend ud og køb noget. Hvis de allerede har købt den ting må du sige at ingen informerer dig om det og dit barn har brug for ting, (Og så vil de være tvunget i en ornlig samtale med dig) herefter kan du jo bede om pengene tilbage og forklare situationen til forretningen. Bare husk at gemme bon smiley
    Og forresten fedt at en far går så højt op i at være med til alt smiley

• #8   12. feb 2013 Det er da dejligt du gider være der så meget. smiley det burde hun værdsætte noget mere. Jeg har ikke så mange råd, andet end at tage tyren ved hornene og sig stop, og at du virkelig gerne vil være med i beslutningerne.
    Men prøv min-mave.dk der er en fædre debat side.

• #11   12. feb 2013 Prøv at vise din kæreste tråden?

Fortæl hende at det er JERES barn og at du gerne vil være med til det hele, men at det er møg svært når hun ikke vil lade dig være med..

• H J
    H J Tilmeldt:
    feb 2013

#12   12. feb 2013 Har taget snakken med hende nu smiley

• #13   12. feb 2013 hvad med at oprette en fædre gruppe herinde. jeg syntes du skal tage en snak med hende lav en god middag og fortæl dine følelser

• #14   13. feb 2013 Hva sagde hun så til det???

Kommentér på:
Forbi gået og gemt

Annonce