Forbi gået og gemt {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen Jeg skal være far for første gang. Vi er begge første gangs forældre baby kommer til sommer dejligt glæder mig og ser frem til det jeg er selv 19 og det er hun også. Vi har begge styr på vores liv og har begge vores familier iorden nå men frem til mit problem... Jeg skal jo være far og jeg føler mig forbi gået af min kæreste og hendes familie de foretager beslutninger omkring barnet ang. Barnevogn og andre praktiske ting i form af udstyr jeg vil købe alt nyt har penge til at kunne købe alle fornødne ting men jeg bliver aldrig spurgt om noget hver gang der er noget hører jeg det altid fra andre end min kæreste og alle siger altid det er så godt for hende og det er så fantastisk men føler de glemmer mig lidt for jeg er 50 procent af det.. Og det er ikke noget jalousi drama bliver bare ked af det over jeg ikke bliver ønsket Tillykke Ingen hører hvordan jeg har det udover min mor.. Og jeg føler mig bare lidt som en doner nu.. Alt forgår i en rygernes fart over mit hovede selvom det er vores liv min kæreste er nok bare for påvirkelig over for hendes familie måske? Og elsker mig kæreste Ove alt på jorden er så glad for hende Skulle ud med det et sted da der ikke er hjemme sider for unge mænd der skal være fædre
okt 2012
Følger: 3 Følgere: 4 Emner: 25 Svar: 67
Jeg havde samme problem dog er det blevet bedre nu, men måtte også sige min mening hvis den var af anden holding ogholde fast i det, det viste sig bare de ikke troede jeg gad give mig 100% i barnet liv, så du sku måske bare få det sagt som det er og si til hvis du er uenig
jun 2011
Følger: 11 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 72 Svar: 1.892
feb 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 117 Svar: 688
Så op af stolen unge mand og snak højt som en mand, ellers bliver det ved også når barnet er født
feb 2013
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 117 Svar: 688
apr 2009
Følger: 1 Emner: 22 Svar: 170
Og forresten fedt at en far går så højt op i at være med til alt
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 57 Svar: 668
Men prøv min-mave.dk der er en fædre debat side.
okt 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 89 Svar: 1.199
Fortæl hende at det er JERES barn og at du gerne vil være med til det hele, men at det er møg svært når hun ikke vil lade dig være med..
feb 2013
jul 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 53 Svar: 203
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
Forbi gået og gemt