Gravid + mand skal udsendes {{forumTopicSubject}}
I må meget undskylde, men skal altså lige af med en masse tanker
Richard, min forlovede, arbejder ved forsvaret og er derfor udsendt fra tid til anden - det er efterhånden blevet en selvfølge for mig, jeg accepterer det, men jeg kan absolut ikke lide det - nu er sagen så den at han skal udsendes fra februar til august 2013, altså er han ikke hjemme de sidste 4 måneder af min graviditet, ej heller de første 2 måneder af bebses liv.
Han kan dog vælge at få det udsat og så tage afsted til August i stedet, men hvad fedt er der ved at vide at han går glip af et halvt år af hans/hendes liv, herunder barnedåb og at han/hun begynder at sidde, kravle osv. (muligvis, alt efter hvordan det går selvfølgelig)
Jeg synes virkelig ikke det er specielt sjovt at tænke på at skulle undvære ham hverken under graviditet eller når vi er blevet forældre!
Er i dag 5+0 og har termin d. 27. Juni 2013
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 213 Svar: 938
Håber i finder den bedste løsning for jer...
okt 2012
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 14
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 92 Svar: 1.128
Jeg tror dog jeg ville vælge at have ham med til fødsel og den første tid med baby. Fødslen er så stor en oplevelse og han vil højst sandsynlig aldrig tilgive sig selv, at have gået glip af det.
Barnedåb kunne i jo vælge at holde allerede i juli inden han tager afsted... Men i skal jo så forberede jer på at han kommer hjem til et barn der er omkring 8 mdr, som ser ham som en helt fremmed og måske "farlig" person.
okt 2012
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 323 Svar: 2.341
okt 2012
maj 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 208 Svar: 1.528
Håber i finder frem til noget i begge kan med og alt held og lykke herfra.
okt 2012
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 74 Svar: 795
dec 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 10 Svar: 527
jul 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 17 Svar: 96
Jeg var på skole og går i klasse med 4 soldater, hvor jeg snakkede med dem om det .. Den ene var udsendt, efter hans kæreste havde født - og han sagde at det var gået rigtig fint .. De første måneder er barnet jo meget afhængig af sin mor og han kom derfor hjem til et barn, som var klar til og lærer sin far bedre at kende og han fik meget ud af det ..
Min holdning til det faldt lidt den anden vej og sagde derfor til min kæreste, at jeg synes han skulle udsende sig - da jeg godt kunne se han havde glædet sig rigtig meget .. Og havde ikke lyst til at vores barn skulle høre, at han/hendes far ikke kom af sted på grund af ham/hende ..
Men han har taget sin beslutning og han bliver hjemme - hvilket jeg synes er super super dejligt .. Men det havde ikke været okay, hvis han tog af sted ..
I kan jo udsætte barnedåben - hvis i har lyst selvfølgelig ..
sep 2011
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 61 Svar: 455
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 9 Svar: 660
Gravid + mand skal udsendes