Sport/fritidsinteresser for børn (KBH) {{forumTopicSubject}}
Min søn er netop i dag startet til capoeira på østerbro. Han er kun 3 år og han elsker det. Og derfor vil jeg egentlig bare gerne slå et slag for det, hvis der sidder andre derude, hvis 3 årige mangler noget at gå til. det er tissebilligt (400kr for 12 gange!) Og supergodt for dem, for de tumler, laver vejrmøller, koldbøtter og bruger kroppen, danser, synger og ja bare super godt, syns jeg. Men der mangler børn på holdet, så hvis ikke flere tilmelder sig, lukkes det
Jeg vil egentlig gerne min søn skal gå til fodbold,da han elsker det, men han vil dog allerhelst selv gå til ridning haha?! men det er ikke lige muligheden for på Østerbro ;-S
.. Og fodbold er først muligt fra de er 4 år så vidt jeg har forstået, så jeg tænker at capoeira er en god start hvor han lærer at lytte til og følge en træner, samtidig med at han er social og bruger kroppen. han faldt i søvn på sofaen da vi kom hjem og sov igennem haha
det er et hold for 3-4årige, hvis nogen skulle være interesseret og det jeg gjorde var at lade ham se videoer på youtube af børn der leger capoeira og han elskede det omgående og har glædet sig i flere uger, hver dag har han talt om hvornår blir det tirsdag. så sødt, så mor er meget stolt, nu går min dreng til capoeira han blir så stor altså. suk.
Kom glad og leg med os, som sagt er der forsatte pladser: (link fjernet)
(håber ikk det gør noget jeg linker, når nu jeg ikke har aktier i AOF eller tjener noget på det, men blot vil dele en god idé)
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 30 Svar: 249
Min store pige går til dans, og så skal hun starte til svømning her på torsdag
mar 2008
Følger: 27 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 38 Svar: 1.391
jul 2009
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 2 Svar: 24
aug 2008
Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 53 Svar: 880
Sport/fritidsinteresser for børn (KBH)