{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.256 visninger | Oprettet:

polterabend... {{forumTopicSubject}}

Vi skal ikke giftes foreløbig, men snakker af og til om de forskellige ting til den dag..

Idag kom vi lige til at snakke om polterabend pga ham der der døde på sin polterabend under prøveflyvning..

Min forlovede har nogle ikke heeelt modne venner og så nogle der er klar på den værste hehe.. Så jeg frygter jo at de vil lave noget i den stil, eller faldskærm, udspring, og jeg er faktisk bange for det for hvad der kan ske med ham smiley Han griner bare over det og bekymrer sig ikke..(han har dog højdeskræk)

Den anden ting er det lorte strip!!! normalt har jeg ik noget decideret imod strip, vi har set det på messe og sådan og tøser der danser på bar (fx cultpiger på vorbasse) og det rører ham ikke det mindste.
Han ser nærmest ikke på dem, og han gider det ikke, han sys det er klamt at de udstiller sig på den måde.. og det er da fint med mig..(når vi har set det på fx sexmesse, så var det mig der mest ville se strippen, han ventede på at jeg ville videre..)
Men hvad nu hvis drengene hyrer en stripper, så skal han jo ud og sidde og hun kommer jo i nærkontakt med ham... det kan jeg slet ikke klare.. han må sgu gerne se på, men at han skal sidde der på stolen og det er ham hun smækker babserne i hovedet på eller andet, det kan jeg slet slet ikke have smiley og blir helt ked.. kan slet ikke se meningen med en stripper til polterabend..

ja det er skørt når jeg normalt ikke tager mig af det.. det er nok det med nok se men ikke røre jeg har problem med og så er jeg da også lidt usikker på mig selv pga min krop ik er som i starten er forholdet og et stk barn rigere smiley

hvordan har i det med polterabender og hvad der sker til dem? For i afvide hvad drengen ska lave/har lavet?

Det er det eneste jeg nærmest frygter, det er den forbandede polterabend!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Replacement of Toilet 1.000 kr.
  • Fjerne stikkontakt 1.000 kr.
  • TV-opsætning — der skal bores fire huller i betonvæggen. 500 kr.
  • Tilslutning af ovn 500 kr.
  • Låse dør op 1.145 kr.
  • Hænge lamper op 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  polterabend...
  • #1   26. mar 2012 Jeg skal giftes 1 september og jeg frygter faktisk også lidt de der polterabener smiley hehe

• #2   26. mar 2012 tillykke med det smiley

hihi jeg foreslog også vi holdt brylluppet hemmeligt, men det var ik så godt for så kan jeg jo ik få mit kirkebryllup med alle dem jeg gerne vi lha med hehe.. øv øv smiley

• #3   26. mar 2012 Præcis.. ;0)

• #4   26. mar 2012 ja stod det til ham, så sku vi bare på rådhuset og så et par gæster, men det er ikke min version af et bryllup hehe smiley

• #6   27. mar 2012 Jeg ville da sige det til ham.
    Havde det været min kæreste, tror jeg han ville være rimelig "skuffet" over at hans venner valgte noget så fjernt fra ham.
    Det er med strippere og polterabender (om det så er en kvinde eller mand) kan jeg slet ikke se hvordan det skulle hænge sammen.
    Det er bare noget gammelt noget altså, at det er "sidste" dag som single. Hallo.
    Jeg ser det som en fejring af det, at man skal giftes, og de polterabender jeg har været med til/hørt om, har alle venner/veninder altid taget udgangspunkt i hvad bruden/gommen rigtig godt kunne lide.
    Og det er jo lidt det der er meningen... Man skal da ikke nødvendigvis "begynde" ægteskabet med allerede inde at se på nøgne damer/mænd.
    Det ser jeg ingen mening i.
    Men har du fortalt ham hvordan du har det? Så har han da en chance for at give det videre. Din kæreste lyder som en fornuftig mand, tror ikke der er så meget at være nervøs for. smiley

• #7   27. mar 2012 Jeg er nok gammeldags, for jeg syntes altså en stripper hører med til en mande polterabend. De fleste strippere accepterer jo ikke at blive raget på, nok smider de tøjet og er på tæt hold med manden, men de er ikke bare frit tilgængelige.

Min mand har også lidt svært ved det, han syntes det er lidt kvinde undertrykkelse, men han skal skisme ikke slippe til sin polterabend. Jeg ser det ikke personligt som noget, andet end sjov.

Men hvis du personligt har det så svært ved det, så syntes jeg da klart du skal give udtryk for at det vil du bare ikke acceptere. Det er jo en vigtig del af det at være i et forhold at man accepterer hinandens grænser.

• #8   27. mar 2012 Men hvorfor hører det med? Hvis man har valgt personen man skal være sammen med, hvorfor filan skal man så kigge på noget andet?
    Ja, sådan er man jo forskellige, og gudskelov for det da.
    Jeg ville da godt nok synes det var irriterende at skulle blive danset op af, af en nøgen mand, jeg overhovedet ikke kender, når jeg er helt vild forelsket i en derhjemme...
    Ja, sådan tænker jeg bare. Men igen, alle er forskellige. Jeg forstår det bare ikke. Men det er vel ikke alt man behøver forstå! smiley

• #9   27. mar 2012 Katharina L. PRÆCIS!! også sådan jeg har det. Ved godt min kæreste osv ikke vil gøre noget og jeg han må gerne kigge på damer, men forstår bare heller ikke hvorfor pokker det høre med til et polteraben hvor man skal giftes med manden eller kvinden i ens liv, hvor er meningen med at kigge på en anden så?

Vores venner og familie kender også os rigtig godt, men det mere tanken med at man har så lidt kontrol over det, + vi må heller ikke vide hvilken dag det bliver, så vi bliver overrasket en dag og jeg ved det ikke bliver den samme dag! :0)

• #10   27. mar 2012 jeg er med på vognen at strip ikke høre til.. Jeg har det heller ikke godt med det.. Og har sagt til at jeg siger sgu nej i kirken hvis der har været en stripper ! jeg ville blive ked af det og skuffede..

• #11   27. mar 2012 Hos mig hører en stripper også til ... og jeg skal satme også have en mandlig stripper smiley ...eller 2 smiley

• #12   27. mar 2012 tja de fleste af hans venner tænker desværre kun ti lderes snudeskaft og hvad de sys der ku være fedt...og desværre og min kæreste lidt konfliktsky, så vil vennerne noget, så følger han med.. det er lidt træls..også selvom han sket ikke gider det.. Han er for god af sig smiley

Jeg stoler mere på mine veninder end på hans venner... jeg aner ik om de ved han lider af højdeskræk og strip ik siger ham så meget, men den ene ven var her igår,så han hørte da at jeg ik vil ha det..han er også den er er mest modnet af de venner..

Mia : Hvis din mand ik rigtig er til det, hvorfor SKAL han så ha en stripper? Fordi du syntes det er sjovt? selvom du ved han ik rigtig er til det? Undskyld men forstår det bare ikke helt..

ang modenhed: Min kæreste og en ven havde planlagt et gensyn med alle vennerne (de blev 9 i alt), der blev aftalt der ikke skulle drikkes, men spises sammen og hygges..
    De tog hjem til der det sku holdes og lavede mad..de fleste kom 2 timer for sent, og nogle af dem løj om hvorfor de blev forsinket..da de endelig kom var de stive, og de sad og drak videre.. Jep det er bare en af de få ting jeg kan sige om de "venner"
    Så min kæreste og ham den anden var meget skuffet over dem, og håber de er mere voksne om 5 år, og så vil de prøve at gøre det igen.

Min kæreste er 28 - ved ik lige hvor gamle de andre er, men de opførte sig på denne måde for 5 år siden, og de er ikke kommet et skridt videre desværre, og min kæreste mener de drikker sig ihjel inden de blir ret gamle.
    Så jeg tror de skider på hvad min kæreste/jeg vil ang polterabend og istedet gør hvad de barnerøve selv vil...så det blir uden tvivl en stripper

Kommentér på:
polterabend...

Annonce