Så er jeg her igen. {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg valgte for noget tid siden at slette min profil. jeg trængte til en pause herinde fra og havde nemmere ved at holde mig væk hvis profilen var slettet Så nu er jeg tilbage med fornyet energi
En lille update om mig og Majse liv ville nok være på sin plads..
Som nogle af jer nok husker, så lavede jeg et indlæg kort tid inden at jeg slettede min profil, at jeg var gået fra Henrik. Vi fik i går papir på at vi nu er separaret. Vi har det meget bedre nu og er rigtig gode venner stadigvæk. jeg er super glad for min beslutning (selvom der er dage hvor jeg virkelig savner ham). Så nu mangler vi bare at han flytter, så jeg kan få en hverdag op med Majse uden ham. Og det bliver hårdt. allerede nu er majse en smule forvirret og er blevet meget mor syg, så kan kun forestille mig at det bliver værre. Men jeg skal nok klare den for jeg ved det er det bedste for hende og mig.. Heldigvis kan vi blive i lejligheden pga den boligstøtte, så hun kan blive i hendes vante rammer..
Min og Henriks fremtid, ja, det må vi tage en dag af gangen. Ligenu er der ingen tegn på at vi får løst det her og finder sammen igen, men nu må vi se hvad der sker når han flytter sådan rigtigt..
jun 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 100 Svar: 394
Så er jeg her igen.