Gode råd? ADD og stress {{forumTopicSubject}}
Hej..
Jeg er rimelig langt nede sådan i perioder..
Jeg valgte selv at blive indlagt i 2 døgn på psykiatrisk skadestue her for 2 mdr siden, og de mener jeg har ADD ELLER bordeline og også stress.
Da jeg tog hjem fik jeg beskeden om at jeg ville blive indkaldt til behandling på psykiatrisk klinik indenfor en uge.
Men det var en forkert oplysning for der er lang ventetid.
Nu skal jeg til lægen igen og ha en ny henvisning.
MEN, jeg sys jeg er så SUR hele tiden Jeg har haft pigerne hjemme i 2 uger nu, og vi har uden tvivl hygget os rigtig meget, været ude og opleve en masse ting osv. Vi er på legepladsen/ude og gå hver dag, men jeg sys bare ikke jeg har lysten selvom jeg alligevel gør det
Jeg bebrejder mig selv rigtig meget for det, og har flere gange undskyldt over for Emily at jeg er sur, og prøvet at forklare hende at jeg har mange ting i mit hovede nogen gange, men det forstår hun jo ikke
Mit humør er ellers blevet rimelig bedre efter vi er flyttet og har fået vores gamle omgangskreds tilbage. Det har været utrolig rart for mig at jeg har fået nogen at ses med og snakke med igen.
Emily og Bella starter i institution her den 1. og jeg GLÆDER mig! Jeg har ikke haft et eneste pusterum i 2 uger overhovedet, det bliver så dejligt ..
Er det forkert at ha det sådan?
Emily siger osse selv at hun glæder sig til at komme i fritter og være sammen med nogen børn på hendes egen alder.. Og det forstår jeg godt og er glad for hun er ligefrem
Ingen tvivl om at jeg elsker mine børn, og gør mit ypperste, men jeg er i tvivl om om jeg er tilstrækkelig lige nu? De er glade, har deres faste rutiner, og har i det hele taget ikke ændret deres væremåder Det hele er mig..
Ved ik rigtig hva jeg ville.. Tænk det kan ændre på SÅ meget at man er blevet enlig
Isaa
sep 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 2 Emner: 51 Svar: 274
jeg har adha, og jeg har gået til mindfulness og det har hjulpet rigtig meget.
http://da.wikipedia.org/wiki/Mindfulness
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 1 Emner: 394 Svar: 3.537
sep 2009
men jeg har to cder, hvis det er.
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 1 Emner: 394 Svar: 3.537
sep 2009
Gode råd? ADD og stress