5. sep 2008 Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 2 Emner: 245 Svar: 4.609
Lige et lille pip fra mig {{forumTopicSubject}}
Nu er det vidst på tide at jeg fortæller lidt om hvad der sker i mit liv. Jeg er jo ret inaktiv herinde for tiden.
Jeg har siden september kæmpet for at finde følelserne tilbage for Sigrids far, vi har kæmpet for at finde løsningsmodeller på vores problemer og virkelig forsøgt. Men i uge 7 måtte jeg sande at tingene ikke ændrede sig nok og at det desværre nok var på tide at gå fra hinanden inden vi fik ødelagt hinanden for meget.
Siden uge 7 har jeg boet hos min mor og et par uger hos min søster indtil jeg sidste fredag fik nøglerne til den nye lejlighed, tilbage i Esbjerg igen, det føles ski godt.
Vi er ved at finde på plads i vores nye hjem, som føles helt rigtigt for os.
Jeg kan ikke huske at jeg på noget tidspunkt har været gladere i mit liv selvom det var en hård kamel at sluge at skulle sige farvel til alle vores fælles drømme og knuse hans hjerte. Sigrid er meget gladere nu og det giver mig lidt en dårlig smag i munden over at have puttet hende igennem det her fordi jeg synes vi skulle kæmpe noget mere.
Så der sker en del i vores liv som gør at babygalleri bliver forsømt en smule, men satser på at vende stærkt tilbage så snart jeg er på plads og har overskud igen
sep 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 2 Emner: 245 Svar: 4.609
Lige et lille pip fra mig