{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Swiss Klædeskab 2.000 kr.
  • Terrassedør trepunktslås binder 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forældremyndighed.
  • #1   2. apr 2011 Det går jeg da ud fra, andet ville da være dumt. smiley
    Det handler vel ikke om at man bor sammen, har været kærester osv, men om at man er forældre til barnet.

•  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Emner: 109 Svar: 580
    #4   2. apr 2011 super tak for hjælpen smiley

• #5   2. apr 2011 Ikke med mindre han har fået det da barnet blev født..

• #6   2. apr 2011 hvis i aldrig har boet sammen eller været i forhold med hinanden, så kan faderen aldrig få uld forældremyndighed med mindre du går bort. Han kan søge om at i skal have fælles forældremyndighed, men hvis ikke du er villig til det, kan han ikke få det.. hvis han betaler børnepenge og ønsker at se barnet kan han kræve fællesforældremyndighed og hvis da nægter, så vil du kunne blive frataget børnebidraget.

disse oplysninger har jeg fra min sagsbehandler, da jeghar spurgt meget ind til det i forbindelse med en faderskabsatest der køret på 5 måned nu øv øv

• #7   2. apr 2011 Faderen får heller ikke fuld forældremyndighed hvis man bor sammen elelr er sammen smiley Så vil man få fælles forældremyndighed smiley

Hvis man ikke er sammen med faren, og ikke har boet sammen, så har moderen fuld forældremyndighed, medmindre hun skriver under på at faderen godt må have fælles forældremyndighed

• #8   2. apr 2011 Camilla Mor til en skøn prinsesse . - Eller har boet sammen i 10 måneder..

Min og Katjas far er ikek gift og har aldrig været det.. Vi fik at vide (efter vi selv havde printet faderskabspapirene ud) at vi faktisk slet ikke behøvede at sende dem ind, hvordi vi havde boet sammen i over 10 måneder, så vi ville automatisk få fælles forældremyndighed..

• #9   2. apr 2011 Jeg venter mig med en jeg ikke er sammen med.

Jeg har fået nogle papirer tilsendt fra kommunen, samtykke- og omsorgserklæring tror jeg det er.

Såvidt jeg har forstået ud fra at læse dem, og ifølge min JM, er det de papirer der giver faderen fælles myndighed sammen med mig.

• #10   2. apr 2011 hvis i begge fik forældremyndigheden da barnet er født, vil i begge have det medmindre I kører en sag om at ville have den alene forældremyndighed.

Kommentér på:
Forældremyndighed.

Annonce