{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
991 visninger | Oprettet:

Kan jeg gøre noget? {{forumTopicSubject}}

Kunne ikke lige finde en bedre overskrift.

Sagen er den at min ekskæreste har fundet en ny, eller en som han er sammen med.
Han har nu skrevet til mig at ham og William er hos hende nu, og at hun har mødt ham før.
Dette gør mig meget ked a det. Da jeg inderst inde ikke ønsker hun skal møde William. Det har taget hårdt på William at mig og hans far er gået fra hinanden, og det virker på mig som om at william ikke længere er 100 % tryg ved hans far, derfor synes jeg det er ekstremt synd for William hvis han nu skal til at se hende.
Kan jeg gøre noget så han ikke må tage William med hjem til hende.?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Wc afløb 500 kr.
  • Fastmontere opvaskemaskine 900 kr.
  • Opvaskemaskine lækker vand 1.378 kr.
  • Klippe hæk 1.000 kr.
  • Fjernelse af køkkenskab 1.200 kr.
  • Montage af vægophængt toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan jeg gøre noget?
  • #2   2. mar 2011 de har kun kendt hinanden i 3 mdr.
    Hun er gamle stofmisbruger, og har selv en søn på 7 mdr. Som hun ikke kan tage ordentlig vare på (har jeg hørt fra en fælles veninde) Og min ekskæreste har også sagt at barnet er meget underligt, kan ingen ting osv.
    Hun er meget underlig og forstyrret. Har skrevet private beskeder til mig på facebook, udspurgt vores fælles veninde om mig, og ligefrem oprettet en falsk profil på facebook, blevet venner med mig derinde, bare for at få adgang til min pofil, og skrevet alt muligt til mig fra den.
    Har bare ikke lyst til at min lille dreng skal møde hende smiley

• #5   2. mar 2011 Har snakket med ham om det, Og jeg har sat grædende foran ham og nærmest bedt ham om at lade være med at tage William med derud, men han er ligeglad smiley Ja nogen gange kan han godt se hun ikke er normal, men han er åbenbart for dum og naiv og tilgiver hende gang på gang.

• #6   2. mar 2011 Tænkte bare om man kunne snakke med statsforvaltningen om det. Nogen der har prøvet det, og med hvilket resultat?

• #8   2. mar 2011 Det er det frustrerende i at gå fra hinanden og gør det så besværligt at have børn sammen når man går fra hinanden. Man kan ikke forhindre hinanden i at leve videre eller bestemme hvem de skal falde for. Så længe hun ikke gør noget forkert ved din søn, kan du intet gøre, hvilket jo egentlig er fair nok. Hermed ikke sagt at jeg ikke kan forstå dine følelser.

• #9   2. mar 2011 Du kan kun gøre noget hvis din søn ikke er i sikre hænder ved hende men synes det hun har gjort lyder meget underligt og grænseoverskridende.

• #10   2. mar 2011 Ved godt jeg ikke kan bestemme om William skal møde hans far nye kæreste, Men hvis hun var et normalt menneske ville det være meget nemmere for mig.
    Men idet hun har skrevet mindre søde beskeder til mig på facebook, og oprettet falsk profil for at kontankte mig og skrive alt muligt underligt til mig, har på et tidspunkt været bange for at hun ville opsøge mig, fordi hun har været så interesseret i mig.

Øv hvor er det svært, når man kun ønsker det bedste for sit barn og ikke har lyst til at udsætte det for noget man ikke selv er tryg ved.

Kommentér på:
Kan jeg gøre noget?

Annonce