23. apr 2008 Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 25 Svar: 117
Kan jeg gøre noget? {{forumTopicSubject}}
Kunne ikke lige finde en bedre overskrift.
Sagen er den at min ekskæreste har fundet en ny, eller en som han er sammen med.
Han har nu skrevet til mig at ham og William er hos hende nu, og at hun har mødt ham før.
Dette gør mig meget ked a det. Da jeg inderst inde ikke ønsker hun skal møde William. Det har taget hårdt på William at mig og hans far er gået fra hinanden, og det virker på mig som om at william ikke længere er 100 % tryg ved hans far, derfor synes jeg det er ekstremt synd for William hvis han nu skal til at se hende.
Kan jeg gøre noget så han ikke må tage William med hjem til hende.?
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 25 Svar: 117
Hun er gamle stofmisbruger, og har selv en søn på 7 mdr. Som hun ikke kan tage ordentlig vare på (har jeg hørt fra en fælles veninde) Og min ekskæreste har også sagt at barnet er meget underligt, kan ingen ting osv.
Hun er meget underlig og forstyrret. Har skrevet private beskeder til mig på facebook, udspurgt vores fælles veninde om mig, og ligefrem oprettet en falsk profil på facebook, blevet venner med mig derinde, bare for at få adgang til min pofil, og skrevet alt muligt til mig fra den.
Har bare ikke lyst til at min lille dreng skal møde hende
apr 2008
apr 2008
jun 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 115 Svar: 825
maj 2008
Følger: 40 Følgere: 38 Emner: 91 Svar: 1.438
apr 2008
Men idet hun har skrevet mindre søde beskeder til mig på facebook, og oprettet falsk profil for at kontankte mig og skrive alt muligt underligt til mig, har på et tidspunkt været bange for at hun ville opsøge mig, fordi hun har været så interesseret i mig.
Øv hvor er det svært, når man kun ønsker det bedste for sit barn og ikke har lyst til at udsætte det for noget man ikke selv er tryg ved.
Kan jeg gøre noget?