{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.380 visninger | Oprettet:

slut prut finale {{forumTopicSubject}}

så var det min tur til at stå alene. Kæresten er smidt ud og jeg står uden møbler da alt er hans. Svinet har valgt at tage hele lortet med, flot at gøre det mod sit barn siger jeg bare!

det viser virkelig hvem han er!
Nu er det sådan at jeg aner ikke hvad man skal når man er gået fra hinanden, altså ang. kommunen osv.? Jeg er på kontanthjælp, det er hvad jeg ved. smiley

er lidt bange for hvad der vil ske, for han vil have forældremyndigheden. Ved godt han ikke får den så længe jeg ammer, men hvad med bagefter-?? undskyld, men kender intet til sådan noget

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 3 lamper 300 kr.
  • Hjælp til ophængning af TV 400 kr.
  • Fejlkode E21 1.000 kr.
  • Vaskemaskine fuld af vand kan ikke tømmes 890 kr.
  • Fjern plugs fra væg 300 kr.
  • reparation vaskemaskine 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  slut prut finale
  • #2   22. feb 2011 Du kan søge hjælp til møbler osv igennem kommunen smiley

• #3   22. feb 2011 åhh hvor trist at høre, du skal kontakte kommunen så kan de hjælpe dig videre, at han tar møbler og evt andet forstår jeg ikke, man byder da ikke sit barn at bo i et tomt hjem, uanset om det er hans eller det var fælles, ja mener at han da kunne gi dig en chance til du fik noget nyt og så kunne han hente det..

• #4   22. feb 2011 Jeg har selv lige stået i det samme, skide træls! Heldigvis har jeg nogen rigtig dejlige naboer der kom med en sovesofa indtil jeg havde penge, min mor med fjernsyn osv.

Men det du skal gøre er enten af gå op på kommunen imorgen eller så ringe det lettest af gå der op for der er nogen papir du skal udfylde.
    Du kan søge : for enlig forsøger - børnepenge fra faren - boligsikring.

Andet tror jeg faktisk ikke jeg har søgt, men skal du søge boligsikring skal du have en kopi med af din husleje & mener os du skal have for de sidste 3mdr med af hvad du får af penge ( en bankudskrift ) & mener faktisk ikke jeg havde mere med smiley ellers får du det afvide

• #5   22. feb 2011 Altså at han tager sine ting med det er jo desværre sådan tingene er - jeg ville da os tage mine ting med hvis jeg gik fra manden !!
    Men altså så længe du ammer og barnet er under 1 år må det vist ikk være væk fra dig udover nogle timer - så ingen overnatning.

men han kan søge om del forældremyndighed.

Du skal kontakte kommunen imorgen !! og så fortælle dem du er enlig - uden møbler og forsørger !! så vil du få hjælp..

• #6   22. feb 2011 Jeg tænker, hvis DU har smidt ham ud, så kan du vel ikke brokke dig over at han tager hans egne ting med?? Det havde jeg skisme også gjort.

Jeg vil tro at i kommer til at dele forældremyndigheden og så vil jeg bare håbe for jeres søns skyld at i er voksne nok til ikke at slås om ham.
    Han har brug for begge sine forældre, sammen eller hver for sig.

/Carina

• #7   22. feb 2011 blir altså nød til at spørge jer som siger i vil ta jeres ting med.
    lad os sige at barnet skulle blive hos modparten, ville i så byde jeres børn et tomt hjem, eller ville i vente med at hente jeres ting indtil modparten havde fået nye møbler så der var noget rundt om til barnet, uanset alder på barnet ???

• #8   22. feb 2011 Sikke noget smiley

Hvis det er, så har vi 2 sofaer (læderlook sort) - en 2 pers. og en 3 pers. De er lidt slidte, ikke særlig meget smiley De kan sagtens bruge.
    Derudover har vi et sofabord (glas bord) Der er dog en del ridser i glasset, men hvis det er , må du gerne få det, hvis det altså er noget du har lyst til smiley

Men så har du da en smule, som en start smiley

• #9   22. feb 2011 altså jeg ville ikk tage barnets ting - men altså hvis jeg flyttede ville jeg jo have brug for mine ting - så jeg ikk skulle sove på gulvet eller andet. og hvis man smider den anden ud må man jo regne med at man ikk få tingene !!

så op på kommunen sig at du INTET har osv.

min mormor arbejder i en rødkorsbutik - de har masser af ting til ingen penge - så sig til hvis du vil derud og kigge.

• #10   22. feb 2011 øv hvor er han tarvelig :s

han får meget svært ved at få fuld forældremyndighed, der skal virkelig meget til for at han kan det.....

men du må en tur op på kommunen imorgen og så kan de hjælpe dig.... det er bedst hvis du går derop, så kommer du til at snakke med de rette mennesker med det samme smiley

det er rigtig pænt af dig og tilbyde hende de møbler smiley

• #11   22. feb 2011 i er lige gået fra hinanden og han er vel prinsesse sur over du har smidt ham ud og der mod siger han bare skal ha det hele men det er nok mere ord han siger i vrede end han som sådan mener :o)

• #12   22. feb 2011 Kommende mormor: Hvis min mand smed mig ud, så ville jeg tage mine ting med det samme. Jeg ville aldrig røre min datters.....

Hun har smidt ham ud, og så har han jo brug for sine ting. Det ser jeg overhoved ikke noget galt i.

/Carina

• #13   22. feb 2011 ok, også bare et spørgsmål jeg lige tænkte på da jeg læste nogle ville ta sine ting med sig, men vil så også sige at skred jeg fra manden ville jeg gi ham en chance for at stable et nyt hjem på benene,selvfølgelig ville jeg ta mine personlige ting med mig, men møbler hmm nej det tror jeg ikke jeg ville, jeg kunne godt nøjes med en madras så længe jeg vidste at han ville skaffe noget hurtigt og mine børn ikke skulle bo tomt den tid det kunne ta

• #16   22. feb 2011 mini pigen, det er rigtig sødt af dig. hvor er du fra???

kommende mormor til en dreng: vil nu også mene han kunne lade møblerne stå til jeg havde fundet noget andet. Altså, han har jo ikke engang selv en lejlighed endnu. Han er hos sin mor. Men lad drengen om det, er ikke det jeg tænker så meget over lige nu.

Jeg tænker mere på at finde et andet sted at bo og stable et nyt liv op

• #17   22. feb 2011 tania, mange tak.. jeg har en faster som arbejder på kommunen, hende snakker jeg med på torsdag om det hele og får lidt hjælp der fra

• #18   22. feb 2011 aha han ingen gang et sted/lejlighed han skal bruge det møbler til, ja så forstår jeg det endnu mindre han byder jer det...
    håber virklig du får hjælp hurtigt og ja nok meget godt du slap af med ham, han lyder da som en klaphat

• #19   22. feb 2011 Jeg kommer fra Roskilde, og kan se du kommer fra Syd Sj.
    Har du mulighed for at få nogle venner til at hjælpe med transtport? Ellers må jeg se om jeg kan hitte på noget smiley

• #20   22. feb 2011 Jeg er enig med Tania og kommende mormor.

Han kunne i det mindste vente til hun havde fundet nye møbler istedet for at tømme det hjem hvor hans eget barn bor.

• #21   22. feb 2011 Ja det mener jeg. Det er ikke sikkert der kun går et par dage hvem ved om hun lige har råd til at købe nye møbler.

• #22   22. feb 2011 sikke noget fis at sige at hvis man er ved at flytte, så er der jo møbler et af stederne, ment på den måde at man kan sætte sig i sofaen eller en stol f.eks når man skal spise... ikke jeg ønsker det for nogen, men tænker om i siger det samme, hvis i stod i den sitation....

• #28   22. feb 2011 Horfor skal hun rive barnet ud af hans hverdag derhjemme fordi manden vælger at tage alt med.
    Det er ikke sikkert at brudet kun er hendes skyld.

• #29   22. feb 2011 enig i tanja's sidste indlæg
    måske hun har en stol hun kan sidde og amme på, men det er da ubehageligt at skulle det i måske 14 dage eller mere/kortere.... ja vi kan blive enige i at være uenige smiley

• #30   22. feb 2011 Camilla - Du ved da ikke om det er for det bedste ? Så jo det kommer jeg langt med smiley

• #32   22. feb 2011 Selvom min ex-mand var/er det største r#¤%v hul der kan gå på 2 ben, ja så lod han mig i det mindste have møblerne indtil jeg fandt nogle nye...

• #33   22. feb 2011 Bøjer mig sku i støvet Tania... Jeg er sku 100% enig med dig lige der!

• #37   22. feb 2011 Jeg HAR ikke et eneste møbel. selv sengen er hans. Jeg smed ham ikke ud fra dags dato, han valgte selv at gå med det samme.

• #43   23. feb 2011 I kan jo ikke se det fra flere sider når i kun kender denne ene side og det er altså facts at nogle mænd ER bare ligeglade med deres børn.

• #50   23. feb 2011 Selfølgelig kan man brokke sige over det Dina for han har jo selv sagt okay til barnet ved at blive sammen med hende, ellers var han da smuttet da hun sagde han var gravid.

• #52   23. feb 2011 Ja som Tania skriver hvorfor vil han så søge forældremyndighed?

Der skulle selfølgelig stå "da hun sagde at hun var gravid" *

Kommentér på:
slut prut finale

Annonce