overrasket ! {{forumTopicSubject}}
ja mig og kæresten havde snakket om valentins dag og det er noget vi ikke går op i og var enige om... troede jeg..
jeg tog på arbejde og blev hentet af ham som sædvanlig, henter sønnen og da vi kommer hjem og parkerer bilen ser jeg svigermor... "hey, der er Susan?!" siger jeg.. "mmhh" er hans svar..tænker bare gad vide hvad hun vil.
Danni (vores søn) ser hende allerede inde i vores bil og råber "hej barmor" og springer ind i hendes bil første gang hun spørger ham om han vil med hende hjem..jeg for besked på at kysse ham farvel, mens han render op og henter hans ting.. jeg står stadig uforstående, og svigermor udbryder :"gud vidste du ik det her?" kæresten er kommet tilbage og siger nej det er en overraskelse og jeg må indrømme at det er det.. de kører og vi går op i lejligheden..
her er der sød musik tændt og ser 3 røde lys på bordet, en pakke en stort hjerteformet kort og et enormt honningkage hjerte m. I LOVE YOU tekst på.. kortet har han selv lavet og skrevet den sødeste tekst inde i, så jeg helt fik tårer i øjnene, då lavede vi en god pizza sammen, fik jordbær og kage han selv havde bagt til dessert, og nød hele aftenen alene sammen, for sønnen kom først hjem idag pakken var en dvd der hedder valentines day, som vi også så.
total ovveraskelse og sikke dejligt det var, at blive forkælet så meget
(sex blev det dog ik til da vi havde hammer god sex dagen inden så jeg var helt øm dernede haha)
men ellers en fantastisk god dag og aften og kæft en dejlig kæreste jeg har
jan 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 241 Svar: 1.542
vi havde også bare så hyggelig en aften... vi tog ud og spise og så i biografen bagefter, det var så godt nok ikke nogen overraaskelse, da det var noget vi var blevet enige om, men hyggeligt var det... og fik da en lille overraskelse, kæresten havde nemlig en rigtig fin orkide med hjem til mig
feb 2009
Følger: 16 Følgere: 14 Babyer: 1 Emner: 28 Svar: 183
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 251 Svar: 1.429
Og det ønske fik jeg opfyldt igår og det var så romantisk og mere end jeg havde tænkt mig .. det er så sjælden vi er alene og koncenentrerer os om hianden så nu er jeg fyldt op igen
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
mar 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Babyer: 1 Emner: 72 Svar: 3.459
mar 2010
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 8
Hvad gør i for jeres kærester / mænd?
mvh Preben
jul 2008
bare give ham alt opmærksomheden og massere ham så han slapper helt af, så kommer der også andre småting i hverdagene af og til..
men havde nu brug for en dag bare ham og mig, for at være kærester og ikke bare forældre
mar 2010
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 8
Vi kender det kun alt for godt at mangle tid til at være kærester.
Men mon ikke snart vi for tid til det igen.
jul 2008
ja man må jo give for at få, men man skal ikke forvente noget..så går det hyggelige af det og man gør det kun for selv at få noget ud af det, og det er da ik noget ved så.. gør lidt for hinanden og dril hinanden lidt..
intet er bedre end at fjolle rundt og tosse lidt
overrasket !