{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.272 visninger | Oprettet:

overrasket ! {{forumTopicSubject}}

ja mig og kæresten havde snakket om valentins dag og det er noget vi ikke går op i og var enige om... troede jeg..

jeg tog på arbejde og blev hentet af ham som sædvanlig, henter sønnen og da vi kommer hjem og parkerer bilen ser jeg svigermor... "hey, der er Susan?!" siger jeg.. "mmhh" er hans svar..tænker bare gad vide hvad hun vil.
Danni (vores søn) ser hende allerede inde i vores bil og råber "hej barmor" og springer ind i hendes bil første gang hun spørger ham om han vil med hende hjem..jeg for besked på at kysse ham farvel, mens han render op og henter hans ting.. jeg står stadig uforstående, og svigermor udbryder :"gud vidste du ik det her?" kæresten er kommet tilbage og siger nej det er en overraskelse og jeg må indrømme at det er det.. de kører og vi går op i lejligheden..
her er der sød musik tændt og ser 3 røde lys på bordet, en pakke en stort hjerteformet kort og et enormt honningkage hjerte m. I LOVE YOU tekst på.. kortet har han selv lavet og skrevet den sødeste tekst inde i, så jeg helt fik tårer i øjnene, då lavede vi en god pizza sammen, fik jordbær og kage han selv havde bagt til dessert, og nød hele aftenen alene sammen, for sønnen kom først hjem idag smiley pakken var en dvd der hedder valentines day, som vi også så.

total ovveraskelse og sikke dejligt det var, at blive forkælet så meget smiley
(sex blev det dog ik til da vi havde hammer god sex dagen inden så jeg var helt øm dernede haha)
men ellers en fantastisk god dag og aften og kæft en dejlig kæreste jeg har smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Wc afløb 500 kr.
  • Fastmontere opvaskemaskine 900 kr.
  • Opvaskemaskine lækker vand 1.378 kr.
  • Klippe hæk 1.000 kr.
  • Fjerne 2 paller med tegl 1.000 kr.
  • Lampe blinker og kan ikke slukke 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  overrasket !
  • #2   15. feb 2011 ejjj hvor lyder det bare skønt....

vi havde også bare så hyggelig en aften... vi tog ud og spise og så i biografen bagefter, det var så godt nok ikke nogen overraaskelse, da det var noget vi var blevet enige om, men hyggeligt var det... og fik da en lille overraskelse, kæresten havde nemlig en rigtig fin orkide med hjem til mig smiley

• #3   15. feb 2011 sådan noget er normalt det man drømmer om..

• #4   15. feb 2011 ja havde ønsket mig en romantisk dag med ham til min fødselsdag (havde jeg d 5 feb.) men havde ønsket det siden nov. ca, havde sådan brug for BARE HAM og MIG..

Og det ønske fik jeg opfyldt igår og det var så romantisk og mere end jeg havde tænkt mig .. det er så sjælden vi er alene og koncenentrerer os om hianden så nu er jeg fyldt op igen smiley

• #5   16. feb 2011 ej hvor dejligt c'',)

• #6   16. feb 2011 Kan vi andre sende mænd i lære hos ham? smiley

• #7   4. mar 2011 husk at når man giver noget, får man også tit igen.... sådan har vi det i hvert fald herhjemme.

Hvad gør i for jeres kærester / mænd?

mvh Preben smiley

• #8   4. mar 2011 jeg kan finde på i ny og næ at sætte stille musik på og bede ham tage tøj af og ligge sig, og så får han fuld kropsmassage en times tid... (jeg får aldrig massage af ham..)
    bare give ham alt opmærksomheden og massere ham så han slapper helt af, så kommer der også andre småting i hverdagene af og til..

men havde nu brug for en dag bare ham og mig, for at være kærester og ikke bare forældre smiley så det var nu for os begge og ik kun for mig jeg ønskede smiley

• #9   4. mar 2011 mmm lyder også godt med en gang massage.

Vi kender det kun alt for godt at mangle tid til at være kærester.
    Men mon ikke snart vi for tid til det igen.

• #10   4. mar 2011 jo det er bare med at huske på at forkæle hinanden indi mellem, og han ELSKER massage/ at blir nusset lidt på ryggen smiley

ja man må jo give for at få, men man skal ikke forvente noget..så går det hyggelige af det og man gør det kun for selv at få noget ud af det, og det er da ik noget ved så.. gør lidt for hinanden og dril hinanden lidt..
    intet er bedre end at fjolle rundt og tosse lidt smiley

Kommentér på:
overrasket !

Annonce