{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
791 visninger | Oprettet:

HJÆÆÆLP! :S {{forumTopicSubject}}

Min folkeskolevenindes kæreste skriver til mig hver dag på facebook.. Ikke direkte flirtende, men vi har ik snakket sammen i 4-5 år :s

Så idag sender han mig et hjerte :s Og for et par uger siden spurgte han om han ik sku komme og drikke te fordi han frøs.. Så skrev jeg "JO da, så tag lige Natascha (min veninde) og Rebecca (deres datter) med.."

Så loggede han af.. Fint fint .. Ved ik hva jeg ska stille op? Vi har os gået i skole sammen og har altid klinget skidegodt SOM VENNER!!!! Og jeg er ikke og har aldrig været interesseret i mere!

Ønsker ik at være uvenner med nogen af dem.. Eller ødelægge noget! Hva ska jeg gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆÆÆLP! :S
  • #2   2. feb 2011 Jeg ville nok snakke med ham om det, selvom det ikke er det fedeste. Hvis han ikke forstår det, så ville jeg gå videre til veninden, så hun ikke føler at du er gået bag hendes ryg.

Du siger det jo selv. Du ønsker ikke at være uvenner med nogen af dem, og det er en rigtig god sætning at sige.

• #3   2. feb 2011 Hehehe.. Damnit!

Er meget fortvivlet.. Må spørge hende hvordan det går med "dem".. Hvis hun siger der er knas i deres forhold, så fortæller jeg det.. Ellers håber jeg bare han stopper!

• #4   2. feb 2011 joan - Har prøvet at sige det pænt.. Men det er som om han fortsætter indirekte smiley Nu har han f.eks lige sendt mig "(o)(o)" :s ØØH!

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
    #5   2. feb 2011 Hmmm den er lidt svær.. Har selv li været det igennem.. Med en af min kærestes venner. Der fortalte jeg så bar min kæreste det som det var og viste ham hele samtalen, hvor jeg havde skrevet direkte til ham gutten flere gange at jeg var lykkelig i det forhold jeg var i ok ikke var interesseret.

Men kan da godt se det ikke er det samme her.. smiley
    Hmm syntes det er lidt svært om du skal fortælle veninden det. (og risikere 1. At de går fra hinanden "pga. dig", 2. at hun ikke tror dig, og du bliver uvenner med dem begge)
    Og omvendt.. Hvad hvis du ikke fortæller hende det? Hvad hvis hun finder ud af det selv sener? ö Og hvis han er så klam at skrive sådan til en anden når han selv er i forhold, hvem skriver han så mere til?? ö

Hmm stakkels dig!! Ja også hans kæreste og barn.

• #7   2. feb 2011 Carina C -Præcis.. Har lige skrevet til ham "Thomas, du er altså ret flirtende?????" Så skriver han at det bare er fis, og jeg ka li det? :s

• #8   2. feb 2011 Hmm så er det nok nu jeg ville tage en snak med min veninde. For har de stadig noget kørende, så har hun da krev på at vide, at han bager på dig i det skjulte.
    Jeg tænker at det er vigtigt at din veninde ikke føler at du har ført hende bag lyset, men at du spiller med åbne kort.

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

#9   2. feb 2011 Hmm så syntes jeg du skal skrive at du ikke finder dig særlig tilpas ved at han skriver sådan, selv om det er i sjov..

• #10   2. feb 2011 Carina - Jeg prøver. Jeg har lige skiftet emnet over på hans uddannelse, nu hvor jeg ik ka slippe af med ham. Der burde være en "bloker-knap" på facebook!

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

#12   2. feb 2011 hehe ja men det fjerner du jo nok ik problemet ved ;P plus, hvor akavet vil det ik være næste gang i ses? smiley

• #13   2. feb 2011 Carina - Ses ik med ham, men ser jo min veninde af og til.. Jeg gider ik blokere ham fuldstændig.. Det opdager hun sikkert bare.. Prøver at ringe til hende hvis det fortsætter..

• #14   2. feb 2011 Det lyder som en god idè at ringe til hende.
    Du har jo ikke noget at skjule, og jeg synes du viser at du er en god veninde ved at snakke med hende....

• #15   2. feb 2011 Han fattede det vist..
    "ses tak for du var sød og ville hører på alt mit pis"

• #16   2. feb 2011 September baby - Vil ik miste nogen af dem.. Har kendt begge i 15 år smiley

• #18   2. feb 2011 Dina - I al den tid vi har kendt hinanden har vi ik joket på en flirtende måde, og han har heller aldrig spurgt mig om vi sku drikke te sammen og sagt jeg er en smuk pige osv :S

• #20   2. feb 2011 Jeg synes det virker mærkeligt at du ikke vil miste ham?
    Når han sidder og flirter sådan med dig, når han er sammen med din veninde, så er han hverken fair over for dig eller hende.

Og du er bestemt heller ikke fair over for din veninde, hun burde få det afvide, og så burde du holde dig fra ham fyren, uanset om hun vælger at blive hos ham eller ej, og det burde ikke engang være et svært valg.

• #21   2. feb 2011 C K H - Jeg har aldrig lyst til at miste et venskab? Prøv at læs hvad jeg skrev kl 13:24:44

• #22   2. feb 2011 Enig med c k h.... Ville aldrig byde min egen kæreste St være venner med "sådan en"... Det ka hurtigt skabe misforståelser...

• #23   2. feb 2011 Isaa - En ting er hvad man ikke har lyst til, noget andet er hvad man bør gøre.

Jeg forstår dig absolut ikke, jeg har droppet fyren på stedet og fortalt veninden det!

• #24   2. feb 2011 Jeg havde fortalt veninden det, for nu finder han sikkert bare en anden at skrive sådan med...

• #25   2. feb 2011 Jeg fortæller det jo også til min veninde når vi ses? smiley
    Og jeg er os stoppet med at snakke med ham, har bare ik blokeret ham, for det ville hun finde ud af med det samme i og med at vi "ofte" har debatter imellem os på facebook statuserne smiley

Nevermind. Tak for hjælpen smiley

• #26   2. feb 2011 Du skrev at du ville fortælle det hvis det fortsatte?
    Det er jo ikke nok. smiley

Men er glad for at du fortæller det, synes bare ikke det burde vente til i engang ser hinanden, hun burde vide det nu ... jeg ville personligt føle mig røvrendt, både at kæresten og veninden hvis jeg fik det afvide senere.

• #27   2. feb 2011 Jeg bryder mig ik selv om at få sådanne ting at vide over telefonen og jeg ska til kbh på fredag, så der ka jeg sige det smiley

• #28   2. feb 2011 Isaa - Nå okay, troede der var længere til smiley
    Jamen så er det også fint nok.

Jeg troede bare at der måske gik uger imellem, og så er det sgu lidt nedern at få afvide så sent smiley

• #29   2. feb 2011 Det er os 1½-2 mdr siden jeg var i Kbh smiley Men ska derind og aflevere pigerne hos deres gudmor, så mig og kæresten ka få en kæreste-weekend smiley

Kommentér på:
HJÆÆÆLP! :S

Annonce