{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.055 visninger | Oprettet:

Kæresten smutte hjem i sin lejlighed {{forumTopicSubject}}

ja som overskriften siger, så er min kæreste smuttet hjem i sin egen lejlighed, han mente ikke at det fungerede så godt og han havde brug for at være sig selv.. Hvorfor skal det være så nemt for mænd at smutte??
Det er sku hårdt at stå tilbage med min datter og forklare hende tingene.. Det gør sku ondt, han er dog ikke far til hende, men han har været her i 11 måneder nu og så er han her bare ikke mere....
Vi havde planer om familieforøgelse også. Det røg sig godt nok også en tur..

Undskyld skulle bare lige af med det...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Rengøring af huset - 3 timer arbejde 1.200 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Slibe terrasse og give olie efter. 1.500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kæresten smutte hjem i sin lejlighed
  • #1   12. aug 2008 Det lyder da bare mega træls... Men måske han ikke kommer igen når han har haft lidt tid til at førdøje det han nu skal ha fordøjet??

• #2   12. aug 2008 ja det håber jeg også på, men der er bare så mange ting i hans opførelse der pejer i den anden retning,men håber det, for elsker jo den mand..

• #3   12. aug 2008 Min mor fortalte igår, at min stedfar (de har været sammen i ca 19år og været gift i 4år) ville skilles... Fordi min mor åbenbart snerrede af ham.. I dag skrev min mor så at de var begyndt at snskke sammen igen, så håber da virkelig ikk at han mente det..

Så det kan jo være han bare har brug for tænketid.. Har i snakket om det??

• #4   12. aug 2008 mænd er tit meget barnlige

• #5   12. aug 2008 det er kvinder sgu osse ...gggg smiley

• #6   12. aug 2008 Malena Aka * Miniovnen *
    Vi snakkede lidt om det igår, men ikke ret meget andet end han havde brug for at være sig selv..
    Line B
    ja han har boet her hele tiden...

• #8   12. aug 2008 Du er ikke alene, min drøm er også faldet til jorden... Mig og kæresten er også gået til hver sit, vi bor stadig sammen, men jeg flytter om 14 dage.. Vi havde også snakket baby og at jeg skulle smide pillerne efter jul... Så jeg føler med dig... :O(

• #9   12. aug 2008 grunden til han har sin lejlighed er også fordi det er en god en og den ligger centralt, samt han har lejet den ud til en kammerat, så nu er de begge to i lejlighden i noget tid, så må vi se hvad der sker..
    Jeg har jo heller ikke villet opgive min lejlighed, det er ikke bare sådan lige at finde en ny lejlighed, hvis det ikke går..
    Det har intet at gøre med at man ikke tror på forholdet...

• #10   12. aug 2008 Kristina
    uha nej det er sku ikke sjovt at være i vores sko...
    føler med dig

• #11   12. aug 2008 det er jo også helt legalt at komme med sin mening, det er vel også derfor vi engang imellem opretter noget herinde.. Har det bare svært Med at skulle være alene.. Havde endelig regnet med at det bare var ham og jeg.. Har været meget alene med min datter og derfor var det bare så godt at være to.. Der er mange ting der er træls hvis vi går fra hinanden.. Hvad med hans forældre som emilie ser som bedsteforældre, alle vores venner, dem jeg har mødt igennem ham.. Der er bare så mange ting der kører rundt i hovedet.. Så derfor håber jeg at han kommert til fornuft og kommer tilbage

• #12   13. aug 2008 ja regner også med at vi stadigvæk under alle omstændigheder beholder kontakten til dem.. Tror også det er deres ønske, for de ser hende jo som deres barnebarn

• #13   13. aug 2008 Line:

Fordi vi arbejder meget begge to lige nu, eller det er nok mere Søren der arbejder meget da han køre lastbil og først er hjemme omkring kl 17 hver dag... Så derfor ville vi vente og nu er det så gået i vasken... :O(

Det var et rigtig hårdt slag og få når man troede man havde fundet manden i sit liv... :O(

• #14   13. aug 2008 Kristina
    Ja det er sku aldrig rart når man faktisk troede man havde fundet den helt rette og endelig skulle have familie osv..
    Jeg føler godt nok med dig, det er sku ikke sjovt..
    Jeg tror også det ender med at kæresten og jeg gør det helt forbi

• #15   13. aug 2008 Jannie:

Det er jeg ked af at høre... Tror du ikke han ændre mening om et stykke tid? Hvis han får lov til at savne dig??
    Men jeg vil lige sige du skal være glad for i ikke går op af hinanden hver dag, det gør mig og Søren jo og det er sindsyg hårdt... Jeg aner ikke hvilket ben jeg skal stå på så snart han kommer hjem... Så jeg er heldigvis begyndt at se lidt frem til jeg flytter om 14 dage, men så alligevel har jeg ikke lysten til at flytte.. Øv altså...

En skam vi ikke bor tættere på hinanden, så kunne vi trøste hinanden.. :O)

Kommentér på:
Kæresten smutte hjem i sin lejlighed

Annonce