Er helt fjollet med min kæreste! {{forumTopicSubject}}
Og derfor vil jeg selvf gerne arengere så han får en fantastisk fødselsdag!
jeg havde egentlig planlagt at spørge hans kammerater fra jylland(han er flyttet hen til mig i sverige) at komme på besøg helt surprise agtigt, fordi jeg ved det ville betyde SÅ emget for ham!! det ondsvage var så at da jeg var ved at tage mig sammen til at snakke med dem så siger han til mig 'hey den weekend der op til min fødselsdag, der skal jeg altså til julefrokost.' så er det jeg tænker store KLUMP! Men vennerne fra jylland er nu inviteret til at komme mellem jul og nytår i stedet.............nu er julefrokosten aflyst og kan godt forstå at de nok ikke gider rejse to gange inden for en måned;);)
Men den weekend er der så et julemarked jeg ret gerne ville til.. jeg ved bare ikke om jeg skal sætte det som noget vi kan lave eller lade være.. han elsker den slags lige som mig.. bare det der med at komme ud og hygge og stemningen er noget for os.... MEN det gjorde vi bare også sidste år!!!
Jeg har dog tænkt mig at hvis det er så skal jeg overraske ham ved at køre bilen derud.. jeg har en slags skræk for at køre bil selvom jeg har kørekort.. jeg har lovet ham nok at prøve at håndtere det og begynde så småt det bare blevet udskudt og udskudt.. men tror det vil overraske ham og gøre ham glad..
Så kunne vi selvf tage ud og spise om aftenen.....
Lyder det fuldstændig hen i vejret at vi gør noget i samme stil som sidste år:/
Jeg har ikke skide mange penge til at arrengere noget fancy og gaven bliver givet julaften det er en ret dyr gave jeg har fundet i år.. så han må slippe for gave da vi havde to års dag og nu til hans fødselsdag..:( men hellere en god ting han bliver rigtig glad for synes jeg
jan 2009
Følger: 1 Emner: 17 Svar: 118
jan 2009
jul 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 10 Svar: 138
jan 2009
Er helt fjollet med min kæreste!