{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.084 visninger | Oprettet:

Eks kærester .. (langt) {{forumTopicSubject}}

Hmmm jaaa - det bliver nok lidt langt det her ..

Men landet ligger sårn at vi var til bryllup i weekenden , og da svigermor havde fået hund selv kunne de ikke passe Basse vores hund som de plejer .. Vi ved virkelig ikke hvem der skal passe ham , men bliver så desværre enig om at spørge K's eks kæreste om hun vil passe Basse - det vil hun gerne men da hendes veninde hun bor sammen med desværrer har fået katte bliver det nød til at være i VORES hjem , hvilket jeg havde det rigtig rigtig rigtig rigtig svært med - men ikke så meget at gøre - da vi ikke havde penge til pension til ham .. Nå men hun skal så være her i weekenden - lørdag morgen fortæller K at hans eks nu har støvsuget hele huset - hmm en stor grænse for mig da jeg jo føler at jeg ikke er lige så ''go'' som hende hvis i forstår .. Men helt sikkert at det er dejligt hun har gjort det .. Nå men så til den enlige sag - da vi kommer hjem igår aftens er Eksen blevet hentet og taget hjem .. Vi kommer ind og da jeg går ud i køkkenet HELT forkert - kigger lidt omkring - om mensanten ikke hun har - RYKKET RUNDT PÅ MINE TING - flyttet ting i skabe og rykket noget væk fra deres plads !!!!! Jeg bliver rigtig sur og faktisk meget ked af det - går ind i stuen og om ikke hun også har flyttet rundt på ting der inde og flyttet dem , og tilføjet nye .. !!!! Da jeg så fortæller kæresten det bliver han halv støt og siger med en halv sur stemme '' JA HUN GJORDE DET JO LIGESOM IKKE FOR AT VÆRE OND'' .. Hvilket bare gjorde mig mere sur og ked af det ..

Nå så til mit spørgsmål : hvordan ville i lige ragere på hun rykker rundt på dine ting i DIT hjem ??

Jeg har det bare rigtig skidt med hende i forvejen - men nu har jeg det endnu mere skidt med hende - hvordan skal man lige forholde sig til dette !?

Håber i gad læse det selv om det blev langt ..

Knus den forvirrede .. suk

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Replacement of Toilet 1.000 kr.
  • Fjerne stikkontakt 1.000 kr.
  • TV-opsætning — der skal bores fire huller i betonvæggen. 500 kr.
  • Tilslutning af ovn 500 kr.
  • Låse dør op 1.145 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Eks kærester .. (langt)
Kommentér på:
Eks kærester .. (langt)

Annonce