{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.418 visninger | Oprettet:

savner min mand {{forumTopicSubject}}

Åhhh hvor jeg savner min mand... Lige nu sidder han til DHB ved vadel flyveplads... Normal pjeler jeg også at være med, men jeg fødte vores datter for 2 mdr siden og er derfor hjemme for første gang i år.... Vi har aldrig før været adskidt fra hinanden i 4-5 dage. Ved godt det ikke er mange dage, men jeg savner ham virkelig meget, og så blev vi gift i lørdags det hjælper nok også med til mit savn.... Jeg havde det cool med han skulle afsted indtil jeg skulle sige farvel/vi ses, der gik det sku rigtigt op for mig at han nu skulle være væk indtil mandag... Blev virklige ked da han kørte, er glad for jeg havde datteren hjemme til at holde mit hurmør lidt oppe.... Pludselig alene, inden mand at kysse godnat & godmorgen, kramme osv... Åhhh hvor jeg savner ham....

Ved ikke hvad jeg ville med indlægget, måske bare af med tankerne....
Tak fordi i gad at læse det....


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • løbende toilet - akut 1.500 kr.
  • Akut elektriker-hjælp 350 kr.
  • Havearbejde 2.000 kr.
  • Fjerne ukrudt fliseterrasse 3.569 kr.
  • Hul til vandsten 500 kr.
  • Ny terrassetrappe skal færdigmonteres og gelænder justeres m.m. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  savner min mand
Kommentér på:
savner min mand

Annonce