{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.002 visninger | Oprettet:

<3 Ros <3 {{forumTopicSubject}}

Jaae jeg sad lige og tænkt på hvor mange brok indlæg der enlig kommer her inde over vores mænd .. Hihi .. det er jo dejligt at vi kan lukke ud her inde alle sammen ..
Men så kom jeg til at tænke på hvor LIDT indlæg der enlig er når de så er de fantastiske dejlige væsner vi jo enlig bare slet IKKE kan undvære ..

Når manden ikke bare er en røv men der i mod er sød , hjælpsom , betænktsom og ikke mindst en go far til vores børn .. Det glemmer vi tit alt for hurtig ..

jeg vil derfor opfordreje jer alle til lige at tænke en gang over hvor mange gode ting jeres mænd enlig har gjort for jer i det forgangene år - og ikke mindst for jeres små guldklumper smiley

Ville ikke rigtig noget med dette indlæg andet end sætte nogen tanker i gang ved jer og komme ud med mine egne smiley hihi

Skriv da gerne en lille kommentar med hvad i enlig har glemt at jeres mænd har gjort for jer smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.
  • Ny bruse slange 600 kr.
  • perlatorstykket fra køkkenet faldt af 700 kr.
  • Vaskemaskine vil ikke starte, virker som om program vælgeren er frosset men melder ikke fejlkode, 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  <3 Ros <3
  • #1   1. jan 2010 Ved ikke om jeg har glemt noget smiley Men jeg har hvert fald en skøn mand som sjældent er en røv. Han er dejlig sød og hjælpsom og bliver helt sikkert en god far.

Godt nytår smiley

• #2   1. jan 2010 Jo : det var også bare for at få folk til at tænke over at vi altså ikke altid kun skal brokke os her inde smiley

• #3   1. jan 2010 jeg har ingen brok til min kæreste... han er meget hjælpsom til alt det jeg nu ikke kan og har overskuet til med opvask vasketøj og skifter vores søn osv... så ikke alle mænd er en røv smiley

• Helle B
    Helle B Hjælpe-administrator

Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
    #4   1. jan 2010 Min kæreste er også en fantatisk hjælp.

• #5   1. jan 2010 Min kæreste kan da godt være dum engang i mellem.. men han er squ stadig verdens dejligeste fyr.. elsker ham virkelig og han er så kærlig og hjælpsom overfor mig lige nu..

glæder mig til at vågne op med ham i den nye lejlighed - hver dag :')

• #6   1. jan 2010 Godt oplæg - skulderklap til dig.

Min mand er også bare dejlig, hjælpsom, kærlig, ansvarsfuld, betænksom og så elsker han mig! smiley

Er sikker på han bliver en rigtig rigtig god far.......hvilket vi begge ser frem til.

Selvfølgelig kan man blive uenige, men ja det er så vigtigt at sætte pris på hinanden....

• #7   1. jan 2010 hehe lullee sad og tænkte det samme her forleden, fordi min kærestee r sku os noget så fantastisk, og synes det må være træls for dem der brokker sig self, men man ska os huske på de gode ting jo, er helt og adeles forelsket i min mand, især efter den bette er kommet, han er blevet en helt anden, og er så dejligt når man ser ham med hende, eller han siger bare sig til så ska jeg nok smiley

• Marie Louise P
    Marie Louise P Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 144
    #8   1. jan 2010 Dejligt med et positivt indlæg om mænd...
    Ej forståeligt at nogen gerne vil ud med lidt galde herinde, hvis de ikke har andre at snakke med.
    Jeg er også den heldige, at være i et godt forhold med manden i mit liv. Han er uden tvivl verdens bedste kæreste,der er moden, kærlig, omsorgsfuld, interllektuel,tro og MIN<3 smiley
    Han er god til børn, så tivler ikke på hans evner som far,når vi nu engang kommer dertil.
    Helt dejligt emne smiley

• #11   1. jan 2010 Det er så nemt at brokke sig smiley Men det er rigtigt, vi skal også huske at fortælle de gode ting!!!!!

Min forlovede er fantastisk til at lave mad og ordner altid opvasken!
    Han er så sød til at kysse mig på kinden og sige "Du er en god mor!", når dagen har været allermest træls og jeg har allermest brug for det smiley
    Elsker at tænke tilbage på dagen efter jeg havde født. Den nybagte farmand tudbrølede af glæde hver gang han så på hans lille datter! Jeg havde pakket en pakke kleenex i tasken, men havde da egentlig regnet med at det var mig selv der skulle bruge dem.... Men sådan skulle det ikke gå! smiley
    Og på min fødslesdag havde han købt en lille gave fra Simone til mig smiley

• #12   1. jan 2010 Det var heller ikke fordi at jeg mente alle mænd var nogen røvhuller ..
    Det var bare for at få noget positvit her ind om vores mænd også ..

Jeg sys det er dejligt vi kan få lov til at lukke lort ud her inde engang i mellem , har da også selv brokket mig over min mand her inde .. men sys også bare at vi skal huske på at lave lidt tråde hvor vi enlig også roser og fortæller positive ting om dem smiley smiley

Kommentér på:
<3 Ros <3

Annonce