20. mar 2008 Følger: 62 Følgere: 63 Emner: 358 Svar: 3.901
<3 Ros <3 {{forumTopicSubject}}
Jaae jeg sad lige og tænkt på hvor mange brok indlæg der enlig kommer her inde over vores mænd .. Hihi .. det er jo dejligt at vi kan lukke ud her inde alle sammen ..
Men så kom jeg til at tænke på hvor LIDT indlæg der enlig er når de så er de fantastiske dejlige væsner vi jo enlig bare slet IKKE kan undvære ..
Når manden ikke bare er en røv men der i mod er sød , hjælpsom , betænktsom og ikke mindst en go far til vores børn .. Det glemmer vi tit alt for hurtig ..
jeg vil derfor opfordreje jer alle til lige at tænke en gang over hvor mange gode ting jeres mænd enlig har gjort for jer i det forgangene år - og ikke mindst for jeres små guldklumper
Ville ikke rigtig noget med dette indlæg andet end sætte nogen tanker i gang ved jer og komme ud med mine egne hihi
Skriv da gerne en lille kommentar med hvad i enlig har glemt at jeres mænd har gjort for jer
jul 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 41 Svar: 1.163
Godt nytår
mar 2008
Følger: 62 Følgere: 63 Emner: 358 Svar: 3.901
nov 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 25 Svar: 248
Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 214 Svar: 2.339
glæder mig til at vågne op med ham i den nye lejlighed - hver dag :')
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 24 Emner: 237 Svar: 2.970
Min mand er også bare dejlig, hjælpsom, kærlig, ansvarsfuld, betænksom og så elsker han mig!
Er sikker på han bliver en rigtig rigtig god far.......hvilket vi begge ser frem til.
Selvfølgelig kan man blive uenige, men ja det er så vigtigt at sætte pris på hinanden....
jan 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 13 Svar: 146
jun 2008
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 144
Ej forståeligt at nogen gerne vil ud med lidt galde herinde, hvis de ikke har andre at snakke med.
Jeg er også den heldige, at være i et godt forhold med manden i mit liv. Han er uden tvivl verdens bedste kæreste,der er moden, kærlig, omsorgsfuld, interllektuel,tro og MIN<3
Han er god til børn, så tivler ikke på hans evner som far,når vi nu engang kommer dertil.
Helt dejligt emne
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 92 Svar: 1.128
Min forlovede er fantastisk til at lave mad og ordner altid opvasken!
Han er så sød til at kysse mig på kinden og sige "Du er en god mor!", når dagen har været allermest træls og jeg har allermest brug for det
Elsker at tænke tilbage på dagen efter jeg havde født. Den nybagte farmand tudbrølede af glæde hver gang han så på hans lille datter! Jeg havde pakket en pakke kleenex i tasken, men havde da egentlig regnet med at det var mig selv der skulle bruge dem.... Men sådan skulle det ikke gå!
Og på min fødslesdag havde han købt en lille gave fra Simone til mig
mar 2008
Følger: 62 Følgere: 63 Emner: 358 Svar: 3.901
Det var bare for at få noget positvit her ind om vores mænd også ..
Jeg sys det er dejligt vi kan få lov til at lukke lort ud her inde engang i mellem , har da også selv brokket mig over min mand her inde .. men sys også bare at vi skal huske på at lave lidt tråde hvor vi enlig også roser og fortæller positive ting om dem
<3 Ros <3