{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
966 visninger | Oprettet:

skilmisse {{forumTopicSubject}}

nu er der gået omkring 4 mdr siden jeg flytte fra min ex som jeg har kristoffer med som bliver 2 år d.20 dec.
de først mange mdr har kristoffer haft det finr men nu er det virkelig gået op for ham at mor og far ikke er sammen mere.
vi har ham 5 dage hver og amtet er ikke indblandet da vi ikke gider det.
nu trives kristoffer slet ikke mere i vuggestuen han tuder rigtig meget og spiser næsten intet mad.
han vil have rigtig meget trykhed jeg bruger det meste af min tid på at side med ham også når han skal sove ligger han hos mig ind til han er faldet i søvn.
noget som hedder speciel netværket skal lave en undersøgelse af kristoffer da jeg syndes der må gøres noget på den ene eller anden måde.
søger andre som har prøvet noget af det sammen for kunne godt bruge nogen råd..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skilmisse
  • #1   26. nov 2009 nu spørger jeg dumt.. Men er det ik måske hans måde at gå igennem "skilsmissen" på?

• #2   26. nov 2009 ved godt han regere på at vi er gået for hinanden og vi har fælles forældre¨myndighed så hvad skal jeg ligesom gør hvis han far vil have ham hver 5 dage

• #3   26. nov 2009 Hvad du skal gøre?!
    Du skal da sidde dig ned og snakke med faren om at Kristoffer ikke har det godt og det at det skyldes den store omvæltning i hans liv, og hvis han vil sin søn det bedste så ser han det fra sønnens side, jeres søns velbehag er det vigtigste og ikke hvem der ser hvor tit osv!! smiley

Håber I finder en løsning for jeres lille drengs skyld

• #4   26. nov 2009 Det handler ikke om hvad faderen vil, men hvad der er sundest for barnet. Hvis han ikke trives, og er ked af det og ikke vil spise syntes jeg ikke du skal tøve med at få statsamtet blandet ind i det. For det vigtigste er sgu barnet, og det må han sgu os ku forstå.

Desuden er jeg ked af at i er gået fra hinanden, det er aldrig rart. Hold hovedet højt smiley

• #5   26. nov 2009 selv om i ikke har amtet inde i det vil jeg alligevel spørge dem tilråds ang samvær, vil også tro at han føler sig meget forvirret når han ikke har en "fast" bopæl.

• #6   26. nov 2009 lige siges at min ex kristoffer far ikke rigtig kan forstå at hans søn har det skidet.
    fast bopæl hvordan skal den forståes jeg vil aldrig forbyde min ex i at se sin søn men tænker at han måske kun skal hvem til sin far en weekend lige nu og måske et par timer en dag i ugen.

• #7   26. nov 2009 bad faktisk mere om nogen råd til hvordan jeg håntere min søn ikke det andet for det har jeg enlig styr på skal have bare min ex til at godkende det.

• #8   26. nov 2009 Jamen det er jo også råd til det.
    Tror det eneste der kan hjælpe din søn lige nu er at han får ro omkring sig. Bare være hos sin ene forældre og få en masse opmærksomhed. Og så man den anden part komme og besøge ham oftest muligt indtil han er ovenpå igen. Min datter havde selv sådan en periode efter jeg gik fra min eks, og der havde jeg hende hjemme fra institution og brugte al min tid på hende, indtil vores hverdag var normal igen.

• #10   26. nov 2009 jeg vil lige sige at jeg gik fra min søn´s far da han var under 2år.... og da han blev 2år ville hans far godt se ham.... så vi lave det sådan at vi har ham en uge hver og der har aldrig været noget med min søn...... så det kan godt lad sig gøre selv om at man siger at de skal være 3år..... jeg ved at det kan lad sig gøre han skal nok bare lige vende sig til det..... idag er min søn 3år og lige så glad for at være hos sin far som hos mig

• #11   26. nov 2009 jeg vil også mene det er for hård for ham med 5 dage her og 5 dage der... hvis faren ik vil indgå et forlig.. så gå igennem amtet.. de kan godt se det hvis du fortæller at barnet er forvirret over det...

• #12   26. nov 2009 Min søns far og jeg gik fra hinanden da min søn var1½ år. Han boede og bor stadig hos mig til gengæld har hans far et stående tilbud og har haft det fra dag 1 at han alle ugens dage kan komme forbi og være sammen med ham. Jeg vil råde dig til at tænke på hvor forvirrende vores verden kan være for et lille barn, men jeg tror det er en reaktion på noget han både forstår og ikke helt forstår alligevel.

PS. Min søn er i dag en glad og velfungerende knægt på 12 år.

• #13   26. nov 2009 Da min kæreste og hans eks gik fra hinanden boede børne hos deres mor til at starte med.. også hos ham hver anden weekend som blev til en uge af gangen da hun ikke magtet dem.. da hun laver et uheldigt stund bor de fast hos os.. Og de har ikke rigtig set hende siden maj.
    Men tilbage til dit spørgsmål.. i starten gik det fint med drengen på 2,5 men pludselig var han meget svær at putte om natten og ville kun have sin far.. også om dagen kunne jeg den nye kæreste ikke bruges. Vi snakket med min sundhedsplejerske om det.. Og det er sunde tegn at han viser et tegn på alt det der sker.. Og det var vigtigt at vi lod ham få lov at få sin far, fordi han har brug for at vide at der er en han kan stole på og føle sig tryg ved.. og gik der en månede eller to så var alt tilbage ved det normale.. Så mit råd lad ham mærke at du er der hele tiden også selv om det er tidskrævende at han vil feks på skødet lige midt i aftesmaden.. og som de andre skriver få noget ro på hverdagen.. lav så han kun ser sin far måske hver anden weekend til han falder til ro igen og vender sig til alt det her.. der er håb ! det skal nok gå.

• #14   27. nov 2009 jeg har haft kristoffer fra søndag af nu i dag fredag skal han være sammen med sin far til i aften så får jeg ham igen til mandag eftermiddag.
    må vi se om ham den lille har fået lidt ro i sit hoved smiley

• #15   27. nov 2009 jeg har truffede den beslutning at sende statsforvaltningen en mail om alt det her og håber de kan hjælpe.
    jeg ville jo helst have vores søn boede hos mig i en længere periode men tror næppe hans far syndes det

Kommentér på:
skilmisse

Annonce