skilmisse {{forumTopicSubject}}
nu er der gået omkring 4 mdr siden jeg flytte fra min ex som jeg har kristoffer med som bliver 2 år d.20 dec.
de først mange mdr har kristoffer haft det finr men nu er det virkelig gået op for ham at mor og far ikke er sammen mere.
vi har ham 5 dage hver og amtet er ikke indblandet da vi ikke gider det.
nu trives kristoffer slet ikke mere i vuggestuen han tuder rigtig meget og spiser næsten intet mad.
han vil have rigtig meget trykhed jeg bruger det meste af min tid på at side med ham også når han skal sove ligger han hos mig ind til han er faldet i søvn.
noget som hedder speciel netværket skal lave en undersøgelse af kristoffer da jeg syndes der må gøres noget på den ene eller anden måde.
søger andre som har prøvet noget af det sammen for kunne godt bruge nogen råd..
maj 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 64 Svar: 1.160
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Babyer: 1 Emner: 377 Svar: 1.527
jun 2008
Følger: 47 Følgere: 47 Emner: 476 Svar: 3.476
Du skal da sidde dig ned og snakke med faren om at Kristoffer ikke har det godt og det at det skyldes den store omvæltning i hans liv, og hvis han vil sin søn det bedste så ser han det fra sønnens side, jeres søns velbehag er det vigtigste og ikke hvem der ser hvor tit osv!!
Håber I finder en løsning for jeres lille drengs skyld
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 1 Emner: 394 Svar: 3.537
Desuden er jeg ked af at i er gået fra hinanden, det er aldrig rart. Hold hovedet højt
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 63 Svar: 400
mar 2008
fast bopæl hvordan skal den forståes jeg vil aldrig forbyde min ex i at se sin søn men tænker at han måske kun skal hvem til sin far en weekend lige nu og måske et par timer en dag i ugen.
mar 2008
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 1 Emner: 394 Svar: 3.537
Tror det eneste der kan hjælpe din søn lige nu er at han får ro omkring sig. Bare være hos sin ene forældre og få en masse opmærksomhed. Og så man den anden part komme og besøge ham oftest muligt indtil han er ovenpå igen. Min datter havde selv sådan en periode efter jeg gik fra min eks, og der havde jeg hende hjemme fra institution og brugte al min tid på hende, indtil vores hverdag var normal igen.
jan 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 5 Svar: 22
mar 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 339 Svar: 5.489
okt 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 19
PS. Min søn er i dag en glad og velfungerende knægt på 12 år.
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 231 Svar: 1.263
Men tilbage til dit spørgsmål.. i starten gik det fint med drengen på 2,5 men pludselig var han meget svær at putte om natten og ville kun have sin far.. også om dagen kunne jeg den nye kæreste ikke bruges. Vi snakket med min sundhedsplejerske om det.. Og det er sunde tegn at han viser et tegn på alt det der sker.. Og det var vigtigt at vi lod ham få lov at få sin far, fordi han har brug for at vide at der er en han kan stole på og føle sig tryg ved.. og gik der en månede eller to så var alt tilbage ved det normale.. Så mit råd lad ham mærke at du er der hele tiden også selv om det er tidskrævende at han vil feks på skødet lige midt i aftesmaden.. og som de andre skriver få noget ro på hverdagen.. lav så han kun ser sin far måske hver anden weekend til han falder til ro igen og vender sig til alt det her.. der er håb ! det skal nok gå.
mar 2008
må vi se om ham den lille har fået lidt ro i sit hoved
mar 2008
jeg ville jo helst have vores søn boede hos mig i en længere periode men tror næppe hans far syndes det
skilmisse