{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
790 visninger | Oprettet:

Min kæreste og børn. {{forumTopicSubject}}

Hej håber i lige vil læse dette her og sige hvad i mener.

Jeg er sammen med en fyr på 22 og han har 2 børn fra et tidligere forhold.
I starten havde jeg lidt svært ved at acceptere at han havde børn med en anden kvinde. Men det går så bedre nu.
Men har aldrig set hende. Selvom jeg er med når han aflevere børnene kan jeg ikke få mig selv til at gå med ind med dem.
Syntes det virker forkert og akavt. Og bliver utilpas bare ved tanken om at se hende.
Tror i det går over ?
For vil jo gerne sige ordenligt farvel til børnene, og ikke bare i bilen.

Og så har jeg et andet ''problem'' .
Jeg vil så så gerne have børn .
Men når jeg snakker med min kæreste om det, snakker han ikke om andet end at det er et helvede og at det er mega dyrt osv.
Han har slet ikke noget positivt at sige om det at have børn.
Og det gør mig lidt ked af det, fordi det at få børn fylder meget for mig.

Så sent som i dag da vi var ude og handle hev han en pakke bleer frem og påpegede hvor dyere de var og at sådan nogle unger bruger et par pakker om ugen .
Og hvad så , sagde jeg bare ??
-Det følger jo med.
I mine øjne fik han børn alt for tidligt og det har slet ikke været en god oplevelse for ham. Og tror han syntes at det er en belastning når de kommer på besøg.

Elsker ham højt og kan se os sammen til evig tid. Meen hvis han har den indstilling til børn ved jeg altså ikke om han er ''manden''.
Hvad ville i gøre ?

(vi har været sammen i 9 måneder og bor sammen)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle lounge sæt 270 kr.
  • Montere et skab 500 kr.
  • Handyman til små opgave 500 kr.
  • Ophægning af 11 billeder 1.250 kr.
  • Deep Cleaning of Two Bathrooms (Including Mold & Limescale Removal) 1.500 kr.
  • Ophængning af to lamper 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kæreste og børn.
  • #1   12. jun 2008 Hov det blev ret langt . Håber alligevel der er nogen der vil læse det.

• #2   12. jun 2008 syndes du skal komme videre hvis han er så negativ indstille for han har jo sine børn men det er ikke dine.

har selv min fyr igennem 4 år nu men har 2 andre børn for tidligere forhold fået en dejlig søn med min fyr nu og ja det er dyrt men det tænker man da ikke på når den lille dejlige baby kommer.

hvis i er sammen så gå med ind for du er en del af ham nu

• #3   12. jun 2008 forstår godt du har svært ved det ved din kærestes eks kæreste, altså børnernes mor... det er vidst helt normalt, jeg har det også sådan ved min kærestes exér selvom vi har været sammen i over 4 år. Mig går det rigtig meget på når jeg ser dem, selvom jeg ved at min kæreste ikke snakker med dem mere.. ja 22 og 2 børn er "tideligt" måske derfor han ser lidt negativt på det. det skal nok komme med tiden hvor han ændrer sin mening

• #4   12. jun 2008 Du er stadig ung,så du kan vente lidt jo.
    I den alder,ville jeg helst være børenefri,men idag savner jeg min søn...
    Han kommer så i weekenden smiley

• #5   12. jun 2008 Sys ikke der er nogen der skal holde dig fra at få flere børn hvis det betyder så meget for dig som det åbenbart gør..

• #6   12. jun 2008 nogen mænd ændre aldrig mening

• #7   12. jun 2008 hvis man kun tænker på at det er dyrt og tidskrævende så tror jeg bestemt man skal vente med at få børn

• #8   12. jun 2008 Skal heller ikke være gravid nu , men leger da lidt med tanken og tager også mig selv i at nusse min mave smiley

Men jeg har det bare sådan . Hvis han har det sådan med børn nu, har han det så også sådan om 5 år ?

• #9   12. jun 2008 Giver Kristina S heeelt ret..

• #10   12. jun 2008 Det skal så lige siges at jeg elsker min kærestes børn og jeg nyder når de er her . smiley

• #11   12. jun 2008 kristina S

Ja . Jeg har det sådan . Barnet kommer først. Især hvis pengene er små . Men sådan tror jeg ikke min kæreste har det :s

• #12   12. jun 2008 kristina s: synes ikke helt der er grund til hun går med ind. det er noget mellem ham og hans eks, da synes jeg ikke man skal blande sig. prøv tænk på hvordan hans eks må have det når du gik med ind... kram

• #13   12. jun 2008 Camilla N

Han er ret moden. Men det bare det med børn han har det svært ved.

• #14   12. jun 2008 Anja H

Han siger at han godt vil have børn med mig. Men sådan føler jeg det ikke. Ikke når han er så afvisende. Det virker lidt som om at han vil tale mig fra det.

Han er bare så svær at snakke med. For enten hører han ikke efter(lukker ørene) eller så svarer han slet ikke.
    I

• #15   12. jun 2008 kan være det er for tidligt for ham allerede at få den næste....... hvem ved... to med 22 er også meget så forstår godt hvis han vil vente lidt. i har jo nok af tid, du er jo først 17

• #16   12. jun 2008 er han det værd så? har du overvejet det?

• #17   12. jun 2008 Anne Mai G

Okay.

Anja H

Ja det syntes jeg næsten . For vi har det rigtig godt sammen . Og håber at han ændre mening med børn når vi begge bliver lidt ældre.

• #18   12. jun 2008 *Natascha Laver 3D kort med Babyer *

Ja er under uddannelse . Og vil skam ikke have børn endnu . Men vil ikke ''spilde'' mit liv hvis han nu ikke vil have flere børn . Eller hvis han føler sig ''tvungen'' til at få børn med mig fordi jeg gerne vil. Hvis du kan følge mig ?

• #19   12. jun 2008 *Natascha Laver 3D kort med Babyer *

Ja det bliver jeg nød til smiley

• #20   13. jun 2008 Du skal også tænke på hvis han har det sådan og ser på sine børn på den måde med at det er bøvlet og tidskrævende og dyrt hvad så når han har 3? vil det være sjovt at have et barn med en der bare synes at barnet er belastende? og at barnet så får et sådan lidt underligt forhold til sin far hvor det måske som ældre kan føle sig lidt svigtet hvis han ikke kan overskue at have så mange børn. Han har jo allerede to i forvejen, men jeg synes at han skal være helt med på idéen for det er også unfair overfor ham hvis han ikke er og bliver tvunget til at få et mere hvis han ikke har lyst til flere. Det vil også være synd for barnet hvis det føler at faderen skubber det lidt væk. Du skal tænke på hvis du har et svært forhold til hans eks at hvis du får barn med ham så vil hun være i jeres liv for evigt og altid. Hun vil altid være på sidelinien.

Synes du bør vente lidt tid, det kan du altid gøre du skal nok blive mor og få dit dejlige barn men det må også være en svær situation for dig, så synes du bør vente og se hvad der sker i tiden fremover så afgørelsen er mere klar for dig

• #21   13. jun 2008 Mutte: Jeg sys det er svært, nu har jeg læst hele indlægget, og kan da got høre folk siger du nok vil få mest ud af at droppe ham. Men jeg har det såen lidt, i har "kun" været sammen i 7 mdr, du er forholdsvis ung, og han har to børn nu som han måske også lige skal have "på plads". I mine øjne vil jeg ikke sige du skal gå frem ham, lær hinanden at kende først, lyd lige livet sammen som jer to, find ud af om det er jer to der skal have flere børn sammen??
    Som du selv skriver har du ikke planer om børn nu men senere, jamen så tænkt på at han måske har fået hans liv på plads der, og i kender hinanden bedre, og ja så er det nok også nemmere at snakke om projekt baby!
    Det er bare min mening, hvis jeg havde snakket med børn og det hele med min kæreste efter vi havde været sammen i 7 mdr, ja så tror jeg heller ikke han kunne finde ud af det.. :0(

• #22   13. jun 2008 gør hvad dit hjerte fortæller dig er rigtig men husk du har også fortjent et liv med børn.

• #23   15. jun 2008 Jeannie H

Ja det gør jeg også.

Pernille B

Tak for dit svar :). Men vi har været sammen i 9 måneder ikke 7 ;).
    Men ja . Vil give ham al den tid han har brug for.

Kommentér på:
Min kæreste og børn.

Annonce