{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
816 visninger | Oprettet:

endnu en gang hjælp!!! {{forumTopicSubject}}

jeg gik jo som de fleste ved fra min kæreste på grund af mange problemer. han fik min datter fast og jeg min søn og det har jeg haft det fint med og vi har et godt forhold til hinanden sådan da. for 5 mdr. siden fant han en pige over nettet som jeg fant ud af boede på aalborg psykiatriske pga. skitzofren panoid personlighedsforstyrrelse, kender ikke så meget til det omkring hvad sygdommen er, men hun har fået sit barn anbragt i plejefamilie og har taget stoffer og hr forsøgt selvmord, nu går jeg så og bliver bange for hvad der sker med min datter, for der er vel en grund til hun har fået fjernet sit ejet barn.
har jeg grund til at bekymre mig og hvad skal jeg gøre... syntes det er lidt overilet at gå til kommunen sådan lige med det sammen, så ville lige hører herinde.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  endnu en gang hjælp!!!
  • #2   20. aug 2009 hun blev udskrevet lige efter de fant sammen men hun har kun samvær med under opsyn med sin datter, de er ved at flytte sammen

• #3   20. aug 2009 julie : Jeg ville være nervøs hvis jeg var dig, og forstår ikk hvorfor din eks kæreste ikke er det!! ..
    Som du selv siger der er nok en god grund til hendes datter er blevet fjernet, og at hun KUN må se hende under opsyn...

• #4   20. aug 2009 udaf de mange piger han var mig utro med- nu siger jeg mange, det var 7-8 stykker. var 4 af dem syge med angst og depression, det er et skræmmende billede, men han føler nok endten at han kan rede dem, eller også mangler han en ny at undertrykke...

• #7   20. aug 2009 Jeg må give Mike&Mille ret...

• #8   20. aug 2009 ja men er bange for hvad faderen kan finde på, hun er jo glad for at være der, men det er jo det med at hun flytter derud og ovenikøbet allerede er gravid med ham:S

• #9   20. aug 2009 tror det er sådan en mentalitet ala: kommunen tog den ene så får jeg da bare en ny, men skal ikke kunne sige det.

• #11   20. aug 2009 Synes det er klart du er bekymret da du jo ikke er til stede og ikke ved hvad der forgår, og når kommunen har øje på hende og at hun så skal havde et barn til nu, hvorfor ikke kæmpe for at få det første hjem først ??? i stedet for at få et "erstatningsbarn" hvor der ikke er garanti for at det ikke bliver fjernet også... angående ham så lyder han som et fjols det var godt du kom væk fra ham...

Off topic : hvor gammel er det nu du er ?

• #12   20. aug 2009 tak alle sammen, tror jeg hører kommunen hvordan jeg skal forholde mig til det og så må jeg se hvad der sker, men har også ondt af pigen, for hun er jo ikke et ondt menneske fordi hun har en sygdom.
    jeg er kun 20:D

Kommentér på:
endnu en gang hjælp!!!

Annonce