{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
982 visninger | Oprettet:

længe siden-julie opfølgning {{forumTopicSubject}}

det er efterhånden længe siden jeg var herinde siden og der er også bare sket uhyggeligt mange ting i mit liv, jeg er flyttet fra carsten efter at have fundet ud af at han gentagne gange havde været mig utro og fik konstante trusler om at blive smidt ud både med og uden børn og et konstant skiftende humør fra hans side af, til sidst var jeg kørt så psykisk ned at jeg ikke orkede mere, næsten ikke engang livet for han truede også med at tage dem fra mig, for når jeg endelig pakkede blev jeg holdt tilbage med trusler om børnene og så tudede han helt vildt. når jeg konfronterede ham med de piger jeg opdagede, han havde noget kørende med, benægtede han alt hårdnakket og fik mig til sidst til ,ikke at tro på mig selv og det jeg havde hørt og set, men når jeg så havde pigerne på min side indrømmede han delvist og mente vi bare sku glemme det og at jeg skulle se og komme videre, for derefter bare at finde ud af at der var flere....
til sidst smed han mig ud igen i en af hans enorme humør udsving og min veninde hentede mine ting og prøvede at få børnene, som han jo aldrig har vist interresse for før hen, men fik kun malthe, det var mit livs hårdeste tid, for han ringede konstant og truede med det ene og andet og 2 timer siden ringede han og græd og undskyldte og bad mig komme igen så det hele ville blive godt igen og derefter ringede han og sagde at jeg ødelagde børnenes liv hvis jeg ikke tog mig sammen og kom tilbage. men nu er jeg væk og har fået lejlighed og har det utroligt meget bedre, den psykolog jeg har mener jeg at jeg har fået det bedre på en måned end på et helt år og det har jeg bestemt også. nu er der bare det at jeg ved at han har noget kørende med et par piger, hvor mønstret er enlige mødre og han køre et dobbeltliv hvor han lyver over for dem, det gør ondt at se ikke fordi jeg er jaloux for har en dejlig kæreste selv der passer godt på mig og er der mere for børnene end carsten nogensinde har været det. men har bare lyst til at fortælle dem sandheden, for vi står jo i samme situation, med børn og sådan og ved hvor charmerende han kan være i starten og sød og fantastisk uden grænser og han har sikkert også løget en hel del. men har ikke samvittighed til at lade andre gå det igennem jeg har været igennem når jeg kunne have ændret det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  længe siden-julie opfølgning
Kommentér på:
længe siden-julie opfølgning

Annonce