9. feb 2009 Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 281 Svar: 1.653
følsen af man ikke duer til noget.. {{forumTopicSubject}}
Kæresten og jeg har været sammen i over 5 år nu, har en datter på 3 år til april og venter nummer 2 her inde for nogle dage (termin 3/3)
Hvores førstesal har været revet ned siden lige før jeg blev gravid med vores datter (altså 4 år til sommer)
Så har boet i stuen siden.
Nu begynder dat altså bare at gå mig virkelig på nerverne.
Prøver virkelig at holde rent i huset, men det er lidt svært når alt er samlet i stuen (soveværelser, stue, tøjet, tvrummet., seng sofa ALT)
Men dagligt sakælder han mig ud over det roder og jeg ikke kan holde styr på noget. har brokker sig hver gang jeg har flyttet rundt for at få mere plads eller finder jeg noget af hans værktøj eller andet og lægger det ud i værkstedet brokker han sig også.. Har nu købt et puslebord der kan foldes sammen så det ikke fylder, men det syntes han er noget lort og mener jeg er dum fordi jeg har købt det, har også en blespand som jeg fik i startpakke, men den sytes han også bare skal smides ud, for jeg kan bare gå udenfor hver gang med bleerene.
lige meget hvad jeg gør er det forkert og det væreste er at han hver gang får mig til at føle jeg er dum og gal på den.
Føler virkelig jeg ikke er god nok og at jeg ikke duer til noget.
Fik også taget nogle graviditets billeder som jeg ikke fortalte om, da jeg ville give ´ham dem valentinsday men nej det blev han sku sur over, mente det var latterligt og at jeg sikkert har gået nøgen rundt foran fotografen, og at nu kan jeg finde på at smide tøjet foran alle..
Undskyld det lange indlæg havde bare brug for lidt luft. har mange flere eksempler på hvordan har har gjort mig ked af det men det bliver næsten en hel roman.. sorry igen..
mar 2008
Følger: 24 Følgere: 22 Babyer: 2 Emner: 129 Svar: 1.518
Føler virkelig med dig, det er en lorte situation at stå i. men snak med ham og hvis det ikke hjælper ville jeg overveje noget andet..
nov 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 1 Emner: 36 Svar: 491
dec 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 20
Sig at du samtidig gerne vil fordele husets pligter så han ogsål prøve og tager sin del af det huslige.
at han skaprøve og se de billeder fra den posetive side, og hvor mange kvinder syntes selv de er lækre når de er højgravid.
knuz
feb 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 281 Svar: 1.653
Har også sagt at sker der ikke ændringer når den lille er kommet så må jeg flytte. Det er bare svært med 2 børn og 5 år sammen. gider bare ikke føle sådn mere
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
dec 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 176 Svar: 3.150
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 126 Svar: 482
Hvad er grunden til at i ikke har fået lavet den førstesal???
Er det jeres hus og derfor din kæreste/mand der skal lave denne???
Jeg ville forsøge at forklarer ham, at hvis disse ting blev lavet, så ville det være en del nemmere for dig at holde hus.
Er dette ikke en mulighed og han bare ikke vil hører på dig, så ville jeg overveje at finde et andet sted at bo.
Jeg ved at det virker uoverskueligt med et barn på armen og en i vente, men du holder ikke til det der i længden.
DU FORTJENER BEDRE.
Har du ikke dit bagland i orden, så der eventuelt er nogen der som der kan hjælpe dig, hvis det kommer så vidt???
apr 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 144 Svar: 1.405
tag en snak med ham, virker det ikke så se om du ikke kan finde et andet sted at bo. sig det til ham som det er at hvis han ikke kan behandle dig ordenligt tager du jeres barn/børn og går din vej. for du holder ikke til at blive hakket ned på konstant. og du har snart 2 børn at tage dig af så du har også dem at tage hensyn til.
held og lykke med det hele, håber at du finder den løsning der er bedst for DIG og DINE BØRN! knus
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 23 Svar: 242
Men sig din ærlige mening, og sig at det ikke hjælper på noget at han går og vrisser af dig hele tiden, og hvis han så ikke laver om på det, så må dy sige at så må du flytte med børnene, fordi du ikke kan holde til det, og hvis det så ikke får hans øjne op, så må man jo desværre sige, at han ikke holder nok af dig, ville jeg i hvert fald mene... og man skal jo også tænke på at det ikke er sundt for børnene, med en mor der er ked af det hele tiden, og ikke føler hun duer til noget... /:
jun 2008
Følger: 47 Følgere: 47 Emner: 476 Svar: 3.476
Og hendes dreng er hos hendes mor nu og det næste lange stykke tid da min veninde er gået psykisk ned nu pga ham, hun tog mod til sig til sidst og smed ham ud, det knækkede hende endnu mere da hun ikk føler hun kan finde ud af noget uden ham da det jo er ham der har BESTEMT altting og snakket rigtig meget ned til hende osv, hun skulle passe deres kolik barn både nat og dag, vasketøj, vaske op, gøre rent osv.. Han lavede ikk dagens gode gerning, han var sammen med venner heletiden gik i byen osv.. Men hun er ved at komme på rette kurs igen, og kan mærke SÅ meget forskel på hende, hun er blevet meget gladere osv igen!!
følsen af man ikke duer til noget..