{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.172 visninger | Oprettet:

Jeg skal giftes :o) {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg står og skal giftes her snart. Vi er blevet enige om at vi gerne vil vies inden jeg føder til juni, så det bliver på rådhuset, så holder vi kirkebryllup snere. Da jeg selvfølegelig skal have mit prinsesse bryllup.
men så er det jeg tænker hvor meget man skal gøre ud af det.
Har i andre prøvet at blive gift højgravide og hvor meget gjorde i ud af det ??
Håber på lidt råd fra jer. :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg skal giftes :o)
  • #1   11. feb 2009 vi gjorde det i alm hverdags tøj og min mor havde lavet kage så vi var over ved hende på kaffe og det bagefter. Gjorde ikke noget stort ud af det.
    Og kæmpe tillykke *s*

• #2   11. feb 2009 Jeg er ik selv gift, men min bedste veninde og hendes mand, da de blev gift var det bare hendes forældre og hans forældre de havde bare pænt tøj på og ud og spise på en go resturent bagefter *S* og senere vil de også holde et kirke bryllup *S* håber det kunne hjælpe lidt smiley

• #3   11. feb 2009 Iihh tak skal i have. Glæder mig rigitg meget.

Men det skal kun være os to da jeg ikke vil have den store opmærksomhed på den dag, det vil jeg vente med til kirkebryllup.

Men er mere i tvivl om jeg skal købe en brudebuket of hvad for en kjole jeg skal have på.

• #4   11. feb 2009
    Tusind tak. :o)

Ja det er lige sådan jeg også havde overvejet det bare med fint tøj og en lille brudebuket.
    Men er der nogle af jer der kender en side hvor man kan få fine kjoler man kan have en mave i. Behøver ikke være en hvid kjole, bare en der ser fin ud. ??

• #5   11. feb 2009 Min bedste venindes mor blev gift sidste år på rådhuset, de havde begge før haft et kirkebryllup og derfor synes de ikke at de ville gøre noget stort ud af det.... Hun havde en rigtig flot kjole på, (dog ikke brudekjole) men stadig meget flot, og så havde hun en mindre brudebuket. Men ja, man kan jo gøre hvad man vil, og gøre så meget ud af det som man har lyst til....

Ps. Stort tillykke her fra....

• #6   11. feb 2009 Vi blev gift i dec på Århus Rådhus.
    Jeg var jo ikke højgravid på det tidspunkt men maven kunne da ses.
    Altså nu vil du jo så senere gerne have kirkebryllup så i kan jo bare blive viet uden der er andre til stede eller bare de nærmeste.
    Vi har ingen drøm om kirkebryllup så vi tog jo bare på Rådhuset og så holdte vi fest for nærmeste familie ca. 20 stykker var vi og det var super hyggeligt og enkelt. Ingen stres og jag smiley

• #7   16. feb 2009 Hej.
    Tak skal i have. :o)
    det er lige meget hvor meget det kommer til at koste. Vil bare så gerne have en smuk kjole på, men kan bare ikke finde en. øv.
    Og ja der skal være to vidne, enten nogen man selv har med eller så bare to fra deres kontor.

Kommentér på:
Jeg skal giftes :o)

Annonce