{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg vil gerne have min tørre tumbler sluttet til udluftning så dampen fra tøjet ikke opsamles i maskinen men ud af vinduet. 1.500 kr.
  • Vinduespudsning 500 kr.
  • Fjernelse af vægbeslag 500 kr.
  • Utæt rørsamling 1.000 kr.
  • Fejlkode E9 på Siemens opvaskemaskine 1.500 kr.
  • klippe hæk og nogle buske 1.150 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  morgenmad hvad gir i jeres børn på 20mdr.?
  • #1   11. feb 2014 ollebrod:)

• Helle B
    Helle B Hjælpe-administrator

Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
    #2   11. feb 2014 Vores børn får havregryn eller havregrød. Nogengange kommer jeg lidt banan på grøden

• #3   11. feb 2014 min søn gider heller ikke spise om morgenen, nogle dage kan jeg lige få ham til at spise sådan en rug-kiks eller et stykke groft knækbrød uden noget, men han vil ikke have mad om morgenen..
    Så han spiser altså i dagplejen når han kommer derop, så er han mere klar og vil gerne have både brød og frugt.. smiley

Meen, jeg har det ligesom ham, så han har det ikke fra fremmede, jeg kan ikke spise før jeg har været oppe i mindst en time..

• 1989
    1989 Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 236
    #5   11. feb 2014 Havregryn med rosiner, eller yoghurt med noget frisk frugt.
    Engang imellem et stykke rugbrød med ost eller smøreost smiley

Han er 4 år

• #6   11. feb 2014 Dejligt tak for jeres svar
    jeg får bare så dårlig samvittighed over at han ikke spiser herhjemme selvom jeg godt ved at de får boller og frugt i dagplejen halv 9 men man føler sig lidt lost

• #7   11. feb 2014 Sådan havde jeg det også, men må jo se på mig selv, og hvis han har det bare halvt så dårligt med at spise om morgenen som jeg selv har, så vil jeg ikke tvinge ham..

• #8   11. feb 2014 Nogle børn duer jo bare ikke til at spise morgenmad. Clara kan ikke spise før der er gået minimum en halv time efter hun er vågnet. Det erfarede jeg da hun var helt spæd, for når hun vågnede om morgenen og fik bryst med det samme, så gylpede hun det op igen kort efter.

Så måske du bare skal nøjes med at give en halv bolle eller lidt yoghurt, også kan han spise når han kommer i dagpleje.

• #9   12. feb 2014 Dejligt med jeres svar jeg vil prøve

Kommentér på:
morgenmad hvad gir i jeres børn på 20mdr.?

Annonce