{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.727 visninger | Oprettet:

hjælp vælling og havre sim (havre supp {{forumTopicSubject}}

min søn er 4 måneder og sover meget dårligt. om natten vågner han hver anden time som om at han ikke bliver mæt nok så fik jeg anbefalet vælling men synes ikke at jeg kan mærke nogen forandring... min mor siger at jeg fik havre suppe og at det sov jeg længe på men er der nogen af jer der har prøvet det og kan give mig nogle gode råd

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Miele vaskemaskine W1 selektion aktive - fejlkode 138. 1.000 kr.
  • Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • levering og skift af gasslange til Weber Q300 gasgrill 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp vælling og havre sim (havre supp
  • #1   6. dec 2008 Jeg er lige med på en lytter, min søn sover os ufatteligt dårligt...

• #2   6. dec 2008 det er frustrerende synes jeg... jeg er den i mødregruppen der har det ældste barn og han er det eneste barn som ikke har prøvet at sove igennem endnu øv altså

• #3   6. dec 2008 min søn har sovet igennem fra han var 3 uger, og pludseligt da han var 12-13 uger begndte han at vågne om natten, og nu vågner han mange gange om natten, er dybt frustreret over han ikk sover igennem da han en gang har gjord det, og pludseligt stoppede igen :O(

• #4   6. dec 2008 jeg kan ikke sætte mig helt ind i det da jeg ikke ved mere om de urolige nætter smiley
    men jeg ved at du må ikke give ham havre og anre kornsorter før han er 6måneder. det kan hans lille mavse ikke tåle endnu..
    du kan give ham et dejligt varmt bad inden sengetid og lidt mad bagefter. Jeg har aldrig selv brugt vælling da min datter ikke vil ha det.. hva får han til aftensmad? For du kunne give ham en god stor potion grød.. Vi har været glade for majsgrød og risgrød..

• #5   6. dec 2008 er han vant til at sove dårligt eller det noget nyt

at han sover dårligt om natten behøver jo ikke være sult men tryghed eller at han skifter i de forskellige søvnstadier så du skal hjælpe ham med at sove videre

• #6   6. dec 2008 han har altid haft utrolige nætter... han har været meget uheldig den lille mand med kulik, navlebrok, mellemørsbetændelse og halsbetændelse... så håber snart at fremtiden er lysere vi fik bare at vide at vælling måske kunne gøre ham mættere

• #7   6. dec 2008 så ville jeg købe bogen som hedder sov igennem uden gråd den burde kunne hjælpe jer medmindre han ikke er syg eller noget den bette..

det er dog ikke en mirakel løsning på få dage men det har virket hos mig han spiser ikke om natten mere

men 4 mdr er så også meget normalt og få mad om natten

• #8   6. dec 2008 Nej jeg mener heller ikke de må få havre- kan du ikke snakke med din SP om det? Det behøves jo ikke være fordi han er sulten, at han vågner. Når man starter med at give grød er det vel typisk majs- boghvede- hirsegrød.

• #9   6. dec 2008 min datter er 8 mrd idag, men wauw hun har også haft sine ture.. i starten ville hun kun sove hvis hun lå i mina arme så jeg gik vel en 15-20 gange rundt i lejligheden..
    jeg købte bogen der hedder godnat og sov godt. du må ikke hænge mig op på hvornår jeg præcist købte den men den virkede.! min datter sover hele natten igennem ognår jeg ligger hende ind, hører jeg ikke en lyd før næste morgen smiley

• #10   8. dec 2008 Tror alså bare at de andre i din mødrgruppe er er heldige, det er altså meget normalt at børn på 4 mdr ikke sover igennem, det kan du først forvente når de er ca 5-7 mdr. Anabell sover heller ikke igennem endu, men sover bedre efter at vi er begyndt at give hende grød :o)

Kommentér på:
hjælp vælling og havre sim (havre supp

Annonce