{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.398 visninger | Oprettet:

Mad der giver luft i maven? Hjælp {{forumTopicSubject}}

Godaften smiley

Jeg håber der er nogle eksperter der kan komme med nogle gode råd.
Sagen er at min søn på halvandet år lider MEGET af luft i maven.
Han vågner flere gange om natten i skrig og to sec efter kommer en prut. I løbet af dagen har han også lidt luft i maven, men det værste er aften og nat. Der er det helt sindssygt.
Vi har forsøgt at skifte alle madprodukter ud med lactosefri. Han har ikke mælkeallergi men vi har alligevel også forsøgt en uge uden mælkeprodukter. Vi skal D 16 dec til en børne og allergi læge og få taget lidt prøver for at se om der kunne være anden allergi der giver ham så meget maveonde. Vi har i en uge helt udeladt rosiner, vindruer og frugtstænger for at se om dette var problemet. Prøvet med probiotics panda, zoneteapeaut, massage mm. Forsøg mht når han drikker har også været oppe for at finde måden han slugte mindre luft. Tud, sugerør mm.
Han får ikke sutteflaske mere. Vi troede ellers det var skylden på trods af antikolic flasker.
Han får ikke krydret mad. I frikadeller dog en smule finthakket løg, men det er jo ikke hver dag han får det, men hver dag er der lige så meget luft i maven.

Er der nogle herinde med nogle gode råd til os?
Alt den søvnmangel har gjort mig ekstrem undervægtig og det tager meget på energien. Jeg håber nok mest af alt på en mirakelkur. Vælger at tro på det findes smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 480 kr.
  • Forhave og baghave 1.100 kr.
  • Vvs til installation af opvaskemaskine 800 kr.
  • Diverse håndværksopgaver 2.200 kr.
  • Køb og udskiftning af batteri på bil 1.100 kr.
  • Fjern asbest tag 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mad der giver luft i maven? Hjælp
  • #3   6. nov 2013 Har har fået lavet en allergitest mht mælk og der var intet. Men vi forsøgte alligevel en uge uden mælkeprodukter fordi han kunne have en skjult mælkeallergi iflg lægen. Men det var stadigvæk det samme smiley

• #6   6. nov 2013 Hold da op en mdr! Det var lang tid. Men selvfølgelig, det skal jo ud af kroppen før virkningen er der.
    Han har både fået lavet ultalyd af maven og fået den scannet.
    Der var intet at se.

• #8   11. nov 2013 Vi har i fem dage kørt på lactosefri produkter.
    Hold da op en virkning!
    Mælk, brød og kiks er erstattet med lactosefri. så vi er ikke gået amok med alle produkter, men dem han får mest af.
    Der er en stor ændring.
    Han sover nu igennem. Han er 1 1/2 år og har kun sovet igennem tre gange.
    Han sover nu 1 1/2 time til middag (før 1/2 time)
    Han snakker meget mere og har ikke raserianfald. Han har været med ude og handle ind uden problemer og han griner bare vi smiler til ham.
    Det er helt utroligt og jeg bobler af lykke smiley

Kommentér på:
Mad der giver luft i maven? Hjælp

Annonce