Vil ikke have grød - 7 måneder {{forumTopicSubject}}
Aaargh. Jeg er snart ved at gå ud af mit gode skind! Jeg kan simpelthen ikke få Nikoline til at spise andet end det søde købegrød i pulverform eller på glas. Jeg har prøvet ALT for at få hende til at spise andet grød + madvarer. Men hun vil simpelthen ikke have det! Hvis jeg sidder med to skåle, en med grønsagsmos og en med købegrød, vil hun slet ikke smage på grønsagerne men spiser glædeligt købegrøden. Så det er ikke fordi hun ikke er sulten. Ikke engang frugtmos jeg selv har lavet vil hun have.
Hvad skal jeg snart gøre? Det som gør mig frustreret er, at vi ingen fast rytme har endnu, fordi hun som sagt ikke vil have det. Heller ikke havregrød med med frugtmos på vil hun have. Skal jeg bare give hende købegrød morgen, middag og aften og vente på hun vil have det andet, eller hvad jeg skal gøre?
mar 2009
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 70
Min søn spiste havregrød, rugbrødsmadder og "vores" aftensmad fra han var 6 måneder
Ellers vent til hun er sulten nok - hun skal nok begynde at spise igen. Får hun mm eller mme?
sep 2012
Følger: 7 Følgere: 7 Emner: 61 Svar: 419
Min baby - Hun får lidt rugbrød i meget små bidder, som hun gerne vil have. Men vores mad har vi også afprøvet, og det er heller ikke noget hun gider
Hvis jeg venter til hun bliver "sulten nok", så går det slet ikke. Så bliver hun bare hysterisk
mar 2009
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 70
dec 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 44 Svar: 831
Vores søn gad også kun købegrød.. Men en dag vendte det..
Vil ikke have grød - 7 måneder