{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.648 visninger | Oprettet:

Vil ikke have grød - 7 måneder {{forumTopicSubject}}

Aaargh. Jeg er snart ved at gå ud af mit gode skind! Jeg kan simpelthen ikke få Nikoline til at spise andet end det søde købegrød i pulverform eller på glas. Jeg har prøvet ALT for at få hende til at spise andet grød + madvarer. Men hun vil simpelthen ikke have det! Hvis jeg sidder med to skåle, en med grønsagsmos og en med købegrød, vil hun slet ikke smage på grønsagerne men spiser glædeligt købegrøden. Så det er ikke fordi hun ikke er sulten. Ikke engang frugtmos jeg selv har lavet vil hun have.

Hvad skal jeg snart gøre? Det som gør mig frustreret er, at vi ingen fast rytme har endnu, fordi hun som sagt ikke vil have det. Heller ikke havregrød med med frugtmos på vil hun have. Skal jeg bare give hende købegrød morgen, middag og aften og vente på hun vil have det andet, eller hvad jeg skal gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ting til genbrug 625 kr.
  • Oprydning i haven 3.000 kr.
  • Tømrer 1.500 kr.
  • Rengøring af lejlighed 1.500 kr.
  • Tilslutning af el ifm opvaskemaskine 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vil ikke have grød - 7 måneder
  • Min baby J
    Min baby J Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 70
    #2   27. aug 2013 Hvad med rugbrød/"alm" mad. Kød, kartofler og grønt i bidder, en bolle i hånden eller let kogte gulerødder.
    Min søn spiste havregrød, rugbrødsmadder og "vores" aftensmad fra han var 6 måneder smiley

Ellers vent til hun er sulten nok - hun skal nok begynde at spise igen. Får hun mm eller mme?

• #3   27. aug 2013 TF - Det gjorde jeg bestemt heller ikke. Jeg startede med hjemmelavet majsgrød og risgrød som hun også afviste.

Min baby - Hun får lidt rugbrød i meget små bidder, som hun gerne vil have. Men vores mad har vi også afprøvet, og det er heller ikke noget hun gider smiley Og så får hun lov til at sidde med maden selv. Eksempelvis avocado, banan osv.

Hvis jeg venter til hun bliver "sulten nok", så går det slet ikke. Så bliver hun bare hysterisk smiley Hun får mme.

• Min baby J
    Min baby J Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 70
    #4   27. aug 2013 Så tror jeg bare du skal tage det med ro - hun får jo lidt ned og især hvis hun får mme, der er jo meget næring i smiley

• #7   27. aug 2013 Det skal du ik bekymre dig om smiley
    Vores søn gad også kun købegrød.. Men en dag vendte det..

Kommentér på:
Vil ikke have grød - 7 måneder

Annonce