{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.860 visninger | Oprettet:

Grød, hvordan og hvorledes? {{forumTopicSubject}}

Malou er som sagt startet på mos/grød nu. Igår fik hun sveske og pære, idag fik hun risgrød med æble og mango.
Hun får en gang om dagen, så meget hun nu end vil have.
Men hvornår ville i begynde at tilbyde flere gange om dagen? Hvilke grøde ville i anbefale?
Jeg har købt ind til risgrød og majsgrød også har jeg lidt mos på glas..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Havehjælp 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Grød, hvordan og hvorledes?
  • #1   24. aug 2013 Jeg vil vis det var mig vente et stykke tid med flere gange om dagen også bare det selv fra bunden mos osv kan godt holde sig et par dage i kølerne . Men vis hun er svær mætte med mme eller bryst så måske lave det som aftens mad

• #3   24. aug 2013 Maja, planen var også at jeg ville vente til Malou fyldte 6 måneder. Men hun var helt klar til grød og hun var svær at holde fokus på med mælken osv. det er blevet MEGET bedre nu hvor hun får nogen skefulde om dagen. smiley

• Helle B
    Helle B Hjælpe-administrator

Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
    #4   24. aug 2013 Jeg ville lade hende vende sig til grøden og så lige så stille trappe op til flere gange om dagen.
    Hirsegrød er også god i starten.

• #5   24. aug 2013 Det første stykke tid må hun jo kun få ganske små portioner, 3-4 mundfulde, og først give hele måltider når hun er fem måneder, og når hun blir 6 måneder gå op på to måltider og stille og roligt supplere op.

• #7   25. aug 2013 Jeg ville prøve at læse hende sult og entusiasme. Spiser hun en hel portion hver gang, er hun nok klar til lidt oftere grød.
    Smager hun bare, så er det vist rigeligt smiley

Vito fik gulerodsmos, kartoffelmos, og forskellige af årstidens grønt og rodfrugter da han startede. Derudover fik han majsgrød, hirsegrød og risgrød. Jeg lavede en lille smule sveskemos og æblemos og frøs ned i små portioner, men jeg brugte det kun sjældent og brugte lige så ofte grøntmos i maden.

Kommentér på:
Grød, hvordan og hvorledes?

Annonce