{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.809 visninger | Oprettet:

Valg af grød?? Hj lavet. Risgrød m.m?? {{forumTopicSubject}}

Hej alle,.

Jeg havde entligt besluttet mig for jeg skulle købe og bruge aurion produkter til Rebbeka når hun skal til og have fast føde.
MEn så købte jeg en pose og fik verdens værste oplevelse.
DEN VAR FYLDT MED MIDER; BILLER OG DIVERSE KLAMME TING...
Jeg klagede over det og det eneste chefen deroppe fra kunne sige, var at det jo nok var for tidligt og give min datter kød..
Nå men sagen er lagt over til fødevarestyrelsen....

Men hun skal i hvert fald ikke have aurion grød..
Så hvilke andre kan i foreslå?? Hels tikke øko.. (er skræmt fra vid og sans.

Men jeg vil gerne have noget jeg selv kan lave til hende. Da jeg syns semper grød bliver for dyrt osv.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Valg af grød?? Hj lavet. Risgrød m.m??
  • #1   24. jul 2013 Melbiller er desværre ret alm hvis man ikke opbevarer produkter korrekt.. Men AD, heldigvis har jeg aldrig været ude for det, og jeg har købt, og køber stadig, deres produkt smiley
    Prøv at kontakte Aurion selv, de vil nok gerne vide at de har en forhandler der ikke lever op til deres standard..

• #2   24. jul 2013 Hvis I skal på ferie i Sverige kan du købe semper produkter deroppe til under halv pris af herhjemme..

• #3   24. jul 2013 Vi har købt rigtig meget fra aurion, og har aldrig oplevet noget. Men kan godt forstå at du er skræmt. Men det er ikke ensbetydende at alt øko er sådan, jeg har også købt urtekram og de har fx. glutenfri havregryn. Men ellers har jeg også set at Irma har nogle af deres egne produkter til grød..

• #4   24. jul 2013 Jeg ringede derop til chefen. og jeg syns han var meget flabet mod mig..
    Jeg skulle selv køre 70 km for at hente en ny pose grød og han grinede nærmeste bar af det og sagde... Ja det er nok for tidligt og give hende kød..

havde han bar behandlet mig ordenligt, havde jeg nok ikke haft det helt så træls med det..
    Men han fik det til at lyde som om det ofte sker. smiley
    Den var købt oppe i deres egen butik og havde kun stået på mit køkkenbord i 5 dage, inden jeg skulle bruge det..

Hvordan opbevarer i jeres??

Hold da op, er det halv pris i Sverige..

• #6   24. jul 2013 Hvis du vil lave det selv, kan du købe rismel, majsmel og hirseflager i Netto. Jeg har selv brugt det fra Netto. Desværre vil hun ikke hjemmelavet grød længere, men kun fra Semper.

• #7   24. jul 2013 Lavede også meget selv. Og hvis det hjemmelavede ikke er noget hit, så prøv med en knivspids salt. Så smager det altså meget bedre og ungerne spiser det som regel også så smiley

• #8   24. jul 2013 her laver jeg hjemmelavet majsgrød smiley
    1,5 dl vand
    0,5 dl majsmel
    1 tsk hørfrøolie
    og så tilsætter jeg MM så det bliver passende flydende smiley
    Så er der til to dage.
    Thea kan dog slet ikke lide grød overhovedet, så jeg tilsætter noget hjemmelavet pæremos, som hun er helt vild med,
    Der skamkoger jeg nogle pære, som selvfølgelig er skrællede og uden kærnehus, og så når de er færdige får de lige en tur i blenderen. smiley
    Jeg har købt disse smarte frysebeholdere ti at fryse frugtmos ned med: http://lekmer.dk/barn-og-baby/spise-og-drikke/madkasser-o-opbevaring/brother-max-2nd-stage-weaning-pots-170-ml

grøden kan dog ikke fryses..
    Malena Aka *Miniovnen* - børn må da ikke få salt før de er omkring 9 mdr? smiley

• #9   25. jul 2013 Jeg har hel vejen igennem lavet alt fra bunden, grød, frugtmos osv.

Jeg købte alt økologisk, f.eks. Majsmel, rismel, flerkormsmel, osv. smiley også tIl sidst en god smørklat i smiley det giver en god smag smiley

• #10   25. jul 2013 Janni, der er så meget børn ikke må få smiley Men den ene lille bitte knivspids de måske får i morgengrøden er ikke noget de tager skade af. Og hvis det er det der skal til for at få dem til at spise, så vil jeg mene det er det værd smiley

• #11   25. jul 2013 Rebekka blir 4 mdr her den 30 smiley
    Så det er helt nyt for os begge smiley Hehe smiley
    Jeg må ud og købe nogle produkter smiley

Jeg har lavet sveske/abrikos mos til hende, som er i fryseren. smiley

• #12   25. jul 2013 Jeg ville også lave en æble mango mos smiley den er hamrende god smiley

• #13   25. jul 2013 Jamen jeg tror såmen også det sker fordi de netop ikke kemikaliebehandler som ALLE andre mærker gør..
    Jeg hælder pulveret over i et patentglas og stiller det to døgn i fryseren inden brug. Det gør jeg med alle kornprodukter for at slå evt utøj ihjel smiley

• #14   25. jul 2013 Majse : smid li en opskrift på den æble mango mos smiley lyder lækkert smiley

Tak Maja smiley må li læse den.

Gamle krage: Det havde jeg godt nok læst, at man kunne gøre. smiley og ja jeg ville også helst give øko. Men fik dælme en grim oplevelse :S

• #15   25. jul 2013 Du koger bare nogle æbler (selvfølgelig uden kernehus) også skræller du en moden mango og skærer kødet fra og når æblerne er kogt blender du det smiley

Du kan også lave æble kanel mos smiley det er bare kogt blendet æble med lidt kanel i smiley

• #16   25. jul 2013 Maja: Aurion får ihvertfald besøg snart. For fødevare styrelsen har li været her og hente den levende pose jeg havde købt mig.
    Og de fortalte!! At det ikk må ske. Man betaler ekstra for noget godt. Og det må bar ikke forekomme. Er spændt på hva det ender med.

Takker for opskrifter smiley

Kommentér på:
Valg af grød?? Hj lavet. Risgrød m.m??

Annonce