1.201 visninger
|
Oprettet:
Småtspisende dreng {{forumTopicSubject}}
Småtspisende dreng? Hvad kan man gøre ved det? Han vil helst have noget han selv kan tage fra tallerkenen og spise, så for tiden står den på kartofler og pasta, og forskelligt kød til, men det er meget lidt af det han spiser, han spiser nok kun 1 kartoffel når han for kartofler også når han for pasta 5 stykker ca, også lidt kød, men det meget lidt han spiser. :S
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
okt 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 15 Svar: 1.162
Og hvad vejer han og hvor gammel er han?
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 323 Svar: 2.341
Men hun vejer et par kg for lidt men trives fint og er veltilpas så jeg laver mange forslellige grønsager i stænger og det samme med kartofler den laver jeg også i stænger så hun kan dyppe i sovsen hvilket hun syntes er vældig sjovt, og hun få næsten 3-4 kartofler ned hver dag, hun er ikk vild med pasta men ris kan godt gå hun vil helst have kartofler , også i kød plejer jeg skære i tern så hun kan spise med fingeren hun vil helst bruge sine hænder til spise med.
Hun er to år,
Om morgen får hun ristede rugklapper med smøreost eller skæreost - yoghurt med bær/ gryn eller havdrefres
Formiddag plejer hun lige få en skive brød / bolle
Middag får hun rugbrød med div pålæg og grønsages stænger agurk tomat peber osv.
Eftermiddag div frugter og en halv knæk brød.
Så det ca hvad hun spiser om dagen
Småtspisende dreng