{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep. af udendørs vandhane 1.000 kr.
  • Ophængning af 2 stk. 40t tv på væg(beton) 699 kr.
  • Montering af vægreol (L:80 B: 22: H: 142) 600 kr.
  • Håndvaskrør skal skiftes ud 1.500 kr.
  • Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så sulten efter dp.
  • * Louise *
    * Louise * Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 41 Svar: 292
    #1   22. jan 2013 Vi sidder og spiser lidt knækbrød, riskiks, frugt eller boller når vi kommer hjem fra vuggeren. Det er som regen også ved samme tidspunkt som du.

• #3   22. jan 2013 Min datter ber også om mad med det samme hun kommer hjem og hun er 5 år. jeg tilbyder hende et stykke frugt eller grønt. Det hjælper på sulten, men gør stadig at hun kan spise aftensmad... smiley

• #5   22. jan 2013 min er også altid sulten når han bliver hentet somregl får han en banan eller en grov kiks og så klarer han sig til aftensmaden kl 17-17,30

• #6   22. jan 2013 Jeg henter først min datter kl 15.30, kun fordi hun skal nå at ha eftermiddags mad inden jeg henter hende for får hun det først når vi kommer hjem kl 16, vil hun ikk spise til aftensmad. det eneste Marie beer er noget at drikke, hun drikker bare så meget om eftermiddagen
    Kan du ikk snakke med dp-moren om at hun får noget kl 15 der nætter hende så hun kan holde indtil aften??

• #7   22. jan 2013 Emma får når vi komme hjem vi hjemme ca kl 15 men vi drikker osse kaffe og får kiks eller småkager til men vi spiser kl 17:30

• #8   22. jan 2013 På en normal dag er vi hjemme med Clara kl. 16.20 og der får hun altid lidt at spise. Det kan være halve cherrytomater, knækbrød, en halv bolle, figenstang eller rosiner, frugt, alt muligt forskelligt.

Vi spiser aftensmad 17.45 ca. og hvis ikk hun får noget når vi kommer hjem blir hun stiktosset mens vi laver mad.

• #9   22. jan 2013 Isabell er også altid sulten, selvom hun lige har spist inden hun blir hentet..
    Idag nåede vi kun ud til klapvognen da hun sagde mam mam..
    Og hun får brød eller frugt..

Kommentér på:
Så sulten efter dp.

Annonce