{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  suppekuren
  • #1   14. nov 2008 Lytter lige med :o)

• #2   14. nov 2008 jeg fulgte opskriften da jeg prøvede den smiley hvis det er den med suppe, ig så de følgene dage siger den hvad man må spise udover alt det suppe man vil

• Pernille N
    Pernille N Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 18 Svar: 76
    #3   14. nov 2008 ok tænkte nemli på flere grøntsager i suppen men måske man bare skal følge opskriften,....
    *4 små mislinger søger nyt hjem* - virkede kuren på dig??

• #4   14. nov 2008 Pernille: jeg har været på den to gange, og har begge gange fulgt opskriften. Første gang virkede den rigtig fint for mig. Kan ikke huske hvor meget jeg tabte, men det var et godt boost til at komme godt i gang med min træning. Første gang spiste jeg måske 4-5 kopper om dagen.

Anden gang virkede den slet ikke.... jeg spiset suppe og suppe. Og altså meget. Kunne spise 8-10 kopper hver dag... så var det jeg fandt ud af at jeg var gravid. Så gav det jo mening hvorfor jeg var så sulten og hvorfor den ikke virkede.

Jeg synes den smager godt, og den er billig. Og den virker - medmindre du er gravid self...hehehe

• Pernille N
    Pernille N Tilmeldt:
    jul 2008

#5   14. nov 2008 mette + morten : hehe jeg er ikke gravid så håber da den hjælper... skal nemli på lidt kur her inden julen rigtig starter så overvejer om det lige skal være en der sætter en i gang og så efterfølgende kostomlægning... det er jo værd at prøve...

• #6   14. nov 2008 Pernille: ok...super ide! Jeg ville dog vente med en alvorlig kostomlægning til EFTER JUL!!!! Og så kombiner det med træning. Jeg hadede træning inden jeg kom ned i det rigtige fitness-center, hvor udseende er ligemeget. Og hvor man har det sjovt. Jeg blev afhængig af det. Jeg elsker løbebåndet, og glæder mig til at komme i gang igen efter jeg har født...og efter jul.

Jeg vil helt sikkert vente til al julemaden og juleslikket er væk og man kan være mere sikker på succes. For det vil da være for ærgeligt at gøre en masse og det så ikke hjælper fordi det er jul...

• Pernille N
    Pernille N Tilmeldt:
    jul 2008

#7   14. nov 2008 mette: jae men jeg er ikke så meget til juleslik alligevel smiley det er mere den 24 og 25 den står på usund mad og det er så det, men der vil jeg ikke spise så meget i år ved jeg smiley så tror jeg skal så småt igang... men tusind tak for dit svar ellers smiley

• #8   14. nov 2008 Jeg følger opskriften, når jeg bruger den....

• #9   14. nov 2008 ja smiley den tid jeg ijeg kunne holde den smiley

• #10   14. nov 2008 Jeg har ikke været på den, men min faster har og hun brugte mange flere frønsager såsom blomkål, broccoli gulerødder, porre m.m.

Kommentér på:
suppekuren

Annonce