{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.
  • Klipning af hæk 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Modermælkserstatning
  • lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

Følger: 1 Emner: 75 Svar: 477
    #1   25. sep 2012 ca en 6 del af hendes vægt

• lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

#2   25. sep 2012 i døgnet fxc et barn på 3000/6 er 500 ml

• #3   25. sep 2012 hjalte spiste mellem 90 og 120 ml pr måltid tror jeg

• lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

#4   25. sep 2012 og så kan du jo ta de 500 og sige 7 gange i døget det er hver 3 time så skal hun ha ca 70 ml men gå ud fra omkring 500 i døgnet for nogen gange spiser de mere og andre gange mindre bare den trives er vågen tager på og er glad

• #5   25. sep 2012 Har lært, at man ikke skal gå så meget op i, hvor meget ungen spiser. Jeg har kun haft flaskebørn. Nr. 1 skrev jeg op for hver gang min dreng spiste og hvor meget. Min pige (er 5 mdr nu) gjorde jeg det samme, men har haft mange store problemer med, at få hende til, at spise. Vi har sågar været til observation på OUH i et døgn. Nu har jeg lagt tallene på hylden og tænker kun på, at hun trives og vokser. Det har virkelig været svært - og er det stadig - ikke at tænke på, hvor meget hun får pr døgn. Hun sover hele natten, så der spiser hun ikke. Og hun trives bedst med, at spise hver 4. time (har prøvet både hver 2. og hver 3.) Hun få grød to gange om dagen. Og derfor får hun kun MME to gange om dagen også. Jeg synes det er lidt, men hun trives og hun vokser. Vi får SP på besøg om 1 uge. Hun får ca 450-500 ml MME pr døgn. Hun burde (hvis vi ser bort fra grøden) få over det dobbelte. Til gengæld spiser hun også to store protioner grød.

Kommentér på:
Modermælkserstatning

Annonce