{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.144 visninger | Oprettet:

Babyer og krydderier? {{forumTopicSubject}}

Min søm på 6 måneder spiser alt! Alt hvad jeg giver ham smager han på og spiser med største velbehag! smiley nu er vi jo så efter han er fyldt 6 måneder begyndt at udvidde hans horisont indenfor mad. Det går rigtig fint! Og han spiser næsten det samme som os!
Mit spørgsmål er så.. Hvordan er det med babyer og krydderier? Jeg ved godt at han jo ikke skal have halsbrand af chili, eller spise tatziki med 9 fed hvidløg i endnu..
Men er der nogle krydderier han ikke må få? Han har indtil videre ikke haft problemer med maven, uanset hvad han har fået at spise, så i den retning er jeg ikke bekymret..
Håber i har nogle indput smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg vil gerne have min tørre tumbler sluttet til udluftning så dampen fra tøjet ikke opsamles i maskinen men ud af vinduet. 1.500 kr.
  • Vinduespudsning 500 kr.
  • Fjernelse af vægbeslag 500 kr.
  • Utæt rørsamling 1.000 kr.
  • Fejlkode E9 på Siemens opvaskemaskine 1.500 kr.
  • klippe hæk og nogle buske 1.150 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Babyer og krydderier?
  • Helle B
    Helle B Hjælpe-administrator

Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
    #1   31. maj 2012 Herhjemme har de fået det samme som os. Dog har jeg undladt salt når jeg koger kartoflerne, og så generelt begrænset mig lidt med krydderierne.

• #2   31. maj 2012 Jeg prøver også at begrænse saltet, og hervi starten får han sin mos med kartoffel og en anden grøntsag, som er hoveddelen af hans måltid lidt endnu i hvertfald smiley

Kommentér på:
Babyer og krydderier?

Annonce